میزبانی مسابقات فوتسال بانوان به همدان رسید

رییس هیات فوتبال بهار: همه چیز برای یک میزبانی خوب مهیا است

رییس هیات فوتبال بهار از میزبانی مسابقات فوتسال زیر گروه دسته ۲ فوتسال بانوان کشور در شهرستان بهار خبر داد.

مهدی الوندی در گفت و گو با سایت رسمی هیات فوتبال استان همدان گفت: با رایزنی های رییس هیات فوتبال استان میزبانی مسابقات زیرگروه دسته دو فوتسال بانوان که استان های اصفهان، گیلان و یزد آمادگی خود را برای میزبانی آن اعلام کرده بودند به استان همدان رسید که شهرستان بهار با توجه به حضور تیم بازرگانی احسان بهار در این دوره از رقابت ها به عنوان میزبان این مسابقات اعلام شد.

وی تصریح کرد: 16 تیم در این مسابقات شرکت دارند که با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

وی یاد آور شد: مجموعه دستگاه های اجرایی شهرستان بهار از فرمانداری شهرستان تا دیگر دستگاه ها و ادارات شهرستان بهار با هیات فوتبال شهرستان بهار همکاری داشته و حمایت می کنند تا بتوانیم به بهترین نحو مسابقات را میزبانی کنیم.

الوندی ادامه داد: شهرستان بهار پتانسیل بالایی برای برگزاری مسابقات دارد و فرماندار ورزش دوست بهار نیز حمایت های خود را دریغ نکرده است تا بتوانیم نام استان همدان و شهرستان بهار را در برگزاری موفق این دوره از مسابقات و میزبانی های دیگر در کشور بر سر زبان ها جاری کنیم.

وی خاطر نشان کرد: حمایت های بخش خصوصی در تیم داری در کنار حمایت های دستگاه های دولتی می تواند ورزش بهار را بیش از پیش تقویت کند و حمایت بازرگانی احسان بهار در این سالها فوتسال بهار را تقویت کرده است به طوری که با داشتن یک تیم قدرتمند و منظم در بخش بانوان جزء معدود شهرستان های همدان هستیم که دارای تیم فعال در بخش بانوان است.

اسامی تیم های شرکت کننده در این مسابقات به شرح ذیل است:

بازرگانی احسان بهار، شهرداری تبریز، پارسیان مرودشت، دانیال ایذه خوزستان، نفت امیدیه اهواز، شهرداری لارستان فارس، گیلانغرب کرمانشاه، اترک گرگان، تیام بابل، لپ پلاس یزد، جنوب شرق تهران، ایساتیس یزد، زنجان، بیست کرج، شهرداری فومن گیلان و تربت جام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد