گزارش تمرین امروز پاس همدان

تمرین روز یکشنبه پاس همدان در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار شد .

سوشا مکانی ، مهدی اسلامی ، منصور احمد زاده ، مجید غلام نژاد ، مهرداد کریمیان ، محمد غلامی ، مقداد قباخلو ، امید ابوالحسنی ، وریا غفوری ، مصطفی علیزاده ، وحید علی آبادی ، پوریا قیدر ، سعید امامی ، همت عابدی نژاد ، هادی رمضانی ، مرتضی عزیزمحمدی ، آرمن طهماسیار و حسین نوروزی حاضران تمرین نوبت صبح امروز بودند که در محل چمن مصنوعی ملت تحت هدایت علی منصوریان ، رضا طلایی و صابرمحسن دوست به انجام تمرینات هوازی و کششی و بدنسازی پرداختند. این تمرین که 75 دقیقه به طول انجامید 200 تماشاگر داشت . 

ادامه مطلب ...

کاظم اولیایی : پاس همدان را پرقدرت تر می کنیم

مدیر عامل باشگاه پاس همدان گفت: با توجه به وضعیت فعلی تیم پاس همدان شرایطی را دنبال می کنیم تا نسبت به فصل گذشته پرقدرت تر شویم. 

کاظم اولیایی گفت: این روزها مشغله بسیار داریم و توانستیم با برنامه پیش رویم و نسبت به فصل قبل اهداف بلند مدت خود را دنبال کنیم و به بسیاری از آنچه که پیش بینی شده بود دست پیدا کنیم.

ادامه مطلب ...

متوسل زاده : پاس همدان اولین پیشنهاد من بود

مهاجم جدید پاس همدان گفت : بدون تردید و با اطمینان خاطر پاس را انتخاب کردم.
امین متوسل زاده گفت : پس از پایان لیگ هشتم پاس همدان اولین تیمی بود که با من وارد مذاکره شد و من با وجود پیشنهاد های زیادی که داشتم بدلیل شرایط مناسب مدیریتی و تیمی حاکم در پاس ، بی تردید این تیم را انتخاب کردم .

ادامه مطلب ...

نشست پورحیدری با اولیایی امروز برگزار می شود

سرپرست تیم فوتبال پاس همدان امروز در نشست با کاظم اولیایی، مدیرعامل این باشگاه در خصوص چگونگی انتخاب سرمربی سبزپوشان همدانی به بحث و تبادل نظر می نشیند. 

منصور پورحیدری ضمن بیان این مطلب افزود: با توجه به همراهی تیم ملی نتوانسته‌ام در کنار باشگاه پاس همدان باشم و از تصمیم گیری‌های اخیر مسئولان این باشگاه تقریبا بی اطلاع هستم. امروز به همدان آمده‌ام تا با مدیران باشگاه در خصوص شرایط باشگاه گفتگو کنم.

ادامه مطلب ...

پورحیدری: باید سریعاً کارم را با پاس شروع کنم

سرپرست تیم ملی پاس همدان گفت: روزهای سختی را با تیم ملی پشت سر گذاشتیم اما زمانی برای استراحت ندارم. 

منصور پورحیدری افزود: روزهای سختی را با تیم ملی پشت سر گذاشتم و با عدم صعود به جام جهانی خستگی مان دو چندان شد اما زمانی برای استراحت ندارم و باید سریعاً کارم را با پاس شروع کنم.

ادامه مطلب ...

برگزاری کلاس مربیگری D آسیا در همدان

کمیته آموزش هیأت فوتبال استان یک دوره کلاس مربیگری D آسیا را در همدان برگزار می‌کند.
این کلاس که از 27 خردادماه در باشگاه شهرداری همدان آغاز شده است تا اول تیرماه ادامه دارد.

ادامه مطلب ...

محمد خرمگاه: همکار منصوریان در پاس می شوم

بازیکن سابق و پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: تیم فوتبال استقلال تهران با حضور صمد مرفاوی به هدفش می‌رسد. 

محمد خرمگاه ضمن بیان مطلب فوق درباره این تیم گفت: صمد مربی جوان و آگاهی به مسائل روز فوتبال دنیاست و یکی از بهترین مربیان روز دنیا را در کنار خود دارد.  

ادامه مطلب ...

اولیایی: کمیته فنی به زودی سرمربی تیم پاس را انتخاب خواهد کرد

مدیرعامل باشگاه پاس همدان گفت: کمیته فنی باشگاه به زودی سرمربی جدید تیم پاس را انتخاب خواهد کرد.

کاظم اولیایی در خصوص انتخاب سرمربی جدید پاس خاطرنشان ساخت: کمیته فنی خود را با ریاست منصور پورحیدری و با حضور احمد طوسی، جلال چراغپور، علیرضا منصوریان، رضا رجبی و پورمسلمی تشکیل دادیم که این گروه ماموریت‌های مختلفی دارند.

ادامه مطلب ...

غلامی : به خاطر منصوریان و مردم همدان در پاس ماندم

مهاجم تیم فوتبال پاس همدان گفت: به دلیل شرایط جدید و خوبی که بر تیم پاس حاکم شده است به خاطر منصوریان و مردم خوب همدان در این تیم می مانم. 

محمد غلامی افزود: با توجه به اینکه از تیم ملوان پیشنهادی برای فصل بعد داشتم اما با صحبت هایی که با علیرضا منصوریان داشتم از هر نظر هیچ مشکلی وجود نداشت یک فصل دیگر قراردادم را با این تیم همدانی تمدید کردم.

ادامه مطلب ...

یدالله اکبری: شناخت کاملی از پاس همدان دارم

بازیکن جدید سبز پوشان همدان گفت: با توجه به شناختی که از تیم پاس همدان دارم، از اینکه در فصل جدید در این تیم بازی می کنم، خوشحال هستم. 

یدالله اکبری گفت: از اینکه برای فصل جدید قرار است با پاس همدان به میدان بروم، خوشحالم و امیدوارم جواب هواداران را با بازی خوبم بدهم.

ادامه مطلب ...

اولیایی: هنوز به دنبال سرمربی خارجی هستیم

مدیر عامل باشگاه پاس همدان گفت: سرمربی تیم فوتبال پاس همدان فعلا مشخص نشده است و هنوز به دنبال سرمربی خارجی هستیم. 

کاظم اولیایی افزود: بطور حتم علی رضا منصوریان در کادر فنی پاس بعنوان مربی انجام وظیفه خواهد کرد و از تجربیات منصوریان استفاده می کنیم، اما رایزنی فراوانی برای استخدام مربی خارجی کرده ایم که تا آخر هفته سرمربی تیم فوتبال پاس همدان انتخاب می شود.

ادامه مطلب ...

علوی: با فولاد دوباره به اوج می رسم

بازیکن سابق تیم فوتبال پاس همدان گفت: فوتبال حرفه ای را با فولاد شروع کرده ام و با این تیم دوباره به اوج می رسم. 

سید محمد علوی گفت: با توافقاتی که با مدیریت و سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان لوکا بوناچیچ داشتم دوباره به تیم سابق خود بازگشته ام و سعی دارم از تیم فولاد به تیم ملی برسم.

ادامه مطلب ...

یدا.. اکبری به دنبال گرفتن تسویه حساب از استقلال

هافبک فصل گذشته استقلال تهران امروز برگه تسویه حساب خود را از باشگاهش دریافت خواهد کرد.  
یدالله اکبری پنجشنبه هفته گذشته با پاس همدان قرارداد امضا کرد تا در فصل جدید پیراهن این تیم شهرستانی را بر تن کند.
ادامه مطلب ...

جدایی احتمالی پورحیدری از پاس همدان

با توجه به اتفاقات رخ داده در باشگاه پاس همدان،احتمال جدایی منصور پورحیدری از این تیم قوت گرفت.  
پس از بازگشت پورحیدری از کره جنوبی، وی تاکنون در تمرینات پاس همدان حاضر نشده تا زمزمه هایی مبنی بر کناره گیری وی از پاس همدان مطرح شود.
پورحیدری فصل گذشته مدیر فنی پاس بود،ولی این فصل در غیاب وی اولیایی از احمد طوسی دعوت به عمل آورد.
ادامه مطلب ...

منصوریان سرمربی نیست؛پاس به دنبال یک مربی مطرح خارجی

با وجود اینکه رسانه ها طی یکی دو روز اخیر از سرمربیگری علیرضا منصوریان در پاس همدان خبر داده‌اند، یک مقام آگاه این خبر را رد می‌کند.

یک مقام آگاه در باشگاه پاس همدان خبر داد با وجود اینکه برخی خبرگزاری‌ها از علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی جدید پاس همدان نام می‌برند اما منصور پورحیدری مدیر فنی این تیم نظر دیگری دارد.

ادامه مطلب ...

قرارداد یک ساله یدالله اکبری با پاس همدان

یدالله اکبری هافبک فصل گذشته استقلال تهران با عقد قراردادی یکساله به پاس همدان پیوست.

اکبری پس از انجام مذاکره با اولیائی مدیرعامل پاس همدان ،برای امضای قراردادی یکساله به توافق رسید تا در نهمین دوره لیگ برتر دوباره پیراهن سبز این تیم را بر تن کند. 

ادامه مطلب ...

یدا.. اکبری : منصوریان با پاس همدان موفق می شود

هافبک جدید تیم پاس همدان گفت: با توجه به حضور پورحیدری و اولیایی در کادر مدیریتی پاس همدان، منصوریان در این تیم موفق می شود. 

یدالله اکبری افزود: به دلیل حضور اولیایی و پورحیدری در پاس همدان و نوع مدیریت و تجربه آنها، قطعا منصوریان در این تیم موفق می شود و اعتماد مدیریت باشگاه به نیروهای جوان باعث می شود منصوریان با دلگرمی کار خود را ادامه دهد.

ادامه مطلب ...

تلاش منصوریان برای جذب مجتبی جباری

علىرضا منصوریان که به تازگى به عنوان سرمربى تیم پاس همدان معرفى شده است، در پى جذب بازیکنان باتجربه و سطح بالاست تا بتواند با قدرت فصل آینده را در این تیم پشت سر بگذارد.  

در این راستا منصوریان با مجتبى جبارى تماس داشته و از او درخواست کرده است که به همدان برود و با مسؤولان باشگاه براى پیوستن به این تیم مذاکره کند. 

ادامه مطلب ...