موتور سایپا در همدان پیاده شد

مطلبی جهت درج در روزنامه هگمتانه مورخ ۱/۱۲/۸۷ : 

علی ثقفی

پاس همدان 2- سایپا کرج 1

چهارشنبه 30/11/87

ورزشگاه شهدای قدس همدان

تماشاگر: 2000 نفر

ساعت 15

ناظر: جلال مرادی

داور: سعید بخشی‌زاده

کمک‌ها: مجید ویشگاهی و حمید غمزه

ادامه مطلب ...

دیدار دوستان قدیمی با حاج محمد مایلی کهن

رمضانی: مایلی کهن چهره دوست داشتنی قدیمی هاست

تنی چند از دوستان قدیمی حاج محمد مایلی کهن روز گذشته با حضور در هتل بوعلی (محل اقامت تیم سایپا)، وی را در آغوش کشیدند.

حاج محمد رمضانی، سیروس رکنی، لیدرهای ورزشی و تنی چند از هواداران فوتبال در این محفل دوستانه حضور داشتند.

رمضانی دوست دیرینه محمد مایلی کهن ضمن ابراز خوشحالی از حضور وی در همدان و دیدار دوباره با او خطاب به حاضران گفت: مایلی کهن چهره دوست داشتنی فوتبالدوستان قدیمی است.

ادامه مطلب ...

مصاف لشکر شکسته های پاس مقابل موتور دیزلی سایپا

مطلبی که در روزنامه هگمتانه مورخ 30/11/87 به چاپ رسیده است : 

علی ثقفی 

هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از دیروز آغاز و امروز با برگزاری هفت دیدار دیگر دنبال خواهد شد که در همدان، پاس از سایپای کرج میزبانی می‌نماید.  

دیدار دو تیم در شرایطی برگزار می‌شود که دو تیم شرایط متفاوتی را دارند؛ پاس روزهای خوبی را سپری نمی‌کند، اما سایپا پس از آمدن محمد مایلی‌کهن اوج گرفته و چشم امید به کسب رده‌های بالاتر جدول را دارد.  

از سوی دیگر دو تیم در هفته گذشته متفاوت از یکدیگر عمل کرده‌اند به نحوی که پاس در انزلی و در مقابل تیم ملوان تن به شکست داد و سایپا در مقابل تیم رده دومی ذوب‌آهن یک برد شیرین را به دست آورد.  

ادامه مطلب ...

ارکینوف : حق ما نیست در جایگاه چهاردهم جدول باشیم

مهاجم ازبکستانی پاس همدان گفت : پاس خانه دوم من است و در بازیهایی که تاکنون انجام داده ایم و مغلوب حریف شده ایم بدلیل برتری تیم حریف نباخته ایم ، بلکه خوب بازی کرده ایم و در نهایت روی اشتباهات فردی بازیکنان خودی بازی را واگذار کره ایم .

شهباز ارکینوف در خصوص شرایط تیم خود عنوان کرد : ما همیشه در بازیها برای پیروزی تلاش می کنیم اما تک اشتباهات فردی ما باعث می شود برخلاف ارائه یک بازی زیبا و حرفه ای نتیجه را از دست بدهیم .

ادامه مطلب ...

بخشی زاده پاس – سایپا را قضاوت می کند

اسامی داوران هفته بیست و هفتم لیگ برتراعلام شد .

برنامه، ساعت و اسامی داوران هفته بیست و هفتم لیگ برتر از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال به شرح زیر اعلام شد که بر این اساس برنامه دیدار پاس به شرح ذیل است :

 

چهارشنبه 30 بهمن (ساعت 15)

پاس همدان – سایپا -قدس-همدان

بخشی زاده-ویشگاهی-غمزه-حاج عباسی- ناظر داوری:مرادی

پاس در برابر سایپا بازیکن مصدوم ندارد

بازیکنان مصدوم پاس به شرایط بازی رسیده و همراه این تیم تمرین می کنند ، از این رو سبز پوشان با تمام قوا به مصاف سایپا می روند .  

پزشک تیم پاس با اعلام این خبر افزود : جز مصطفی علیزاده سایر بازیکنان مصدوم تیم به شرایط بازی رسیده اند و مشکلی ندارند .

از این رو پاسی ها در برابر سایپا فقط سه بازیکن غایب دارند به این صورت که حنیف عمران زاده و پوریا قیدر بدلیل محرومیت در این بازی حضور ندارد و علیزاده نیز تنها مصدوم پاس همدان است .

بگوویچ: پاس در لیگ برتر باقی می ماند

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان نسبت به کسب 3 امتیاز در بازی این تیم مقابل سایپا اظهار امیدواری کرد.

وینگو بگوویچ تصریح کرد: این دیدار از حساسیت فراوانی برخوردار است و اهمیت بسیاری برای ما دارد تا بتوانیم جایگاهمان را در جدول بهبود ببخشیم.

وی ادامه داد: بازیکنان ما در وضعیت بسیاری خوبی قرار دارند و امیدواریم بتوانیم با ارائه یک بازی خوب هر 3 امتیاز این دیدار را کسب کنیم.

ادامه مطلب ...

اولیایی: اختیارات پورحیدری را بیشتر کرده ایم

مدیر عامل باشگاه پاس همدان گفت: با توجه به کسب نتایج اخیر تیم، اختیارات منصور پورحیدری را در تیم بیشتر کرده‌ایم.
سید کاظم اولیایی اظهار داشت: البته این افزایش اختیارات به این معنی نیست که پورحیدری در چیدمان بازیکنان برای بازی ها دخالت کند، وی همچنان به عنوان مدیر فنی تیم خواهد بود و تنها در چند مورد اختیاراتش را بیشتر کرده‌ایم.

ادامه مطلب ...

عمران زاده بازی برابر سایپا را از دست داد

مدافع پاس همدان در بازی مقابل ملوان سه اخطاره شد و بازی برابر سایپا را از دست داد . 

حنیف عمران زاده در دیدار تیم خود برابر ملوان انزلی با دریافت یک کارت زرد، سه اخطاره شد و بازی هفته بیست و هفتم تیم خود را که در برابر سایپا انجام خواهد شد را از دست داد .

جوانان پاس مغلوب بزرگسالان شدند

تیم جوانان پاس همدان با 8 گل در برابر تیم بزرگسالان پاس شکست خورد .  

بزرگسالان و جوانان پاس همدان عصر دیروز در یک دیدار دوستانه به مصاف هم رفتند که در این دیدار بزرگسالان با نتیجه 8 بر 0 در برابر جوانان پیروز شدند .

در این دیدار مصطفی چتر آبگون 2 گل ، پاتریک بازیکن تستی تیم ، عماد قاسمی ، حامد عصار ، حامد رسولی ، مهرداد کریمیان و پیمان احتضاضی برای پاس همدان گلزنی کردند .

حرکت زشت عمران زاده در مقابل تماشاگران ملوان

مدافع تیم فوتبال پاس همدان با حرکتی زشت هواداران ملوان را تحریک کرد. 

حنیف عمران زاده که سابقه بازی در تیم ملوان را دارد در جریان بازی مقابل ملوان در حالی که بازی حالت عادی داشت حرکت بسیار زشتی انجام داد تا هواداران انزلی چی تحریک شوند و علیه وی شعار دهند.  

وی بعد از اینکه گل تساوی پاس را به ثمر رساند، به سمت آنها رفت و به حرکات تحریک آمیز خود ادامه داد.

علوی: باید ملوان را با اختلاف 9 گل شکست می دادیم!

مدافع تیم پاس همدان در خصوص شکست مقابل ملوان بندر انزلی گفت: باید ملوان را با اختلاف 9 گل شکست می دادیم. 

سید محمد علوی خاطرنشان کرد: تمام مالکیت توپ و میدان در اختیار بازیکنان پاس بود و ما باید با 9 گل ملوان را شکست می دادیم.
وی ادامه داد: همه تیم ها در زمین انزلی با شرایط نامساعد زمین نمی توانند بازی خود را به خوبی ارائه دهند و این در حالی است که ما در همین زمین فقط 4 موقعیت تک به تک را از دست دادیم.

ادامه مطلب ...

اولیایی: فقط از بازیکنان راضی بودیم!

مدیرعامل باشگاه پاس همدان پس از باخت تیم برابر ملوان بندرانزلی گفت: قبل از اینکه بخواهم در خصوص مسائل فنی این بازی صحبت کنم، باید اعلام کنم جای تاسف دارد که شهر پر استعداد انزلی از داشتن یک زمین مناسب محروم است.
کاظم اولیایی افزود:‌ ما که ادعای لیگ حرفه‌‏ای داریم و تیم ملوان بندرانزلی که با سابقه‌‏ نزدیک به 40 سال است در سطح اول فوتبال کشور بازی می‌‏کند این بزرگترین ظلم است که از داشتن یک زمین سالم محروم باشد. ما به نیروهای انزلی افتخار می‌‏کنیم اما اینکه به جای فوتبال در زمین این شهر به "گل‌‏بازی" بپردازیم و با همان لباس گل‌‏آلود سوار اتوبوس شویم و به همدان برگردیم در اوج تمدن و پیشرفت بسیار زشت است. به جای اینکه با تکنولوژی موجود از بهترین امکانات استفاده کنیم از بدترین امکانات هم بهره نمی‌‏بریم.

ادامه مطلب ...

جریمه عجیب کادر فنی پاس

با یک تصمیم عجیب در باشگاه پاس همدان کادر فنی این تیم با جریمه نقدی روبرو شد.  

بعد از شکست پاس در انزلی مدیریت این باشگاه اعضای کادر فنی تیم خود را جریمه کرد،اما این جریمه مالی به دلیل شکست مقابل ملوان نبود؛ بلکه علت دیگری داشته است.

گویا در جلسه کمیته فنی که پس از بازی تشکیل شد ، اعضاء به این نتیجه رسیدند که اصغر طالب نسب می توانست به این تیم در انزلی کمک کند،اما چون اعضای کادر فنی از او استفاده نکردند، مستوجب جریمه مالی هستند.
جالب اینکه بگوویچ در انزلی قصد داشت طالب نسب را به میدان بفرستد و حتی در نیمه دوم او را تا لب خط هم برد، اما در نهایت از تصمیم خود منصرف شد تا حالا با جریمه مالی اولیایی روبرو شود. 

بگوویچ : ملوان کار خاصی انجام نداد!

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: بازیکنانم مقابل ملوان به هیچ عنوان شایسته باخت نبودند و تنها مغلوب بدشانسی خود و زمین نامساعد استادیوم تختی انزلی شدیم.

وینگو بگوویچ پس از شکست 2 بر 1 پاس به ملوان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پاس همدان در مجموع موقعیت های بیشتری نسبت به ملوان ایجاد کرد، بازیکنانم در این دیدار 5 و 6 فرصت ایده آل گلزنی داشتند، ولی متاسفانه شانس در این دیدار ما را یاری نکرد تا در نهایت از این بازی مغلوب خارج شدیم.

ادامه مطلب ...

تمرینات پاس همدان از فردا پیگیری می شود

بازیکنان تیم فوتبال پاس همدان زیر نظر کادر فنی از فردا تمرینات خود را پیگیری می کنند. 

این تیم پس از ریکاوری و برگزاری یک بازی دوستانه، تمرینات خود را جهت مصاف با سایپا از فردا از سر می گیرد.
پاس همدان روز جمعه پس از تماشای دربی شصت و ششم، ساعت 16:30 در همدان ریکاوری کرد و امروز نیز در یک دیدار دوستانه به مصاف جوانان سبز پوش می رود تا ذخیره ها و یارانی که خارج از فهرست 18 نفره بودند، از جریان بازی ها خارج نشده و در آن سوی میدان، جوانان پاس همدان نیز توانایی خود را در برابر نماینده لیگ برتری خود بسنجند.
سبزپوشان پاس تمرینات خود را از فردا با برگزاری 2 جلسه تمرین در روز آغاز می‌کنند که زمان دقیق تمرین این تیم مشخص نیست.

اعتراض پاسی ها ؛ گِل نمی گذاشت توپهایمان گُل شود

وضعیت عجیب چمن ورزشگاه تختی انزلی اعتراض باشگاه پاس همدان را به دنبال داشت.  
مسئولان باشگاه پاس همدان معتقدند وضعیت زمین تختی انزلی به شدت نامناسب بود و یکی از دلایل اصلی شکست پاس در انزلی همین خرابی زمین انزلی بود.
به گفته یکی از مسئولان پاس گِل مقابل دروازه ملوان چند بار مانع از گل شدن توپ ها شد. حتی یکی دو بار مسعود غلامعلی زاد نیز در دفع توپ ها ناکام بود که به یکباره گِل مقابل دروازه نگذاشت توپ پاسی های تبدیل به گل شود.
ادامه مطلب ...

استاندار همدان بر اجرای ویژن آسیا در این استان تاکید کرد

استاندار همدان در حاشیه بازدید از کنفدراسیون فوتبال آسیا (‪(AFC‬وعده داد که برای تحقق شعار آینده از آن آسیاست تمام تلاش خود را خواهد کرد.

به گزارش سایت این کنفدراسیون، بهروز مرادی که سرپرستی هیات ‪ ۱۰‬نفره فوتبال همدان در این بازدید و حضور در جلسات ویژن آسیا را برعهده دارد، گفت: ما می‌خواهیم این شعار را جدی بگیریم و با همین هدف، حرکت‌های بعدی خود را تنظیم کنیم.

علاوه بر همدان، استان‌های فارس، قزوین و اصفهان نیز پروژه‌های ویژن آسیا در ایران را اجرا می‌کند.

ادامه مطلب ...