اعلام آدرس جدید و تعطیلی چند روزه سایت

وبلاگ "پایگاه اطلاع رسانی فوتبال همدان" از امروز به وب سایت تبدیل شد و عزیزان بازدید کننده از هم اینک می توانند علاوه بر آدرس قبلی از طریق آدرس : 

www.hamedanfootball.com 

نیز از اخبار و اطلاعات موجود در سایت بازدید نمایند . 

ضمناً سایت به مدت پنج روز (تا شروع تورنمنت چهار جانبه همدان) تعطیل خواهد بود .

اولیایی : کمیته فنی تیم مسئول امور فنی است

مدیرعامل تیم پاس همدان گفت: خبرهایی که این روزها در مورد سرمربی تیم پاس منتشر می شود صحت ندارد و کمیته فنی تیم مسئول تمام امور فنی تیم پاس همدان است. 

کاظم  اولیایی افزود: تمامی امور فنی تیم برعهده کمیته فنی است و ریاست این کمیته را منصور پورحیدری به عهده دارد و اعضای آن علیرضا منصوریان، پورمسلمی و گمالویچ هستند.

ادامه مطلب ...

رمضانی مدیر و سخنگوی باشگاه استقلال اهواز شد

مدیر تیم و سخنگوی جدید باشگاه استقلال اهواز گفت: گاهی انسان به جایی علاقه دارد که دل کندن و دوری از آنجا برایش سخت می شود برای من نیز دوری از استقلال اهواز خیلی سخت بود.  

عبدالحمید رمضانی افزود: پس از منتفی شدن حضور ناصر حجازی در تیم استقلال اهواز با جلسه ای که با مسئولان این تیم داشتم به  عنوان مدیر تیم و سخنگوی باشگاه استقلال اهواز انتخاب شدم و مراسم معارفه نیز امروز بعدازظهر برگزار می شود.

ادامه مطلب ...

وحید علی آبادی در لیست تیم ملی امید

اسامی تیم ملی امید کشورمان از سوی کادرفنی این تیم برای شرکت در اردوی تدارکاتی اعلام شد. 

‌پنجمین مرحله از اردوی تدارکاتی تیم ملی امید از تاریخ 2/5/88 الی 6/5/88 در کمپ تیم های ملی زیر نظر کادر فنی آغاز می شود . 

اسامی نفرات دعوت شده از سوی تیم ملی به شرح ذیل است : 

ادامه مطلب ...

پیروز قربانی به پاس همدان می پیوندد؟

پیروز قربانی ، مدافع جدید تیم فوتبال مس کرمان به مسئولان این باشگاه هشدار دارد تا هرچه سریعتر مشکلات مالی وی را برطرف کنند.

طی چند روز گذشته شایعاتی در خصوص پیوستن قربانی به پاس همدان به گوش می رسید که این موضوع با توجه به ارتباط نزدیک این بازیکن و علیرضا منصوریان دور از دسترس بود اما گویا این بازیکن علیرغم مشکلات مالی با تیم مس کرمان اعلام کرده است که در صورت پرداخت بدهی این باشگاه به وی ، همچنان در باشگاه مس کرمان باقی می ماند.

ادامه مطلب ...

پورحیدری: مدیر فنی در پاس همدان کشک نیست

وضعیت کادر فنی پاس همدان هنوز مبهم است و شایعاتی در مورد سرمربی شدن منصور پورحیدری شنیده می‌شود که البته خودش این موضوع را رد می‌کند.

مصاحبه ما با پورحیدری در این خصوص و مسائل مختلف دیگر به شرح ذیل به اطلاع بازدیدکنندگان می رسد :

به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران، کاظم اولیایی مدیرعامل پاس همدان هنوز تصمیم نهایی را در مورد انتخاب سرمربی نگرفته و حتی تاکید کرده که همه چیز را برعهده پورحیدری گذاشته است. اولیایی حتی گفته که پورحیدری شانس اول سرمربیگری در پاس همدان است ولی به نظر می‌رسد در نهایت علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی انتخاب شود . ادامه مطلب ...

سپاهان رضایتنامه هادی اصغری را برای پاس همدان صادر می کند

در حالیکه از هادی اصغری به عنوان یکی از بازیکنان مازاد تیم فوتبال سپاهان یاد می شد، زردپوشان اصفهانی بصورت مشروط با جدایی این بازیکن موافقت خواهند کرد. 

حضور بازیکنانی چون ابراهیم توره، عماد رضا، مهدی جعفرپور و... در خط حمله تیم فوتبال سپاهان، شانس بازی هادی اصغری را در ترکیب اصلی این تیم کمرنگ تر از قبل می کند و این احتمال وجود دارد که آقای گل لیگ برتر در فصل هفتم، همچون فصل گذشته ناکام بماند.

ادامه مطلب ...

اولیایی : تا منصوریان مدرک بگیرد پورحیدری سرمربی پاس است

مدیرعامل باشگاه پاس همدان گفت: علیرضا منصوریان همزمان با تمرین دادن تیم در کلاس‌های مربیگری هم شرکت می‌کند اما تا پیش از انتخاب او، منصور پورحیدری سرمربی تیم است.

سیدکاظم اولیایی که طی هفته گذشته اعلام کرده بود شنبه (امروز) اسامی کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال پاس ‌همدان را اعلام می‌کند ، در این باره گفت: در حال حاضر علیرضا منصوریان به همراه دو مربی دیگر مشغول تمرین‌دهی تیم هستند، او همزمان با کارش در کلاس‌های مربیگری فدراسیون فوتبال هم شرکت می‌کند تا به زودی مدرک مربیگری‌اش را بگیرد.

ادامه مطلب ...

آرمن طهماسیار : به پاس آمدم تا پیشرفت کنم

مدافع جدید پاس همدان گفت : می خواهم سومین ملی پوش پاس همدان باشم .

آرمن طهماسیار افزود : در تیم پاس همدان به بازیکنان جوان بهای زیادی داده می شود  بنابراین به پاس آمدم تا ضمن دست یابی به یک جایگاه مناسب در این تیم ، زمینه حضورم در تیم ملی امید را فراهم کنم .

ادامه مطلب ...

تمرینات پاس همدان از امروز پیگیری می شود

تمرینات تیم پاس همدان پس از دو روز استراحت از امروز  در همدان پیگیری می شود.

پس از استراحت دو روزه اولین جلسه تمرینی پاسی ها رأس ساعت 18 امروز شنبه ۲۷/۴/۸۸ در ورزشگاه قدس برگزار می شود .

ادامه مطلب ...

عباس صوفی : بن‌همام به همدان می آید‌

رییس هیات فوتبال استان همدان از قطعی شدن حضور تیم‌های پاس همدان، استقلال تهران، مس کرمان و یک تیم باشگاهی از برزیل در تورنمنت جام سرداران همدان خبر داد.

عباس صوفی حضور تیم‌های یاد شده را در جام سرداران، امیران و 8 هزار شهید استان همدان که در تاریخ 2 تا 4 مردادماه در پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین برگزار می‌شود، قطعی دانست و افزود: با توجه به رایزنی‌های انجام شده از سوی هیات فوتبال، تربیت‌بدنی و دیگر مسئولان استان مسابقات چهار جانبه با شرکت این چهار تیم به بهترین شکل برگزار می‌شود.

ادامه مطلب ...

پاس نمی تواند برای اردوهای خارج از کشور برنامه ریزی کند

پورحیدری گفت: قبل از برگزاری اردوها تیم ها باید ابتدا به این مساله توجه داشته باشند که به چه منظوری این اردو را برگزار می کنند.

منصور پورحیدری مدیرفنی تیم فوتبال پاس همدان ضمن بیان مطلب فوق در باره علت برگزاری اردوهای آماده سازی تیم ها در خارج از کشور و مشکلات پیش رو گفت: یکی از مشکلات فوتبال ما همین اردوهای بی برنامه است مدیران و کادر فنی تیم ها باید قبل از آغاز اردو هدف خود را از برگزاری آن مشخص کنند باید بدانند اردو برای آماده سازی و بدنسازی برگزار می شود یا برگزاری بازی های تدارکاتی از همین رو برنامه ریزی مناسب قبل از برگزاری یک اردو امری ضروری است.

ادامه مطلب ...

پیروز قربانی: شاید به پاس همدان رفتم

بعد از آنکه پرویز مظلومی اعلام کرد که این تیم دیگر وجود خارجی ندارد، بازیکنان این تیم مشغول سنجیدن شرایط هستند تا در مورد اینده تصمیم بگیرند.

یکی از شایعات قوی، حکایت از این دارد که با کناره‌گیری عبدالرضا برهانی‌نژاد، مدیرعامل مس، این تیم به شرایط عادی بازخواهد گشت.

ادامه مطلب ...

اولیایی: پورحیدری سرمربی پاس است نه منصوریان

مدیرعامل باشگاه پاس همدان درخصوص وضعیت کادر فنی این تیم با حضور منصوریان گفت: در پاس پورحیدری به عنوان سرمربی محسوب می شود و علی منصوریان نفر دوم است.  

کاظم اولیایی خاطرنشان کرد: به دلیل حضور منصوریان در کلاس های مربیگری پورحیدری نفر اول کادر فنی پاس است.

ادامه مطلب ...

محسن دوست : دوازه بانان خوبی در خدمت پاس همدان هستند

مربی دروازه بان های تیم پاس همدان گفت : خوشبختانه دروازه بانان جوان و باانگیزه ای در اختیار داریم که با تمام توان تحت فشار سنگین تمرینات برای شروع بازیهای لیگ آماده می شوند .  

صابر محسن دوست افزود : سوشا مکانی ، سید مهدی اسلامی و جلیل احمدی ( دروازه بان اسبق تیم های شیرین فراز و تربیت یزد ) دروازه بانهای فعلی تیم پاس همدان هستند که با انگیزه بالا و تلاش فراوان تمرینات خود را پیگیری می کنند .

ادامه مطلب ...

پاسی ها دو روز استراحت می کنند

با پایان یافتن اردوی چالدران بازیکنان تیم فوتبال پاس همدان دو روز استراحت می کنند.

کادر فنی تیم فوتبال پاس همدان پس از پایان یافتن اردوی سنگین چالدران که بمدت پنج روز روزانه در دو نوبت تمرین پیگیری شد ، پنج شنبه و جمعه را به بازیکنان خود استراحت داد .

ادامه مطلب ...

طلایی : پس از اردوی چالدران آماده تورنمنت همدان می شویم

مربی پاس همدان گفت :به اهداف تمرینی پیش بینی شده از سوی کادر فنی نزدیک شده ایم . 

رضا طلایی افزود : طبق برنامه تنظیم شده از سوی کادر فنی تمرینات خود را پیگیری کرده ایم و این نظم باعث شده به اهداف تمرینی مورد نظر خود نزدیک شویم .

ادامه مطلب ...

بازیکنان تیم فوتبال پاس همدان امروز تست دادند

بازیکنان پاس همدان صبح امروز قبل از خروج از چالدران به زمین چمن تربیت بدنی چالدران رفتند و تست هوازی پر فشار دادند. 

این تست که در پایان بخش تمرینات اردوی چالدران برگزار شد ، رأس ساعت 7 صبح روز چهارشنبه 24/4/88 با حضور تمامی بازیکنان برگزار شد .

ادامه مطلب ...