پاس مستحق پیروزی بر راه آهن بود

مدیر روستا: «میرقربانی» درصدد تمارض کردن نیست 

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: پاس مستحق پیروزی بر راه آهن بود.

علی اصغر مدیرروستا درباره تساوی تیم‌های فوتبال پاس همدان و راه آهن شهرری اظهار کرد: بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم و تیم پاس در نیمه دوم عملکرد بهتری نسبت به حریف داشت. داور یک خطای پنالتی به سود تیم ما نگرفت.

ادامه مطلب ...

حاشیه های دیدار راه آهن - پاس همدان

حنیف عمران زاده تماشاگر ویژه دیدار تیمهای پاس همدان و راه آهن 

دیدار تیم های فوتبال راه آهن و پاس همدان در حالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که کادر فنی و بازیکنان راه آهن نسبت به پنالتی نادیده گرفته خود اعتراض کردند. 

سعید بخشی زاده داور دیدار تیم های فوتبال راه آهن و پاس همدان در دقیقه 91 این بازی یک خطا روی فرید عابدی مهاجم راه آهن را نادیده گرفت که این مسئله با اعتراض شدید کادر فنی و بازیکنان این تیم همراه بود.

ادامه مطلب ...

پاس و راه آهن به تساوی رضایت دادند

راه آهن صفر - پاس همدان صفر 
ورزشگاه: راه آهن  
تماشاگر: 1500نفر
داور: سعید بخشی‌زاده
اخطار: میرآبی، کوشکی(راه آهن)، سیف‌پناهی(پاس)
راه‌آهن: مسعود همامی،‌ محسن میرآبی، ابراهیم کریمی، حسین کوشکی، ابوذر رحیمی، حسین پاشایی، محمود آمنه(61 کمال کامیابی)، عیسی ترائوره(61فرید عابدی)، میلاد زنیدپور، مجید باجلان، ایمان حیدری(80 مجید نورمحمدی)  
سرمربی: مهدی تارتار
پاس: سوشا مکانی، ساشا کلونیجا، مجید حیدری، پویا سیف‌پناهی، همت عابدی‌نژاد، یدالله اکبری، روزبه شاه‌علیدوست، هادی رمضانی(81 آرتور یدیگاریان)، وریا غفوری، صابر میرقربانی، هادی اصغری
سرمربی: اصغر مدیرروستا
ادامه مطلب ...

شایعه دستگیری بازیکنان پاس حاشیه‌سازی رسانه‌ها بود

مدیر روستا: نگران داوری بازی مقابل راه آهن هستم 

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان در آستانه بازی این تیم مقابل راه آهن شهرری گفت: با توجه به بازی های گذشته تیم راه آهن نگران داوری بازی روز جمعه 30 بهمن هستم. 

علی اصغر مدیر روستا افزود: برای بازی روز جمعه مقابل راه آهن شهرری آماده هستیم و هیچ مشکل خاصی نداریم، فقط  نگران داوری بازی هستیم، زیرا در دو ، سه هفته گذشته بعد از پیروزی های تیم راه آهن، داوران بازی های آنها محروم شدند.

ادامه مطلب ...

وریا غفوری : سه امتیاز از آن تیم ما است

هافبک جوان و پرتلاش پاس گفت : راه آهن تیمی نیست که بتواند حتی در خانه اش مقابل تیم ما که بازیهای خیلی خوبی چه در داخل و چه در خارج از خانه به نمایش گذاشته است قدرت نمایی کند .

وریا غفوری عنوان کرد : باخت مقابل شاهین بوشهر و شکستی که بازیکنان جوان ما در جام حذفی متحمل شدند روحیه تیم ما را تحت تأثیر قرار داد اما تعطیلی بوجود آمده در بازیهای لیگ این فرصت را در اختیار ما بازیکنان قرار داد که آن چه گذشت را فراموش و بخوبی تمرین کنیم تا برای بازیهای بعدی از جمله بازی مقابل راه آهن آماده شویم.

ادامه مطلب ...

یدالله اکبری : در بهترین شرایط به مصاف راه آهن می رویم

یدالله اکبری که بعنوان یک هافبک با تجربه و مؤثر در بازیهای تیم فوتبال پاس، در خصوص دیدار حساس تیمش در مقابل راه آهن گفت : بازی در خانه حریف مشکلات خاص خود را دارد اما این موضوع بعلاوه مربی متفکر و مهره های مؤثر حریف قطعاً سر سوزنی در انگیزه و جنگندگی تیم ما اثر گذار نخواهد بود.

وی در مورد پیش بینی اش از نتیجه این بازی عنوان کرد : ما بخوبی در روز های گذشته تمرین کردیم و با استفاده از تعطیلات جسماً و روحاً خود را تغذیه کرده ایم در نتیجه با شرایط ایده آلی به مصاف راه آهن می رویم اما باز هم با این اوصاف نمی توان در خصوص نتیجه اظهار نظر کرد مهم تلاش و تمرکز در طول 90 دقیقه است.

ادامه مطلب ...

اویس کرد جهان : نباید راه اهن را دست کم بگیریم

هافبک چپ پای تیم فوتبال پاس اظهار داشت : هرچند راه آهن حریف قدری برای ما محسوب نمی شود اما نباید این تیم را دست کم گرفت.

اویس کرد جهان گفت : شرایط فعلی جدول رده بندی لیگ بشدت حساس و امتیاز تیم ها بسیار نزدیک بهم است و این اوضاع در صورتی که طبق برنامه پیش برویم به نفع ما بوده و ما را به کسب رتبه های بالای جدول امیدوار می کند.

ادامه مطلب ...

سوشا مکانی: برای بردن راه آهن هم قسم می شویم

سوشا مکانی این روزها و این هفته ها دوران خوبی را سپری می کند.  

دروازه بان ملی پوش تیم فوتبال پاس همدان در آستانه رویاروئی با تیم راه آهن تهران، گفت: بازی با راه آهن همواره یک بازی سخت و حساس بوده و قطعا این بازی هم از این قائده مستثنی نیست.  

ادامه مطلب ...

در هفته بیست و هفتم لیگ برتر؛

نبرد حساس پاس همدان در برابر راه آهن

علی ثقفی

هگمتانه – سرویس ورزش: در چارچوب هفته بیست و هفتم رقابتهای لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور، تیم فوتبال پاس همدان در جدالی حساس و سرنوشت ساز به مصاف راه آهن خواهد رفت.

رقابتهای لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور پس از سپری شدن تعطیلی اجباری از دیروز از سر گرفته شد که طبق برنامه تیم فوتبال پاس همدان فردا در ورزشگاه اکباتان میهمان راه آهن تهران خواهد بود.

ادامه مطلب ...

افشاگری بازیکن پاس همدان از پشت پرده فوتبال؛

میرقربانی: مدیرعامل پرسپولیس اتهام منشور اخلاقی به من زد

مهاجم تیم فوتبال پاس همدان که قرار بود ابتدای فصل به تیم پرسپولیس بپیوندد بعد از گذشت ماه ها در حالی که لیگ برتر به هفته های پایانی نزدیک می شود افشا می کند که به دلیل اتهام مدیرعامل وقت سرخپوشان پایتخت حضورش در این تیم منتفی شد.

صابر میرباقری با بیان این مطلب گفت: قبل از شروع فصل قرارداد داخلی با تیم پرسپولیس بستم و مبلغ قرارداد هم 270 میلیون تومان بود ولی به یکباره عباس انصاری فرد مدیرعامل وقت باشگاه به من گفت که مشکل منشور اخلاقی دارم و قراردادم فسخ می شود.

ادامه مطلب ...

سه بازیکن پاس مقابل راه آهن غایب هستند

سه بازیکن تیم فوتبال پاس در بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر کشور مقابل راه آهن شهر ری غایب هستند.

شهباز ارکین اف مهاجم ازبکستانی تیم پاس به دلیل سه اخطاره شدن بازی مقابل تیم راه آهن شهر ری را از دست داده است.

ادامه مطلب ...

گلزنی ابوالحسنی در دیدار تدارکاتی تیم ملی امید

نماینده تیم فوتبال پاس در تیم ملی امید ، روز گذشته تک گل پیروزی بخش ملی پوشان را در دیدار دوستانه برابر فولاد گستر تبریز به ثمر رساند.

تیم ملی امید کشورمان روز گذشته در یک دیدار تدارکاتی مقابل تیم دسته یکی فولاد گستر تبریز به میدان رفت و در نهایت توانست با تک گل امید ابوالحسنی که در دقیقه 65 بازی به ثمر رساند ، با نتیجه 1 بر صفر پیروز شود .

اعزام هواداران علاقمند به تهران توسط کانون

کانون هواداران باشگاه پاس همدان به منظور حمایت از این تیم در دیدار هفته بیست و هشتم از رقابت های لیگ برتر، تعدادی از علاقمندان و هواداران این تیم را به تهران اعزام می کند.

بنا بر اعلام کانون هواداران باشگاه پاس، ثبت نام از هواداران علاقمد به حضور در تهران در روز چهارشنبه 28 بهمن ماه در محل کانون هواداران باشگاه پاس واقع در بلوار مفتح - جنب مجتمع فرهنگی ابن سینا، از ساعت 9 الی 12 صبح و 16 الی 18 انجام می پذیرد.

ادامه مطلب ...

اصغری: به تیم سابقم گل می زنم

هادی اصغری از تیم راه آهن به عنوان یک ستاره به فوتبال ایران معرفی شد و بعد از رسیدن به عنوان آقای گلی در این تیم سر از سپاهان و بعد پاس همدان در آورد. از آنجائی که این بازی می تواند برای اصغری یک بازی ویژه باشد برای دقایقی پای صحبت های او نشستیم.

هادی اصغری گفت: همانطور که شما هم اشاره کردید این بازی برای من یک بازی ویژه است و برای موفقیت در این بازی انگیزه های فراوانی دارم و پیروزی تیم پاس در این میدان برای خیلی مهم است.

ادامه مطلب ...

با وجود موافقت مدیر کل تربیت بدنی استان همدان؛

سرپرست تیم فوتبال بانوان پاس: مدیر عامل باشگاه پاس حاضر به همکاری نیست  

نجف نیا گفت: با وجود پیگیریهای مدیر کل تربیت بدنی استان همدان مدیر عامل باشگاه حاضر به همکاری برای تشکیل دوباره این تیم و منحل نشدن آن نیست. 

نجف نیا، سرپرست تیم فوتبال بانوان پاس همدان گفت: در مدت چندین ماه است که برای منحل نشدن تیم فوتبال بانوان پاس همدان در تلاش هستم و با وجود پیگیریهای متعددی که انجام داده ام نتوانسته ام به نتیجه لازم دست یابم.

ادامه مطلب ...

هادی اصغری: جام حذفی را فدای لیگ برتر کردیم

مهاجم تیم فوتبال پاس همدان گفت: جام حذفی را به دلیل موقعیت حساس در لیگ برتر، فدای این مسابقات کردیم. 

هادی اصغری افزود: به دلیل حساسیت بازی های لیگ برتر، جام حذفی را جدی نگرفتیم تا در ادامه بازی های لیگ برتر موفق تر باشیم و در روزهای پایانی دچار مشکل نشویم.

ادامه مطلب ...

اسلامی: از هواداران و کادر فنی عذر خواهی می کنم

دروازه بان تیم فوتبال پاس گفت : در بازی که 2-0 عقب بودیم ، 2 گل سالم زدیم اما هر دو را داور نپذیرفت و با قضاوت ضعیفش مسبب شکست ما شد.

سید مهدی اسلامی که سنگر بان سفید و سبز پوشان همدان در مصاف با مس رفسنجان بود در خصوص این بازی اظهار داشت: زمین نا مطلوب رفسنجان کیفیت بازی را تا حد زیادی پایین آورده بود و بازی تیم ما را که آشنایی با آن زمین نداشتیم ، بیشترتحت تأثیر قرار داده بود .بعلاوه من فکر می کنم تیم ما در مصاف با مس روز خوبی نداشت چرا که در دقایقی ما بازیکنان بد بازی کردیم و بعد که توانستیم توپ میدان را در اختیار بگیریم ، عملکرد داور بد شد. 

ادامه مطلب ...

کاروان پاس از کرمان بازگشت

کادر فنی و بازیکنانی که جهت بازی مقابل مس رفسنجان به استان کرمان سفر کرده بودند ، بامداد امروز راهی همدان شدند. 

پاسی ها پس از واگذاری نتیجه به مس رفسنجان و عدم صعود به مرحله بعدی رقابت های جام حذفی ، بامداد امروز با پرواز داخلی کرمان را ترک کرده و بوسیله یک دستگاه اتوبوس راهی همدان شدند . 

ادامه مطلب ...