شاه علی دوست: به احمدی گفتم از دایی عذرخواهی کن

هافبک تیم فوتبال پاس همدان در مورد حاشیه های این باری و درگیری علی دایی با نادر احمدی حرف های جالبی می زند.
روزبه شاه علی دوست می گوید:«من از شاگردان دایی بودم و با شناختی که از او داشتم می‌دانستم اشتباه از نادر احمدی بود.من شناخت کاملی درباره اخلاق و شخصیت دایی دارم و بی ادبی و بی احترامی را جزو رفتار‌های دایی نمی‌دانم .بحث لفظی که بازیکن ما با دایی داشت،از اشتباهات بازیکن خودمان می‌دانم و به همین علت نادر احمدی را به عذرخواهی از دایی ترغیب کردم.»

او در مورد بازی می گوید:«در بازی چند موقعیت داشتیم که نتوانستیم از آنها به نحو احسن استفاده کنیم و حریف با فرار از تله آفساید به گل دوم رسید و شیرازه تیم ما از هم پاشید.از آنجا بازی احساسی شروع شد که بازی با خطا‌ها و وقت تلف کردن‌های بازیکنان پرسپولیس ادامه پیدا کرد.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد