حاشیه های دیدار دو تیم پاس – استقلال

مطلبی که در روزنامه هگمتانه مورخ ۰۱/۰۸/۸۷ به چاپ رسیده است : 

میهمان نوازی ویژه از خبرنگاران و عکاسان!

* حدود هفت هزار تماشاگر از بازی دو تیم پاس همدان و استقلال تهران دیدن کردند.

* این تعداد تماشاگر در حالی وارد ورزشگاه شدند که پیش از این مسؤولان اجرایی این مسابقه اعلام کردند که ظرفیت اصلی این ورزشگاه فقط سه هزار و 500 تماشاگر است.

* اتوبوس حامل تیم استقلال تهران زودتر از میزبان بازی وارد ورزشگاه شد و بلافاصله بازیکنان این تیم برای گرم کردن بدن های خود وارد زمین شدند.

* حدود هزار تماشاگر طرفدار تیم استقلال نیز در سه جایگاه واقع در غرب ورزشگاه از این بازی دیدن کردند.

ادامه مطلب ...

استقلال با چهار گل پاس را در هم کوبید

مطلبی که در روزنامه هگمتانه مورخ ۰۱/۰۸/۸۷ به چاپ رسیده است :

گل غلامی پرپر شد

فتح قلعه سبزپوشان با تاکتیک هجومی ژنرال

هفته یازدهم از هشتمین دوره لیگ برتر

ورزشگاه شهدای قدس همدان، ساعت ۱۵

تماشاگر هفت هزار نفر

پاس همدان 2
محمد غلامی (48)، حنیف عمران زاده (3+90)

استقلال تهران 4
علی علیزاده (30)، مجتبی جباری (71 ، 73)، آرش برهانی (2+90).
 

داور: محسن ترکی  

کمک ها: محسن فریمانی، مسعود فرح نیا
اخطار:
محمد رضا مامانی (23)، جوزف ادیشون (46)، اویس کرد جهان (52)، محمداسماعیل نظری (60) از پاس و حسین کاظمی (54)، خسرو حیدری (89) از استقلال

ترکیب پاس: (1-3-2-4)

دروازه بان: سامان صفا

مدافعان میانى: حنیف عمران زاده و اویس کردجهان

مدافعان کنارى: مجید غلام نژاد و جواد شیرزاد

هافبک هاى دفاعى: محمدرضا مامانی (محسن حمیدی- 46)، محمداسماعیل نظر

هافبک ها: مهرداد کریمیان، وریا غفوری، پوریا قیدر (محمد غلامی-46)

 مهاجم: جوزف ادیشون (ماریو گاربا- 77).

 

ترکیب استقلال: (2-5-3)

دروازه بان: وحید طالب لو

مدافعان: پژمان منتظرى، هادى شکورى (ابراهیم تقی پور-86) و پیروز قربانى

هافبک ها: حسین کاظمى، خسرو حیدرى، میثم منیعى (مهدی امیرآبادی) ، مجتبى جبارى و فابیو جان واریو

مهاجمان: سیاوش اکبرپور و علی علیزاده (آرش برهانی - 77).

شرح بازی

بازی با شروع طوفانی استقلال تهران و حملات پردامنه آبی‌پوشان روی دروازه آغاز شد و این تیم استقلال بود که در دومین دقیقه بازی توسط فایبو جان واریو اولین موقعیت حساس بازی را خلق کرد که ضربه محکم او را سامان صفا به سختی و در دو ضرب جمع کرد.

ادامه مطلب ...

حاجی زاده در لیست 18 نفره پاس

سرانجام تلاش پزشکان تیم فوتبال پاس همدان نتیجه داد و ابوالفضل حاجی زاده برای بازی امروز آماده شد.

ابوالفضل حاجی زاده که در جریان بازی را راه آهن از ناحیه پا دچار مصدومیت شده بود پس از چند جلسه فیزیوتراپی و آب درمانی به شرایط مسابقه رسیده  است.

برهمین اساس وینگو بگوویچ، نام ابوالفضل حاجی زاده را در لیست 18 نفره تیمش برای بازی با استقلال قرار داده که به نظر می رسد در ترکیب یازده نفره هم باشد.

جدال حیدری- شیرزاد در بازی امروز

دو همبازی قدیمی امروز در حالی در بازی استقلال و پاس همدان رو در روی هم قرار می گیرند که بیشتر حملات دو تیم از سمت این دو بازیکن پایه‌گذاری می شود.

خسرو حیدری پیستون راست استقلال و جواد شیرزاد پیستون چپ پاس همدان در بازی امروز مصاف دیدنی خواهند داشت. قلعه نوعی و بگوویچ بخشی از تدابیر تاکتیکی خودشان را از این دو جناح پایه ریزی می کنند.

رضایت قلعه‌نوعی از استقبال مردم همدان

امیر قلعه نوعی دیروز از استقبال تماشاگران همدانی در تمرین آبی‌پوشان اعلام رضایت کرد.

بازیکنان تیم استقلال که خود را برای دیدار مقابل پاس همدان آماده می‌کنند دیروز پس از ورود به همدان یک جلسه تمرین کردند.

در تمرین دیروز استقلال، هواداران زیادی به ورزشگاه آمدند و از تمرینات آبی پوشان

پایتخت دیدن کردند.

امیر قلعه نوعی سرمربی آبی پوشان از استقبال تماشاگران اعلام رضایت کرد و گفت: "هیچگاه فکر نمی‌کردم با وجود این همه تماشاگر بتوانیم به این راحتی تمرین کنیم."

تیم فوتبال استقلال در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر امروز به مصاف پاس همدان خواهد رفت.

پورحیدری و اولیایی در هتل استقلالی‌ها

منصور پورحیدری در هر تیمی غیر از استقلال مشغول به فعالیت باشد همه او را به عنوان یک استقلالی می‌شناسند.

بازیکنان استقلال که برای دیدار مقابل پاس همدان خود را آماده می‌کنند پس از آنکه روز گذشته وارد همدان شدند در هتل بوعلی همدان اسکان پیدا کردند، اما از اردوی استقلال خبر می‌رسد که بازیکنان استقلال از هتل محل اقامت خود به هیچ عنوان راضی نیستند.

گفتنی است؛ کاظم اولیایی و منصور پورحیدری مدیرعامل و سرپرست سابق استقلال به همراه علی خلف مدیرروابط عمومی پاس همدان دیروز با دسته گل به هتل محل اقامت آبی پوشان رفتند و به تمامی بازیکنان و مربیان خیرمقدم گفتند.

تقی پور : برای نزدیک شدن به صدر جدول پاس همدان را شکست می دهیم

مدافع تیم فوتبال استقلال تهران از دشواری دیدار مقابل پاس همدان یاد کرد و گفت: آبی پوشان برای کاهش اختلاف امتیاز خود با صدر جدول این تیم همدانی را شکست می دهند.

ابراهیم تقی پور، ضمن بیان این مطلب افزود: ما امروز بازی دشواری را مقابل پاس پیش رو داریم. بدون شک این یکی از دشوارترین دیدارهای تیم ما در نیم فصل اول خواهد بود. پاس در خانه تیمی خطرناک است اما شکست ناپذیرنیست و ما با شرایط ایده‌الی که داریم می توانیم این تیم را مغلوب کنیم.

ادامه مطلب ...

ترکیب احتمالی استقلال تهران مشخص شد

ترکیب احتمالی تیم فوتبال استقلال تهران قبل از بازی Imageمقابل پاس همدان از سوی کادر فنی این تیم مشخص شد.

با توجه به تمرینات تیم استقلال در طول یک هفته گذشته به احتمال زیاد استقلال با ترکیب زیر به مصاف پاس همدان می رود: 

وحید طالب لو ، پیروز قربانی ، هادی شکوری ، پژمان منتظری ، خسرو حیدری ، مجتبی جباری ، فابیو جان واریو ،‌حسین کاظمی ، فرهاد مجیدی(علیزاده) و سیاوش اکبرپور . 

وینگو بگوویچ: دیدار با استقلال‌ تهران دشوار خواهد بود

سرمربی تیم پاس همدان در آستانه دیدار خانگی برابر استقلال تهران بر تفاوت وضعیت پاس با دو تیم پرطرفدار پایتخت تاکید کرد.

وینگو بگوویچ گفت: در هفته گذشته تمرینات خوبی انجام دادیم و نقاط ضعف و قوت تیم استقلال را شناسایی کرده و بازیکنانم آمادگی مسابقه با این تیم پر طرفدار را دارند و تنها دو بازیکن اصلی خود را در این بازی در اختیار نداریم.

وی ادامه داد: این بازی قطعا یک بازی دشوار خواهد بود، استقلال خریدهای خوبی در آغاز فصل انجام داده است و بازیکنان خوبی در این تیم بازی می‌کنند و در مقابل تیم پاس بسیاری از بازیکنانش را از دست داد که بهترین‌های آن در همین تیم استقلال حضور دارند ولی ما تنها توانستیم بازیکنان جوان را به تیم جذب کنیم و با این بازیکنان جوان توانسته‌ایم بازی‌های خوبی را از ابتدای فصل انجام دهیم.

ادامه مطلب ...

یدا.. اکبری : امیدوارم در بازی با پاس همدان گل بزنم

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوارم در بازی با پاس همدان گل بزنم.

یدا... اکبری در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در همدان، گفت: بعد از تساوی هفته گذشته تمرینات خوبی انجام داده ایم تا بتوانیم در بازی با پاس همدان به هر 3 امتیاز برسیم.

وی یادآور شد: قطعا در همدان بازی سختی در پیش داریم و با تجربه ای که فصل گذشته از این تیم دارم و مربیان و کادر مدیریتی قوی که این تیم دارد استقلال روز سختی را برای گرفتن امتیاز خواهد داشت.

کاپیتان فصل گذشته تیم پاس با اعلام خوشحالی از اینکه یکبار دیگر به همدان می آید، افزود: تماشاگران و مردم همدان بسیار به من لطف دارند و من از این که یکبار دیگر به شهری می روم که خاطرات خوبی از آن دارم بسیار خوشحال و امیدوارم تماشاگران همدانی فارغ ازهر نتیجه بازی خوبی را ببینند.

وی در خصوص مهار پنالتی هفته گذشته او توسط حسین آشنا افزود: پنالتی 50 -50 است و زیبایی فوتبال هم به همین گل شدن و نشدن ها است ولی امیدوارم در صورت بازی در برابر پاس همدان بتوانم برای تیمم گل بزنم

پورحیدری : استقلال فعلی یکی از بهترین تیم‌های 10 سال اخیر است

مدیر فنی تیم فوتبال پاس همدان در آستانه دیدار با استقلال تهران در همدان، شرایط تیمش را خوب توصیف کرد. 

 منصور پورحیدری گفت: تیم پاس روز به روز نسبت به ابتدای فصل بهتر می شود و بازیکنان مصدومی که در ابتدای فصل مشکلات ما را افزایش داده بودند بهبود یافته اند ولی هنوز تیم به شرایط ایده آل نرسیده و با تمرینات بیشتر شرایط بهتری را بدست می آوریم.

ادامه مطلب ...

اولیایی : پاس همدان جوان و جویای نام است

اولیائی گفت : فقط برای پیروزی مقابل استقلال بازی می کنیم .

پاس همدان از انگیزه بالایی برای ارائه یک بازی زیبا و منطقی برابر استقلال دارImageد و تیم ما فقط برای کسب پیروزی مقابل این تیم به میدان می رود .

مدیر عامل باشگاه پاس همدان در خصوص دیدار تیم خود برابر استقلال تهران گفت : تیم ما در حال حاضر از لحاظ روحی و فنی در شرایط بسیار مطلوبی به سر می برد و در بازی مقابل استقلال انگیزه بسیار زیادی برای کسب امتیاز دارد .

ما فقط به قصد برد بازی می کنیم و امیدوارم بازیکنان بتوانند در زمین بازی به این مهم دست پیدا کنند .

ادامه مطلب ...

یدالله اکبری : بازی با پاس از قشنگ‌ترین بازیهای لیگ خواهد بود

یدالله اکبری گفت: "در بازی مقابل پاس تمام خاطرات سال گذشته‌ام دوباره برایم تکرار خواهد شد."

هافبک تیم فوتبال استقلال اظهار داشت:‌ "فکر می‌کنم بازی مقابل پاس همدان بازی بسیار قشنگی از کار در بیاید و دو تیم فوتبال خوبی را از خود به معرض نمایش بگذارند."

وی ادامه داد:‌ "فقط به خاطر اینکه با اتوبوس مسیر تهران تا همدان را طی کردیم، بچه‌ها کمی خسته شده اند و شاید روی بازی آنها تاثیر بگذارد."

اکبری افزود:‌ "معلوم نیست بتوانم در این دیدار بازی کنم و همه چیز فردا مشخص می‌شود و حتی امکان دارد روی نیمکت بنشینم، اما یک سال با پاس و مردم همدان زندگی کردم و آنها را خیلی دوست دارم. باید بگویم که در بازی مقابل پاس خاطرات سال گذشته‌ام دوباره زنده خواهد شد."

منیعی: پاس فعلی با پاس پیشین قابل مقایسه نیست

میثم منیعیبازیکن تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: "‌باید سه امتیاز را بگیریم تا فاصله ما از صدر جدول بیشتر نشود و در واقع باید امتیاز از دست رفته مقابل برق شیراز را در همدان جبران کنیم."

وی درادامه گفت:‌ "این پاس تنها دو سال از سابقه‌اش می گذرد و به هیچ وجه با پاس قبلی که قدمت چندین ساله داشت قابل مقایسه نیست، چون پاسی که من در آن بازی می‌کردم بازیکنان بزرگ‌تری داشت و باشگاه بزرگ‌تری هم بود. البته مدیران فعلی پاس زحمات زیادی را متحمل شده‌اند به طوریکه تیمی قابل احترام و خطرناک برای سایر تیم ها ساخته‌اند."

منیعی در پایان گفت:‌ "من هم در شرایط بسیار خوبی قرار دارم و تمام سعی و تلاشم این است که دوباره به تیم ملی برگردم، چون هدف‌گذاری ام حضور در جام جهانی 2010 است."

استقلالی ها در صورت پیروزی در برابر پاس پاداش می گیرند

پس از تساوی خانگی استقلال مقابل برق شیراز ، کسب پیروزی در همدان برای شاگردان امیر قلعه نوعی اهمیت زیادی دارد.

به نظر می‌رسد باشگاه استقلال تصمیم دارد در صورت پیروزی و کسب 3 امتیاز بازی، پاداش بازیکنانش را در همان ورزشگاه پرداخت کنند.

این درحالی است که استقلالی‌ها به دلیل پرداخت نشدن مطالباتشان اعتراضاتی را طی یکی دو روز اخیر داشته‌اند.

خسرو حیدری: روز سختی در همدان خواهم داشت

هافبک فصل پیش پاس همدان که قرار است با پیراهن استقلال تهران مقابل تیم سابقش به میدان برود، روز سختی را برای خودش متصور است.

خسروی حیدری بازیکن جوان استقلال گفت: من با استقلال تهران قرارداد دارم و باید با تمام تلاش برای موفقیت آن در برابر هر حریفی بازی کنم، اما این دلیل نمی‌شود که برای حضور در میدان از مریبان سابقم اجازه نگیرم.

ادامه مطلب ...

داوران هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال معرفی شدند

کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران هفته یازدهم رقابتهای لیگ برتر باشگاههای کشور را اعلام کرد.

دیدار پاس همدان - استقلال تهران با قضاوت محسن ترکی برگزار می‌شود و شاگردان افشین قطبی و محمد عباسی با سوت یدالله جهانبازی بازی خود را شروع خواهند کرد.
ادامه مطلب ...

واعظ آشتیانی امروز به همدان می رود

تعدادی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال، بازی تیمشان مقابل پاس همدان را از نزدیک و در ورزشگاه قدس این شهر تماشا می‌کنند. امیررضا واعظ آشتیانی، انصاری و تعدادی از اعضای باشگاه صبح امروز به همدان می‌روند و به اردوی تیمشان در هتل بوعلی ملحق می‌شوند.