برای روشن کردن وضعیت پاس؛

تشکیل ستاد بحران در همدان  

سرانجام آنقدر نتایج ضعیف تیم فوتبال پاس در لیگ ادامه یافت تا حوصله هیات مدیره این باشگاه سر رفت و چنین به نظر می رسد که به زودی یک تصمیم جدی در خصوص این باشگاه اتخاذ گردد.

به گزارش پایگاه خبری ایستگاه ورزش، در همدان ستادی تحت عنوان ستاد بحران تشکیل خواهد شد تا در این ستاد که از جمع اعضای هیات مدیره و برخی از خبرگان و کارشناسان فوتبال همدان شکل می گیرد به وضعیت تیم فوتبال پاس رسیدگی شود و دلایل ورود این تیم به بحران و تداوم آن بررسی گردد.

ادامه مطلب ...

قلعه نویی: ‌همه شروع به تاختن به من کرده‌اند

علی ثقفی 

خبرگزاری فارس: سرمربی سپاهان اصفهان گفت: از وقتی اسم من به عنوان یکی از گزینه‌های هدایت تیم ملی مطرح شده است، همه شروع به تاختن به من کرده‌اند. 

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان امیر قلعه نویی ‌در نشست خبری پس از پایان دیدار تیمش در برابر پاس همدان در جمع خبرنگاران افزود: در این دیدار چند بازیکن اصلی را به سبب مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشتیم و نتوانستیم بازی خوبی را ارائه کنیم.

ادامه مطلب ...

یاوری: اگر من نتوانم، شیطان هم نمی‌تواند پاس را حفظ کند‌

علی ثقفی 

خبرگزاری فارس: سرمربی پاس همدان گفت: اگر من نتوانم پاس را در لیگ برتر نگه‌دارم، شیطان هم نمی‌تواند این کار را انجام دهد. 

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان محمود یاوری روز گذشته در نشست خبری پس از پایان دیدار تیمش در برابر سپاهان اصفهان در جمع خبرنگاران افزود: من تمام تلاشم را برای حفظ پاس در لیگ برتر انجام خواهم داد و این را بدانید که اگر پاس در لیگ نماند، به خاطر این است که شما خبرنگاران نمی‌گذارید.

ادامه مطلب ...

هفت گانه ای برای سرهنگ؛

نیاز به استخدام وکیل این بار در همدان 

سایت گل-عبدالصمد ابراهیمی 

سرمربی پاس همدان با خبرنگاران محلی دچار مشکل شده و پیشینه سرهنگ با تجربه فوتبال ایران نشان می دهد؛ این اواخر تحمل انتقاد را نداشته و گویا پابه سن گذاشتن را باید عامل آن دانست.  

شاید این فوتبال یاوری را خسته کرده باشد؛ فوتبالی که امان مربیان جوان را بریده، بی شک برای پیرمردی چون یاوری هم طاقت فرساست.

ادامه مطلب ...

بازی با استقلال فرقی با سایر مسابقات ندارد؛

قلعه‌نویی: با این شرایط باز هم قهرمان می‌شویم  
 
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: می‌توانیم با ادامه این روند یک بار دیگر قهرمان لیگ شویم.   
امیر قلعه‌نویی پس از برتری یک بر صفر برابر پاس همدان در کنفرانس خبری حاضر شد و در خصوص شرایط بازی عنوان کرد: بازی خوبی بود و با وجود اینکه 3 بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشتیم، اما نتیجه خوبی کسب کردیم. پاسی‌ها در نیمه دوم به گونه‌ای بازی کردند که مجبور شدیم دفاعی بازی کنیم.
ادامه مطلب ...

سپاهان 20 دقیقه وقت‌کشی کرد؛

یاوری: اگر پاس سقوط کند خبرنگاران مقصر خواهند بود     
    
سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: تیم ما در لیگ برتر می‌ماند،‌اما در صورت سقوط به دسته اول شما خبرنگاران مقصر خواهید بود.   
محمود یاوری پس از شکست یک بر صفر پاس همدان برابر سپاهان اظهار داشت: وضعیت تیم همین است که می‌بینید. ما مقابل تیمی بازی کردیم و شکست خوردیم که 20 میلیارد هزینه کرده است.
ادامه مطلب ...

حاشیه های دیدار تیم های پاس همدان و سپاهان اصفهان؛

اعتراض پاسی ها به داوری و فرار ملاحی از ورزشگاه

علی ثقفی

خبرگزاری فارس: دیدار تیم های پاس همدان و سپاهان اصفهان با حاشیه های زیادی همراه بود که اعتراض نیمکت پاس به داوری، ترک ورزشگاه توسط ملاحی و درگیری هواداران دو تیم از مهمترین آنها بود. 

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، در آخرین دقیقه اول وقت تلف شده دیدار تیم های پاس همدان و سپاهان اصفهان که عصر دیروز (جمعه) در ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار شد، ضربه ایستگاهی اکمل هولماتف، هافبک تیم فوتیال پاس پس از برخورد به زیر تیر افقی دروازه سپاهان به زمین فرود آمد که پاسی ها اعتقاد داشتند این توپ دورن دروازه قرار گرفته است.

ادامه مطلب ...

تداوم ناکامی های پاس همدان؛

مربی اصفهانی در برابر تیم اصفهانی تسلیم شد 

پاس همدان صفر-1 سپاهان اصفهان 

علی ثقفی-سایت گل

ورزشگاه: شهدای قدس  

تماشاگر: 6000 نفر

داور: محسن قهرمانی

اخطار: خسرو حیدری (83)

ادامه مطلب ...

هواداران همدانی به ورزشگاه بیایند؛

تماشای دیدار تیم های پاس همدان و سپاهان اصفهان رایگان شد

علی ثقفی 

خبرگزاری فارس: بر اساس اعلام هیئت فوتبال همدان تماشای دیدار تیمهای فوتبال پاس همدان و سپاهان اصفهان رایگان شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، با توجه به شرایط حساس فعلی تیم پاس و نیاز به حضور پر شور هواداران در ورزشگاه در جهت حمایت از تیم و تعیین سرنوشت آینده این تیم برای بقاء در لیگ برتر، هیئت فوتبال همدان در حرکتی پسندیده، تماشای این دیدار را رایگان اعلام کرد.

ادامه مطلب ...

یاوری: محکوم به شکست تیم سپاهان اصفهان هستیم

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: در بازی جمعه محکوم به شکست تیم سپاهان اصفهان هستیم.   

محمود یاوری افزود: با اینکه سپاهان از تیم های مدعی کسب عنوان قهرمانی است و مهره های بزرگ فوتبال در ترکیب این تیم جای دارند اما براساس وضعیت تیم پاس، باید در این دیدار به پیروزی برسیم.

ادامه مطلب ...

با ادامه سکوت هواداران پاس همدان؛

مدیران پاس تصور دارند کسی نگران شرایط نامناسب این تیم نیست

علی ثقفی

خبرگزاری فارس: سکوت هواداران در برابر نتایج ضعیف این فصل پاس، شرایطی را به وجود آورده که تصمیم‌گیرندگان این تیم فکر کنند، هواداران نگرانی خاصی از شرایط نامناسب فعلی این تیم نداشته و اعتراضی ندارند. 

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مسئولان تیم فوتبال پاس همدان که حدود 14 هفته است طعم برد را به هواداران این تیم نچشانیده‌اند، بر این باورند که چون هوادار چندانی در دیدارهای پاس در ورزشگاه قدس حاضر نمی‌شوند، از حاشیه امنیت زیادی برخوردارند.

ادامه مطلب ...

نیمی از مدعوین دعوت ملاحی را نپذیرفتند؛

استمداد باشگاه پاس از روابط عمومی های استان همدان

علی ثقفی

خبرگزاری فارس: مسئولان باشگاه پاس همدان برای بهبود روند حرکتی این تیم، مدیران روابط عمومی ادارات استان را به نشست هم‌اندیشی دعوت کردند که نیمی از مدعوین در این نشست حاضر نشدند.  

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مدیران تیم فوتبال پاس همدان که این فصل نتوانسته‌اند نتایج خوبی با این تیم کسب کنند، برای بقای خود به هر روشی دست می‌زنند که در آخرین مرحله، صبح روز گذشته از مدیران روابط عمومی ادارات استان همدان دعوت به عمل آوردند تا در نشست هم اندیشی برای بهبود شرایط این باشگاه حاضر شوند.

ادامه مطلب ...

در پی ناکامی های متوالی در چهارده هفته؛

سپاهان آخرین مهلت برای ملاحی در پاس   

همان روزهای ابتدائی لیگ  در حالی که هنوز خیلی از تیم ها جا نیفتاده بودند و تنور لیگ خیلی داغ نشده بود و تیم پاس همدان به لطف نتایج کاذب و گول زننده در مکان های بالائی جدول قرار داشت، خیلی از کارشناسان معتقد بودند که این تیم ظرفیت سقوط به رده های پائین جدول را دارد.  

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ایستگاه ورزش، در این خصوص گمانه زنی هایی هم می شد مبنی بر اینکه پاس همدان می تواند عملکردی نظیر مقاومت سپاسی در لیگ نهم و برق شیراز در لیگ هشتم را داشته باشد.  

ادامه مطلب ...

تصمیمات فوتبال ایران در جای دیگری گرفته می شود؛

یاوری: نتایج ضعیف ما به دلیل مشکلات تیم است

مصاف محمود یاوری با تیمهای اصفهانی همیشه جذاب بوده و خواهد بود به خصوص اینکه این بار علاوه بر محمود یاوری برادر او  محمد یاوری هم روی نیمکت طلایی پوشان می نشیند.  

یاوری که اخیراً لقب امیرکبیر فوتبال ایران را هم دریافت کرده یکی از گزینه های البته نه چندان جدی فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم ملی هم هست و از این حیث با گزینه اصلی- ایرانی این پست یعنی امیر قلعه نویی رویارو می‌شود.  

ادامه مطلب ...

غیبت مشکوک مدیرعامل پاس در همدان

در حالی که تیم فوتبال پاس همدان روز جمعه (پس فردا) یک دیدار بسیار حساس و سرنوشت ساز را برابر شاگردان امیر قلعه نوعی در پیش دارد، سردار ملاحی مدیرعامل این باشگاه هنوز در همدان حاضر نشده.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ایستگاه ورزش، سردار ملاحی که به همراه تیم پاس همدان برای انجام دیدار برابر نفت تهران عازم تهران شده بود، بعد از شکست سنگین پاس برابر نفت تهران هنوز به همدان بازنگشته است. 

ادامه مطلب ...

روزنامه همدان پیام منتشر کرد؛

نامه سرگشاده یکی از هواداران پاس به مدیرعامل این باشگاه  

روزنامه محلی همدان پیام در بخش "نامه روز" خود، نامه سرگشاده یکی از هواداران پاس در خطاب به ملاحی، مدیرعامل این باشگاه را منتشر کرد. 

در این نامه که در صفحه ۵ شماره امروز (سه‌شنبه ۲۶/۱۱/۸۹) این روزنامه به چاپ رسیده، آمده است: 

ادامه مطلب ...

نامه یکی از اهالی فوتبال به پایگاه اطلاع رسانی فوتبال همدان؛

با نیت سرافرازی پاس نقطه نظرات کارساز خود را ارائه کنید

درود می‌فرستم به هواداران خونگرم فوتبال که کارشناسان واقعی و بحق این رشته جذاب ورزشی هستند! 

من فکر می‌کنم حالا که از نظر فنی تیم پاس دچار تنش گردیده، شرط عقل و احساس حکم می کند به اینکه مروری منصفانه به آنچه تاکنون بر سر پاس امده است، داشته باشیم.

ادامه مطلب ...

سازمان لیگ اسامی محرومان هفته بیست و سوم را منتشر کرد؛

محرومیت سه بازیکن اصلی سپاهان در مصاف با پاس همدان  

سازمان لیگ اسامی محرومان هفته بیست و سوم لیگ برتر را اعلام کرد که بر این اساس 16 بازیکن و 2 مربی از همراهی تیم های خود محروم هستند. 

سازمان لیگ برتر اعلام کرد درهفته بیست وسوم لیگ بیشترین بازیکن محروم به تیم سپاهان اختصاص دارد که پس از برتری در شهرآورد اصفهان این هفته درهمدان میهمان تیم پاس خواهد بود.  

ادامه مطلب ...