طالب نسب: مشکلی با بگوویچ ندارم

بازیکن تیم فوتبال پاس همدان گفت: یک هفته است که در تمرینات پاس شرکت می کنم و هیچ مشکلی با سرمربی ندارم. 

اصغر طالب نسب افزود: پس از صحبت با مسئولان باشگاه پاس با این تیم به توافق رسیدیم و قرارشد مجددا در پاس بازی کنم.

وی ادامه داد: هیچ مشکلی با سرمربی و اعضای تیم ندارم و از این به بعد نیز با تمام قوا تلاش خواهم کرد تا با جلب نظر کادر فنی در ترکیب تیم قرار بگیرم.

وی تصریح کرد: تیم پاس تاکنون با بدشانسی های زیادی مواجه شده است ولی امیدوارم هر چه سریعتر روند موفقیت های پاس شکل گیرد و پاس جایگاه اصلی خود را پیدا کند.

خورشیدی : با استفاده از نقاط ضعف صبا به این تیم ضربه می زنیم

مربی پاس همدان گفت : صبا باتری تیم خوبی است اما یک تیم هر چقدر خوب باشد  نقاط ضعفی نیز دارد که ما در نظر داریم با استفاده از همین ضعف ها به صبا باتری ضربه بزنیم .

مجتبی خورشیدی در خصوص دیدار تیم خود برابر صبای قم گفت : هر کدام از بازیهای لیگ شرایط خاص خود را دارند و هیچ کدام از این بازیها ساده نیستند .

بازی با تیم های صدر جدولی شرایط ویژه ای دارد ، بازی با تیم های میانه جدول به جهت تلاش این تیم ها برای جلوگیری از نزول و رسیدن به رتبه های بالای جدول رده بندی نیز دشواری خاص خود را دارد و بازی با تیم های رده پایین نیز دارای شرایط خاص خود می باشد .

ادامه مطلب ...

پاسی ها فردا راهی قم می شوند

پاسی ها جهت مصاف با تیم صبا باتری قم ( هفته پانزدهم مسابقات لیگ برتر ) فردا راهی قم می شوند . 

بازیکنان و کادر فنی پاس همدان برای رویا رویی با تیم صبا ، رأس ساعت 13 فردا بوسیله یک دستگاه اتوبوس راهی قم می شوند .

پاسی ها پیش از حرکت رأس ساعت 11 فردا در محل چمن مصنوعی ملت تمرین می کنند .

بگوویچ : برای بازی با صبا کاملا ً آماده ایم

پاس همدان در هفته پانزدهم مسابقات لیگ برتر مهمان تیم صبای قم می باشد از این رو طی گفت و گوی کوتاهی با سرمربی پاس همدان ، از وضعیت این تیم پیش از بازی با صبا را جویا شدیم

- برای بازی با صبا آماده اید ؟

بله . با استفاده از تعطیلات بوجود آمده در بین بازیهای لیگ ، تمرینات خوبی انجام دادیم و به آمادگی مطلوب رسیدیم و در حال حاضر برای بازی با صبا کاملا ً آماده ایم .

- صبا باتری را چگونه ارزیابی می کنید ؟

صبا تیم بسیار خوبی است . این تیم چند بازیکن بسیار مطرح و تکنیکی دارد که هم اکنون در تیم ملی به سر می برند .

علاوه بر این می توان گفت که تقریبا ً %60 بازیکنان این تیم نزدیک به دو سالی است که در کنار هم کار می کنند و به طبع از هماهنگی مناسبی برخوردارند .

ادامه مطلب ...

پاسی‌ها ، صبا را آنالیز کردند

آنالزیور باشگاه پاس همدان فیلم بازی پرسپولیس و صبا را آنالیز کرد.

تیم فوتبال پاس همدان که خود را برای دیدار مقابل صبا قم آماده می‌کند روز گذشته فیلم بازی صبا قم برابر پاس همدان را مورد آنالیز قرار داد.

خورشیدی که کمک بگوویچ در پاس هست این فیلم را آنالیز و نقاط ضعف و قوت تیم صبا را استخراج کرد و به سرمربی تیم گزارش داد.

قرار است در جلسه کادر فنی و بازیکنان ، آنالیز بازی صبا و نقاط قوت و ضعف تیم را به بازیکنان گوش زد کنند .

محمد غلامی: برای ارتقا در جدول به هر سه امتیاز نیاز داریم

محمد غلامیمهاجم پاس همدان اعلام کرد برای ما مهم نیست که چه تیمی در مقابل ما قرار می گیرد و خارج از خانه بازی داریم در هر حال برای ارتقا در جدول به هر سه امتیاز نیاز داریم . 

محمد غلامی گفت: چند هفته ای است که نتایج خوبی نگرفته ایم. دو بازی برده را با تساوی عوض کرده ایم و این هفته برای جبران باید به هر سه امتیاز بازی با صبا باتری دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: صبا باتری تیم قدرتمندی است و با کادر فنی قوی خود توانسته خود را به عنوان یک مدعی در لیگ برتر نشان دهد و این بازی خارج از خانه برای ما سخت خواهد بود. این تیم از مهاجمان خوبی چون رضایی و فضلی بهره می برد و ما باید حواس خود را در خط دفاعی متمرکز این دو بازیکن کنیم تا بتوانیم با کسب برد از بحران چند هفته ای خود بیرون بیاییم.

غلامی تصریح کرد: اگر در هفته های پیش کمی شانس با ما یار بود و در خانه مقابل مقامت شیراز در دقایق پایانی گل نمی خوردیم و در بازی های قبلی داوری عادلانه تر بود در حال حاضر جزو 5 تیم صدر جدول لیگ برتر بودیم .

بگوویچ: صبا از نظر بازیکن به پاس برتری دارد

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: برنامه‌ای که در حال حاضر در تیم پاس پیاده می‌کنیم، یک پدیده جهانی و کمیاب است.

وینگو بگوویچ سرمربی کروات تیم فوتبال پاس همدان درباره آخرین وضعیت فنی تیمش پیش از مسابقه این هفته برابر صبای قم گفت: ما برای تعطیلات دو هفته‌ای پیش از هفته پانزدهم برنامه تمرینی خاصی را طراحی کردیم و بازیکنان با انگیزه و تلاش فراوان بر طبق این برنامه روزانه دو نوبت تمرین می‌کنند و به نوع آن اشراف کامل دارند. من از عملکرد و تاثیرات این تمرینات بسیار راضی هستم و مطمئنم شما نیز نتایج آن را در بازی‌های آینده تیم پاس خواهید دید.

ادامه مطلب ...

یوسفی: قبل از بازی از پورحیدری و اولیایی دلجویی می کنم

هافبک تیم فوتبال صباباتری که در ابتدای فصل برای پشت سرگذاشتن خدمت سربازی قراردادی با پاس همدان منعقد کرده بود، گفت: قبل از بازی از پورحیدری و اولیایی دلجویی  می کنم .  

محسن یوسفی افزود: شرایط طوری رقم خورد که به صبا بیایم و در پاس نمانم اما به دلیل کارم از پورحیدری و اولیایی عذرخواهی کردم و هم اکنون نیز هم قبل از بازی با پاس همدان از آنها دلجویی می کنم و از آنها رخصت می گیرم.

وی ادامه داد: شرایطم خیلی خوب است و آمادگی بسیار بالایی دارم و در فرم ایده آلی قرار دارم.

وی تصریح کرد: صباباتری قم تمرینات بسیار خوبی داشته و کاملاً آماده است و هیچ مشکلی قبل از بازی با پاس نداریم.

یوسفی خاطرنشان کرد‌: پاس تیم تاکتیکی است که در مقاطعی دچار مشکل شدند اما همیشه خطرناک هستند و باید با احتیاط و منطقی بازی کنیم تا به سه امتیاز کامل برسیم .

بازگشت علی اکبر پور مسلمی به پاس همدان

علی اکبر پور مسلمی  مدیر سابق آکادمی باشگاه پاس همدان که از ابتدای فصل جاری به عنوان مربی در کادر فنی باشگاه پیام خراسان مشغول به کار بود به تیم پاس همدان ملحق خواهد شد .

پس از استعفای خداداد عزیزی از سمت خود به عنوان سرمربی تیم پیام خراسان و نامشخص بودن وضعیت کاری پور مسلمی و باشگاه پیام ، باشگاه پاس همدان در پی ارسال نامه ای به باشگاه  پیام رسما خواستار به خدمت گیری پور مسلی در صورت موافقت پیامیها در این باشگاه گردید.

بگوویچ : استقلال و پرسپولیس سطح لیگ برتر را کاهش داده‌اند!

سرمربی کروات تیم فوتبال پاس همدان در اظهار نظری عجیب مدعی شد که استقلال و پرسپولیس باعث کاهش سطح لیگ برتر شده اند.

وینگو بگوویچ افزود: به اعتقاد من سطح لیگ برتر امسال نسبت به دوره گذشته کاهش یافته است و یکی از دلایل اصلی آن دو باشگاه پرطرفدار ایران استقلال و پرسپولیس هستند.

وی ادامه داد: امسال دو تیم استقلال و پرسپولیس بهترین های تیم های مختلف را جذب کرده اند و بازیکنانی چون محمد منصوری، خسرو حیدری، یداله اکبری و مازیار زارع که در تیم های فصل قبلشان یک ستاره بوده اند، امسال به این دو تیم آمده اند و سایر تیم ها از داشتن بازیکن خلاق و تاثیرگذار محروم هستند؛ البته فکر می کنم تا اواسط نیم فصل دوم تیم ها بتوانند به شرایط آرمانی نزدیک شوند.

ادامه مطلب ...

مهاجم روس تبار با پاس همدان قرار داد دو ساله بست

شهباز ارکینوف به بازی با صبا باتری می رسد .

قرار است ATC شهباز ارکینوف تا روز پنج شنبه صادر گردد ، که در صورت صدور این مجوز شهباز مقابل صبا باتری به میدان می رود .  

شهباز ارکینوف که سابقه بازی در تیم ملی امید و بزرگسالان ازبکستان را دارا می باشد ، در حال حاضر یکی از ستاره های لیگ ازبکستان به شمار آمده و در لیگ فعلی کشور خود تا کنون بعنوان مهاجم تیم پاختاکور ازبکستان 13 گل به ثمر رسانده است .

این بازیکنان با جلب نظر کادر فنی پاس همدان به ایران آمده و پس از انجام مذاکرات ، با پاسی ها قرار داد دو ساله امضا کرد .

شهباز که در تمرینات پاس همدان حضور دارد ، در صورت صدور ATC  خود که قرار است روز پنج شنبه هفته جاری  (30/8/87 ) صادر شود ، در مقابل صبا باتری قم برای سبز پوشان همدانی به میدان می رود .

رمضانی : در مقابل صبا باید در میدان و نیمکت پیروز شویم

با هشیاری در دیدار مقابل صبا باتری می توانیم هم در جنگ میدان و هم در جنگ نیمکت پیروز شویم .  

معاون ورزشی باشگاه پاس همدان در خصوص وضعیت فعلی تیم پاس همدان گفت : پاس همدان در حال حاضر در وضعیت خوبی قرار دارد اما این تیم در نیم فصل دوم بسیار ایده آل ظاهر خواهد شد چرا که ما برای نیم فصل دوم لیگ هشتم برنامه ریزی خاصی داریم و مهره های مؤثری نظیر علوی و شهباز را جذب کرده ایم که خوشبختانه آنها را بزودی در ترکیب پاس همدان خواهیم دید .

ادامه مطلب ...

بازیکنان پاس امروز را استراحت می کنند

به دستور کادر فنی باشگاه پاس همدان تمرین امروز این تیم تعطیل شد . 

با توجه به تعطیلی طولانی مسابقات لیگ برتر و خستگی ناشی از تمرینات فشرده ، کادر فنی پاس همدان تصمیم گرفت امروز به بازیکنان استراحت دهد و فقط مصطفی چترابگون که دوره نقاهت ناشی از عمل رباط صلیبی را پشت سر می گذارد زیر نظر لوکا رادمن از ساعت 11 به انجام تمرینات سبک پرداخت .  

زمان و مکان رقابت‌های مرحله دوم جام حذفی فوتبال مشخص شد

زمان و مکان مسابقات دور اول از مرحله‌ی دوم بازی‌های جام حذفی فوتبال کشور یادواره آزاد سازی خرمشهر اعلام شد . 

بر این اساس رقابت‌های این مرحله از جمعه اول آذر با برگزاری دو دیدار آغاز خواهد شد و تیم فوتبال پاس همدان طبق برنامه ذیل می بایست در این رقابتها شرکت نماید : 

یکشنبه ‌10 آذر- مرحله یک شانزدهم

شهرداری یاسوج-پاس همدان -ساعت ‌13:45- تختی-یاسوج

اولیایی:توانایی وینکو را نیم فصل دوم خواهید دید

مدیرعامل باشگاه پاس همدان ابراز امیدواری کرد که در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ‌برتر شرایط بهتری در پاس بوجود بیاید. 

کاظم اولیایی تاکید کرد: «ما بازیکنان خوبی جذب کرده‌ایم. علوی، طالب‌نسب و شهباز سه بازیکنی هستند که می‌توانند به وینگو کمک زیادی کنند و در خدمت برنامه‌های تیمی قرار گیرند.»
مدیرعامل باشگاه پاس همدان ادامه داد: «امسال توانستیم میانگین سنی پاس را نسبت به سال قبل جوان تر کنیم. از سویی دیگر جذب 5 بازیکن بومی نیز کار ارزشمندی بود اما مصدومیت برخی بازیکنان برنامه‌های کمی تیم را تا حدودی به هم ریخت. اولیایی درخصوص شرایط پاس همدان در نیم فصل دوم تصریح کرد: « در نیم فصل دوم توانایی وینکو را خواهید دید. او مربی کار بلدی است. معتقدم پاس در نیم فصل دوم حریفان خود را سخت ازار می‌دهد و شرایط فنی به مراتب بهتری پیدا خواهد کرد.»

علوی: دلم برای همبازی های سابق تنگ شده بود

بازیکن سابق پاس همدان گفت: پس از چند ماه دوری به تیم پاس همدان بازگشته ام و از حضور در میان همبازیان سابقم خوشحال هستم. 

سیدمحمد علوی افزود: بازی های که در فصل پیش لیگ برتر برای پاس همدان انجام دادم باعث پیشرفتم در فوتبال ایران شد و با بازگشت دوباره به این تیم می خواهم مانند گذشته بازی های زیبایی ارائه بدهم.

وی درمورد تیم فوتبال پیروزی اظهار داشت: پیشنهادی قبل از شروع فصل لیگ برتر از تیم پیروزی داشته ام و به این تیم پیوسته ام ولی با تعدد بازیکن سطح بالا در پست تخصصی من باعث شد که اصلاً در نیم فصل بازی نکنم و به همین دلیل با اخذ رضایت نامه از تیم فوتبال پیروزی جدا شدم.

علوی تصریح کرد: فصل پیش روزهای خوبی در تیم پاس همدان داشتم و خوشحالم که دوباره به جمع همبازی های سابق خود بازگشته ام و تلاش زیادی برای صعود پاس همدان به صدر جدول خواهم کرد.

بگوویچ : پاس در نیم فصل دوم به شایستگی‌های خود خواهد رسید

سرمربی تیم پاس همدان گفت: فوتبال دوستان همدانی باید با همدلی و همراهی با کادر فنی تیم پاس زمینه را برای انجام برنامه ریزی سه ساله در مورد این تیم به خوبی پیاده شود.

وی درباره علوی بازیکن جدید این تیم نیز افزود: قرارداد علوی ثبت شده و ممکن است در دیدار آینده برای تیم پاس همدان در نیم فصل بازی کند.

بگوویچ در مورد نحوه برگزاری لیگ بتر فوتبال امسال نیز افزود: لیگ سال گذشته از امسال بهتر و قوی تر بود چون متغیرهای آن کمتر بروز می‌کرد.

ادامه مطلب ...

علوی: با تیم پاس به اوج فوتبال باز می‌گردم

هافبک تیم پاس همدان گفت: همراه با تیم پاس بار دیگر به اوج فوتبالم باز می‌گردم.

سید محمد علوی که به تازگی از پرسپولیس تهران به تیم فوتبال پاس همدان ملحق شده است افزود: قصد دارم با درخشش در تیم پاس خاطره تلخ نیم فصل حضور در تیم پرسپولیس را به فراموشی بسپارم.

وی اضافه کرد: خوشحالم بار دیگر در تیم پاس همدان بازی می‌کنم و به طور حتم در نیم فصل دوم با این تیم روزهای خوبی را سپری خواهم کرد.

ادامه مطلب ...