تمرینات پاس همدان از امروز آغاز می شود

تمرینات تیم فوتبال پاس پس از استراحت سه روزه اعضا از عصر امروز در همدان آغاز می شود .

سفید و سبز پوشان از ساعت 17 امروز سه شنبه در ورزشگاه قدس حاضر می شوند تا تمرینات خود را جهت آماده سازی برای رویارویی با ملوان بندر انزلی آغاز کنند .

کلاس مربیگری درجه ‪ D‬فوتبال آسیا در همدان دایر شد

کلاس مربیگری درجه ‪ D‬فوتبال آسیا روز سه شنبه در همدان دایر شد.

در این کلاس مربیگری ‪ ۲۴‬نفر از مربیان بومی همدان زیر نظر بهروز معین مدرس فدراسیون فوتبال ایران آموزش‌های لازم را فرا می گیرند.

ادامه مطلب ...

هادی اصغری : گل نزنی هایم را مقابل ملوان جبران می کنم

هادی اصغری چند هفته ای است علی رغم تلاش زیاد، نتوانسته بعنوان امید اول گلزنی پاس وظیفه خود را بخوبی انجام دهد و برای تیمش گلزنی کند. 

به همین علت به سراغ وی رفتیم تا ضمن جویای نظر وی در خصوص دیدار تیمش با فولاد، در رابطه با این مسئله نیز با وی صحبت کنیم که ما حصل این گفت و گوی را در زیر میخوانید:

ادامه مطلب ...

مرتضی عزیز محمدی : هواداران نگران نباشند جبران می کنیم

هافبک پاس همدان که پس از رهایی از بند مصدومیت چند هفته ای است که بصورت ثابت در ترکیب تیم خود قرار می گیرد، در خصوص بازی گذشته تیمش مقابل فولاد گفت : نتیجه ای که مقابل فولاد کسب کردیم از اتفاقات غیر قابل پیش بینی فوتبال بود که بسیاری از تیم ها در روز های بد خود گرفتار آن شده اند.

مرتضی عزیز محمدی خاطر نشان کرد : تیم ما هم در همدان بازی را که در همدان 2-0 به پیکان واگذار کرده بود به تساوی 2-2 کشاند و حتی توانایی برد 3-2 را نیز داشت، گرچه انتظار ها از تیم ما در بازی مقابل فولاد بخصوص زمانی که با دو گل از این تیم پیش افتاده بودیم زیاد بود اما فوتبال غیر قابل پیش بینی است، بخصوص اگر یک تیم هرچند قوی علاوه بر حریف اصلی خود در میدان، با حریف قدرتمند تری بنام گرما جدال داشته باشد.
ادامه مطلب ...

هادی بلوری : شکست مقابل فولاد یک اتفاق بود

هافبک همدانی تبار پاس اظهار داشت : شکست مقابل تیمی که 2-0 از آن پیش بودیم اتفاق بود نه کم کاری چرا که ما بازی خوبی به نمایش گذاشتیم فقط در طول بازی سه بار اشتباه کردیم که سه گل خوردیم.

هادی بلوری نوین که مقابل فولاد 90 دقیقه کامل برای تیمش بازی کرد در خصوص اتفاقاتی که در این بازی رخ داد، گفت : متأسفانه پس از پش افتادن از حریف، خط دفاع ما در چند صحنه دچار اشتباه شد که در نهایت شکست ما رقم خورد البته نباید از تأثیر گرمای زیاد هوا غافل شد چرا که گرما پس از گذشت دقاق اولیه بازی تمامی بازیکنان ما را تحت تأثیر قرار داد.
ادامه مطلب ...

یدالله اکبری : هنوز تاول پاهایم خوب نشده است

هافبک تیم فوتبال پاس همدان، گرمای هوا را مهم ترین دلیل شکست تیمش مقابل فولاد دانست و گفت : با بازی خوبی که در نیمه اول به نمایش گذاشتیم ثابت کردیم از حریفمان برتریم اما در نیمه دوم تحت تأثیر گرما قرار گرفتیم و طی سه اشتباه فاحش فردی سه گل دریافت کردیم.

یدا... اکبری با عنوان این موضوع که گرما بیش از آن که انتظار می رفت، عملکرد پاس را تحت تأثیر قرار داد، یاد آور شد : حرارت بالای زمین اهواز باعث شده بود پاهای من و هم تیمی هایم آسیب ببیند بطوری که تاول کف پای من هنوز هم برطرف نشده است.
ادامه مطلب ...

پیمبری: سرنوشت تیم ما به روز اخر نمی کشد

سرپرست تیم فوتبال پاس همدان گفت: تیم ما در خطر سقوط به لیگ یک است اما تکلیف مان به روز آخر نمی کشد.

مجتبی پیمبری افزود: تیم ما جز تیم هایی است که خطر سقوط به دسته یک  را دارد اما اجازه نمی دهیم تکلیفمان به روز اخر بکشد با کسب پیروزی مقابل ملوان بقاء درلیگ برتر را قطعی می کنیم.

ادامه مطلب ...

تلاش باشگاه پاس برای کاهش محرومیت سوشا مکانی

مسئولان باشگاه پاس همدان در تلاشند تا محرومیت سوشا مکانی، دروازه‌بان تیم فوتبال این باشگاه را کاهش دهند و در بازی مقابل ملوان بندرانزلی از وجود او استفاده کنند. 

سوشا مکانی در جریان دیدار پاس همدان - مقاومت سپاسی شیراز با برخی از بازیکنان این تیم شیرازی و عوامل برگزاری مسابقه درگیری پیدا کرد که متعاقب آن از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با محرومیتی یک جلسه‌ای از همراهی تیمش جریمه شد.

ادامه مطلب ...

فراز و فرود های پاس همدان در سال 88 آزار دهنده بود

قلب هواداران زیر پای سبزپوشان

علی ثقفی

سپهر غرب-ویژه نامه فرارو: سال 1388،‌ سالی پر فراز و نشیب و سرشار از حاشیه برای سبزپوشان دیار الوند بود و تلخی ها و شیرینی های زیادی پیرامون این تیم را در بر گرفت؛ از حذف در مرحله نیمه نهایی جام حذفی گرفته تا تغییر مدیرعامل و سرمربی باشگاه، از شایعه سازی های مختلف تا منشوری شدن برخی بازیکنان،‌ همه و همه در سال 88، باعث قرار گرفتن پاس در سر تیتر اخبار خبرگزاری ها و نشریات شدند.

فراز و نشیبهای فراوان در کسب نتایج، شرایطی را فراهم کرد که پاس در لیگ نهم هرگز رنگ نیمه بالای جدول را به خود نبیند و تمام طول لیگ نهم تا پایان سال با خطر سقوط دست و پنجه نرم کرده و همواره هوادارانش را تب و تاب و استرس نگه دارد.

ادامه مطلب ...

پس از انتخاب به عنوان دستیار افشین قطبی؛

منصوریان: خوشحالم که می‌توانم که کنار قطبی کار کنم 

کاپیتان سابق تیم فوتبال استقلال که در ابتدای فصل هدایت پاس همدان را به عهده گرفت، بعد از تجربه نا موفق در امر مربیگری، کار در کنار قطبی به عنوان مربی تیم ملی را مثبت ارزیابی کرد. 

علیرضا منصوریان گفت: هنوز با قطبی صحبت نکردم و مذاکراتم بیشتر با تاج بود البته بحث حضورم در تیم ملی از چند ماه پیش بود که در آن زمان تاج با این قضیه مخالف بود.

ادامه مطلب ...

صوفی: مسوولان استان گره گشای مشکلات مالی تیم ها باشند

رییس هیات فوتبال همدان از مسوولان اجرایی این استان خواست تا با کمک‌های مالی خود، گره گشای مسائل و مشکلات تیم‌های فوتبال استان باشند.

عباس صوفی افزود: حضور در فوتبال حرفه‌ای مستلزم پشتوانه‌های مالی مناسب است اما تیم‌های همدانی حاضر در لیگ‌های دسته سوم و دوم فاقد این توان مالی هستند.

ادامه مطلب ...

افاضلی: نام منصوریان برای حضور در تیم ملی مطرح نشده است

دبیر کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت: تا به حال در جلسات نامی از منصوریان برای دستیاری قطبی مطرح نشده است. هومن افاضلی درباره اینکه گفته می شود علیرضا منصوریان به عنوان دستیار افشین قطبی در تیم ملی معرفی می شود، اظهار داشت: در جلسات کمیته فنی بحثی درباره حضور منصوریان در تیم ملی نداشته ایم و من امروز از طریق اخبار از این موضوع مطلع شدم.

ادامه مطلب ...

امید خورج : در شرایط عادی راحت فولاد را می بردیم

کاپیتان تیم فوتبال پاس همدان گفت: در نیمه اول بازی به مراتب بهتری را نسبت به فولادی ها پشت سر گذاشتیم و نتیجه بازی هم به خودی خود گویای این مطلب بود.  

امید خورج افزود: در نیمه دوم، بازی شرایط متفاوتی داشت؛ از طرفی فولادی ها که استرس میزبانی را داشتند با کمک هوادارانشان بر فشار خود اضافه کردند و از طرفی هم آب و هوای اهواز باعث شد تا بازیکنان ما قدری نتوانند از توانائی های بدنی خود بهره ببرند.

ادامه مطلب ...

مهدی اسلامی: گرمای هوا روی بچه ها تاثیر گذاشته بود

سنگربان جوان تیم پاس همدان که در غیاب سوشا مکانی وظیفه حراست از دروازه تیم پاس در اهواز را بر عهده داشت، در خصوص این دیدار گفت: گرمای هوا و شرجی بودن هوا تاثیر زیادی بر عملکرد بازیکنان ما داشت.  

مهدی اسلامی افزود: تا جائی که ما به خاطر آب و هوا شرایط بدی نداشتیم از فولاد برتر بودیم و از این تیم پیش بودیم، اما آب و هوا باعث شد تا بچه ها به یکباره با افت بدنی مواجه شوند و فولادی ها هم بهترین استفاده را از این موقعیت بردند تا از این بازی حساس و خانگی خود امتیازات لازم را کسب کنند.  

ادامه مطلب ...

مدیرعامل و قائم مقام پاس در فدراسیون

روز گذشته سردار کریم ملاحی، مدیرعامل و سرهنگ مجتبی پیمبری، قائم مقام باشگاه پاس همدان در فدرارسیون فوتبال حضور یافتند.

ملاحی و پیمبری ضمن بررسی وضعیت تیم پاس از نظر سازمان لیگ برتر، در جلسات مربوط به برگزاری هفته های آینده لیگ برتر نیز شرکت کنند.  

ادامه مطلب ...

تمرینات پاس از سه شنبه آغاز خواهد شد

تمرینات تیم فوتبال پاس همدان بعد از انجام بازی مقابل فولاد اهواز  تعطیل شد.  

بازیکنان این تیم پس از استراحتی چند روزه،‌ کار خود را برای رویاروئی با تیم ملوان انزلی از روز سه شنبه آغاز خواهد کرد.

ادامه مطلب ...

منصوریان تنها یک گزینه است

مدیر برنامه های سرمربی تیم ملی: قطبی برای دستیار ایرانی‌اش هنوز تصمیمی نگرفته است 

مهدی حاج باقر گفت: علیرضا منصوریان یکی از گزینه‌های افشین قطبی برای مربی‌گری در تیم ملی است ولی او تاکنون کسی را به عنوان دستیار ایرانی خود به فدراسیون فوتبال معرفی نکرده است.

مدیر برنامه‌های افشین قطبی با اعلام این موضوع عنوان کرد: منصوریان همانند چند مربی دیگر از جمله گزینه‌های مربی‌گری در تیم ملی است ولی افشین قطبی تاکنون نام هیچ یک از مربیان ایرانی را برای دستیاری خود به فدراسیون فوتبال معرفی نکرده است.

ادامه مطلب ...

منصوریان گزینه اصلی مربیگری تیم ملی فوتبال

از سوی افشین قطبی گزینه اصلی مربیگری تیم ملی فوتبال کشورمان به فدراسیون فوتبال معرفی و بزودی در این زمینه تصمیم‌گیری خواهد شد.  

پس از بررسی گزینه های مختلف از سوی افشین قطبی و ارزیابی عملکرد برخی از مربیان داخلی سرانجام علیرضا منصوریان هافبک اسبق تیم فوتبال استقلال که مدتی نیز در ابتدای لیگ نهم هدایت تیم فوتبال پاس همدان را برعهده داشت به عنوان گزینه نهایی مربیگری تیم ملی به فدراسیون فوتبال معرفی شد.  

ادامه مطلب ...