سال نو مبارک

از دیر باز نوروز در آئین مردمان ایران زمین وجود داشته و ایرانیان در زمان تحویل سال با نشستن در کنار سفره هفت سین شروع سال جدید را در کنار اعضاء خانواده جشن می گرفتند . 

ما نیز با الهام گرفتن از آئین گذشتگان خود بر سفره نوروز نشسته و زیباترین آرزوها را برای یکدیگر در خاطر می پرورانیم . 

وبلاگ "اخبار پاس همدان" که در سال87کار خود را آغاز کرد تا شروع دیدارهای لیگ برتر و آغاز تمرینات تیم پاس همدان به استراحت رفته و برای شما عزیزان بهترین و شادترین لحظات را آرزو می نماید .  

امیدواریم سال 88 سال موفقیت و پیروزی ورزش ایران و همدان باشد و از همراهی صمیمانه شما عزیزان در سال قبل سپاسگزاریم . 

در پناه حق همواره سلامت و بهروز باشید .

اولیایی : نسخه قطبی را ما پیچیدیم!

مدیرعامل باشگاه پاس همدان تاکید کرد تیم فوتبال این باشگاه فرصت حضور در مسابقات جام حذفی را به راحتی از دست نمی دهد و به مراحل نهایی این رقابت‌ها چشم دارد.
کاظم اولیایی ضمن  بیان این مطلب افزود: فصل جاری مسابقات فوتبال باشگاه‌های کشور برای باشگاه پاس همدان فصل تثبیت جایگاه تیم در بین تیم‌های برتر فوتبال کشور بود. در این بین بقا در لیگ برتر، دستیابی به جایگاهی مناسب در این رقابت‌ها و صعود به مراحل بالای جام حذفی هدف اصلی ما بود.

ادامه مطلب ...

بگوویچ : هدف فعلی ما رسیدن به فینال جام حذفی است

سرمربی تیم پاس همدان گفت : تمرینات سنگین و منظمی برای حضور قوی در جام حذفی برگزار کرده ایم و هدف فعلی تیم ما رسیدن به فینال این رقابت هاست .

وینگو بگوویچ در خصوص دیدار یک هشتم نهایی جام حذفی پاس همدان برابر پیام مشهد عنوان کرد : پیام حریف خطرناکی است و نباید این بازی را سهل گرفت .

ادامه مطلب ...

تعطیلات نوروزی پاسی ها از فردا آغاز می شود

بازیکنان و کادر فنی پاس همدان از فردا به مدت 6 روز تمرین نکرده و به تعطیلات می روند .

پاسی ها فردا پس از برگزاری یک جلسه تمرین ، به مرخصی تعطیلات نوروزی می روند .

تمرینات پاس همدان از چهارم فروردین ماه در همدان از سر گرفته خواهد شد .

بگوویچ به کرواسی رفت

سرمربی پاس همدان مرخصی 7 روزه گرفت و رفت .

وینگو بگوویچ با استفاده از تعطیلات بوجود آمده در بازیهای لیگ برتر و هم چنین تعطیلات نوروزی ایران مرخصی 7 روزه گرفت تا بتواند در این فرصت به کشور خود سفر کند .

سرمربی سبز پوشان 7 روز دیگر با خانواده اش به ایران و به همدان باز خواهد گشت .

مدیر کل تربیت بدنی همدان: خبرنگاران عیب‌های اولیایی را نبینند

مدیر کل تربیت بدنی استان همدان به خبرنگاران این استان توصیه کرد که ضعفها و نکات منفی تیم پاس و مدیرعامل این تیم را نبینند و تنها حسن‌های آن را اعلام کنند.

سیدعبدی افتخاری در نشست مطبوعاتی خود گفت: تیم فوتبال پاس به عنوان یک تیم حرفه‌ای زیر نظر هیات فوتبال استان است و هیات فوتبال نیز زیر مجموعه تربیت بدنی است و به همین دلیل مسئولیتی مستقیم در مورد آن داریم. گاهی اوقات بحث منابع مالی پیش می آید که تربیت بدنی با تمام وجود از آن حمایت می‌کند.

ادامه مطلب ...

بازیکنان پیام با تاکسی به مشهد بازگشتند!

حاشیه های پاس و پیام :

بازیکنان تیم پیام مشهد به علت نبود اتوبوس با تعداد زیادی تاکسی شهری به شهر خود بازگشتند.

بازی تیم‌های پیام مشهد و پاس درچارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با حاشیه‌هایی همراه بود.

ادامه مطلب ...

خورشیدی: می‌توانیم سپاهان و پرسپولیس را هم شکست دهیم

مربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: توانایی شکست دادن هر یک از دو تیم پرسپولیس و سپاهان که به دور بعد جام حذفی صعود کنند را داریم.

مجتبی خورشیدی پس از پیروزی 4 بر صفر پاس مقابل پیام مشهد گفت: ما دو گل زود هنگام به ثمر رساندیم و پس از آن به نوعی اشباع شدیم و انگیزه بازیکنان پایین آمد و در دقایق پایانی نیمه اول بیشتر روی کارهای فردی متمرکز شدیم.

ادامه مطلب ...

صعود پاس با عیدی شهباز ارکینوف

مطلبی که در روزنامه هگمتانه مورخ ۸۷/۱۲/۲۶ به چاپ رسیده است :

جشنواره گل پاس مقابل پیام مشهد

صعود پاس با عیدی شهباز ارکینوف

علی ثقفی

پاس همدان 4- پیام خراسان صفر

یکشنبه 25/12/87

ورزشگاه شهدای قدس

تماشاگر: 500 نفر

داور وسط: ایرج ساعدی

کمک‌ها: مجید ویشگاهی و آرمان احمدی

ادامه مطلب ...

سرمربی پیام پیش از دیدار با پاس: تمرکز ما روی جام حذفی نیست

سرمربی تیم فوتبال پیام خراسان رضوی تصریح کرد: تمرکز ما روی جام حذفی نیست.

سید کاظم غیاثیان در رابطه با دیدار یکشنبه تیمش در مقابل پاس همدان در چارچوب رقابت‌های جام حذفی فوتبال گفت: با توجه به وضعیتی که داریم با تمام توان مقابل تیم خوب پاس همدان ظاهر خواهیم شد و امیدواریم نتیجه خوبی به دست بیاوریم.

ادامه مطلب ...

ورزشگاه 15 هزارنفری همدان تابستان آینده به بهره‌برداری می‌رسد

ورزشگاه 15هزارنفری سوم خرداد تابستان سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
مدیر روابط عمومی تربیت بدنی استان با اعلام این خبر گفت: کارهای عملیاتی استادیوم 15 هزارنفری به اتمام رسیده و چمن ورزشگاه نیز کشت شده است و طی هفته‌های اخیر برای نصب به همدان انتقال می‌یابد.

ادامه مطلب ...

خدمت جدیدی از کانون هواداران باشگاه پاس همدان

کانون هوادارن باشگاه پاس با صدور اطلاعیه ای قصد فراهم کردن تسهیلات برای هواداران خود جهت سفر نوروزی به مشهد مقدس با عنوان "تور سبز" را دارد . در این اطلاعیه آمده است :

به مناسبت فرا رسیدن ایام نوروز خرسندیم تا به همه هواداران خوب تیم فوتبال پاس همدان این نوید را بدهیم که کانون هواداران این باشگاه در نظر دارد تا در ایام نوروز 88 به کلیه هواداران رسمی باشگاه پاس که قصد سفر نوروزی به مشهد مقدس را دارند سرویس و خدمات ویژه ای با تسهیلات لازم ارائه نماید.

ادامه مطلب ...

بگوویچ: در جام حذفی چشم ها را خیره می کنیم

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان که تیمش روز یکشنبه در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی باید با پیام خراسان روبرو شود، اعلام کرد: به هیچ عنوان بازی های جام حذفی را دست کم نمی گیریم بلکه برای حضور پر قدرت در آن برنامه داریم و می خواهیم در جام حذفی همه چشم ها را خیره کنیم. 

ادامه مطلب ...

درخواست هیأت های ورزشی از صدا و سیمای مرکز همدان

تغییر در زمان پخش برنامه پرمخاطب روی خط ورزش این هفته که سه شنبه شب گذشته روی آنتن رفت، نه تنها بسیاری از مخاطبان این برنامه را دچار سردرگمی کرد بلکه موجبات گلایه مندی هیأت های ورزشی را به همراه داشت.
برنامه ورزشی روی خط ورزش هر هفته رأس ساعت 20 طی دوشنبه و پنج شنبه شب به روی آنتن می‌رود، اما این هفته مدیران سیمای مرکز همدان ترجیح دادند این برنامه سه شنبه پخش شود.

ادامه مطلب ...

پاسی ها در یک دیدار دوستانه به مصاف جوانان پاس می روند

تیم بزرگسالان پاس همدان عصر امروز در یک دیدار دوستانه به مصاف جوانان پاس خواهد رفت .

دراین دیدار که رأس ساعت 15 امروز در محل چمن ورزشگاه قدس همدان برگزار خواهد شد ، همه سبز پوشان به میدان خواهند رفت .  

ادامه مطلب ...

تعطیلی نه روزه تمرینات تیم فوتبال پاس همدان

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان به ضرورت برگزاری دیدارهای دوستانه برای این تیم طی تعطیلات سال جدید تاکید کرد.

وینگو بگوویچ پیرامون برنامه‌های تیمش برای تعطیلات سال 88 اظهار کرد: استراحت ما از روز 26 اسفند آغاز شده و بازیکنان تا چهارم فروردین می‌توانند به استراحت بپردازند.

ادامه مطلب ...

اولیایی: حق با علی آبادی است

مدیر عامل تیم فوتبال پاس همدان در مورد مسایل مدیریتی فوتبال کشورمان معتقد است که حل این مشکلات نیاز به گروه های قوی کارشناسی دارد. 

(حتما باید شما هم رئیس گروهش باشی !)

کاظم اولیایی افزود: من صحبت های علی آبادی را تأیید می کنم و با وی در مورد مشکلات موجود در فوتبال، مخصوصاً در بخش مدیریت هم عقیده هستم اما ریشه کن کردن این معضلات را در مسایل دیگری می بینم که جای بحث فراوان دارد. 

(ببخشید حواسمان نبود که شما چقدر مدیریتتون قویه !)

ادامه مطلب ...

ادیشون : همه تلاشم را می کنم تا آقای گل جام حذفی شوم

هافبک سیه چرده پاس همدان گفت : دوست دارم باگلزنی هایم در جام حذفی آقای گل این رقابت ها شوم و برای رسیدن به این مهم همه تلاشم را انجام می دهم .

جوزف ادیشون در خصوص رقابت های جام حذفی گفت: این رقابت ها حساسیت ویژه ای دارند . با وجود تفکر قهرمانی که تیم ما در این رقابت ها دارد حساسیت دیدار های جام حذفی برای ما دو چندان می شود .

ادامه مطلب ...