در تورنمنت چهارجانبه یزد؛

پیروزی پاس مقابل خیر وحدت تاجیکستان 

سایت گل-تیم فوتبال پاس همدان در چار چوب رقابت های تورنمنت چهار جانبه یزد مقابل تیمی از تاجیکستان به پیروزی رسید.

در تورنمنت چهار جانبه یزد که بعد از ظهر امروز با جدال تماشایی تیم های پاس همدان و وحدت خیریه تاجیکستان آغاز شد، پاس با دو گل آرتور یدگاریان در دقایق 75 و 85 با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسید.  

ادامه مطلب ...

در نظر سنجی های جدید سایت شرکت کنید

با توجه به شرایط فعلی پاس همدان که در جدول رده بندی اوضاع مساعدی نداشته و تنها یک امتیاز با انتهای جدول فاصله دارد، جالب دانستیم که نظرات شما بازدید کنندگان گرامی در خصوص گذشته، حال و آینده این تیم را جویا شویم. 

شاید نتایج این نظر سنجی در تصمیم گیری های آتی مدیران و تصمیم گیرندگان اصلی این تیم موثر باشد.

ادامه مطلب ...

دعوت از بازیکن ملایری به اردوی تیم ملی نونهالان

یک بازیکن از استان همدان به آخرین اردوی آماده سازی تیم ملی نونهالان ایران دعوت شد.

30بازیکن از 10 استان کشور جهت اردوی آماده سازی تیم ملی نونهالان (زیر13) دعوت شدند که نام مهدی ترکمان فوتبالیست ملایری نیز در بین دعوت شدگان به چشم میخورد.

ادامه مطلب ...

یاوری از داماش دروازه بان خواست

سرمربی تیم پاس همدان از طریق یکی از دوستان مشترک خود از امیر عابدینی مدیر باشگاه داماش خواست که در صورت امکان علی نظرمحمدی دروازه‌بان تیم فوتبال داماش رشت را به همدان بفرستد تا نظرمحمدی با آغاز مجدد مسابقات لیگ، سنگربان تیم پاس همدان شود. 

عابدینی در پاسخ گفت که برای مربی باتجربه و کاربلدی همچون یاوری احترام زیادی قائل است و دوست دارد به او تیم پاس همدان کمک کند، اما نمی تواند این کار را انجام دهد.

ادامه مطلب ...

پیمبری: با قدرت در دیدارهای چهارجانبه یزد شرکت می کنیم

سرپرست تیم فوتبال پاس همدان گفت: تورنمنت چهارجانبه یزد محک مناسبی برای تیم فوتبال پاس همدان است و ما با قدرت در این دیدارها شرکت می کنیم. 

مجتبی پیمبری افزود: یک تورنمنت چهارجانبه در یزد برگزار می شود که تیم های تربیت یزد، مس کرمان، پاس همدان و یک تیم از تاجیکستان در آن شرکت می کنند که این بازی ها یک محک مناسب برای تیم فوتبال پاس همدان خواهد بود.

ادامه مطلب ...

به دلیل غیبت و بی انضباطی؛

هافبک خارجی پاس در آستانه اخراج 

اکمل هولماتف تیم فوتبال پاس همدان به دلیل بی انضباطی و غیبت غیر موجه در تعطیلات نیم فصل، در آستانه اخراج از این تیم قرار گرفت.  

به گزارش پایگاه خبری ایستگاه ورزش هافبک تاجیکستانی و پا به سن گذاشته تیم فوتبال پاس همدان که برای گذراندن تعطیلات نیم فصل ایران را ترک کرده بود، نزدیک به ده روز در بازگشت به ایران تاخیر داشت و این در حالیست که به زعم پاسی ها این غیبت، کاملا غیر موجه بود.  

ادامه مطلب ...

در یک اقدام عجیب از سوی مدیران پاس همدان؛

علی کریمی جانشین علی سامره می شود  

در حالی که تیم فوتبال پاس همدان به خاطر استعفا بازی مدیرانش در زمان نقل و انتقالات نیم فصل عملا امکان برطرف کردن نقاط ضعف خود در این دوارن طلائی را از دست داده بود، با نظر مستقیم محمود یاوری توانستند از تنها فرصت نقل و انتقالاتی خود که سهمیه فیفا بوده استفاده کرده و علی سامره را به خدمت بگیرند تا مشکلاتشان در امر گل زنی حل و فصل گردد.

به گزارش پایگاه خبری ایستگاه ورزش، این اتفاق در حالی روی داد که که در زمان اردوی آماده سازی تیم پاس در تهران، شایعاتی شنیده می شود مبنی بر اینکه چه بسا علی سامره هنوز برای پاس به میدان نرفته، از این تیم جدا شود. آن هم در حالی که خودش تمایلی به این کار ندارد.  

ادامه مطلب ...

برای باشگاهی که محور کارش شکایت است؛

عجیب ترین شکایت پاس 

شاید اگر خواسته باشیم رکوردی هم برای ثبت شکایت در بین باشگاه های لیگ برتری ثبت کنیم، باید این رکورد را در اختیار باشگاه پاس همدان قرار دهیم.  

باشگاهی که این روزها از زمین و زمان شاکیست و کمتر شخص حقیقی یا حقوقی در عرصه فوتبال وجود دارد که پاسی ها از او شکایت نکرده باشند. از انواع و اقسام روزنامه های محلی و کشوری گرفته تا خبرگزاری ها و سایت ها و حتی لیدرها و هواداران خودشان.

ادامه مطلب ...

تیم ملی امید یا سایپای کرج؟

بازگشت سریع مدیر روستا به میادین فوتبال  

در حالی که مدت زمان زیادی از جدائی اصغر مدیر روستا از تیم پاس همدان نمی گذرد، اخباری مبنی بر حضور این مربی جوان در راس تیم ملی امید ایران به گوش می رسد و با توجه به خلائی که در کادر فنی تیم ملی امید هست، شانس حضور وی چندان هم کم نیست.

به گزارش پایگاه خبری ایستگاه ورزش، در حالی صحبت از حضور اصغر مدیر روستا به عنوان سرمربی تیم ملی امید به گوش می رسد که از طرف دیگر سایپائی های البرز هم نیم نگاهی به گل زن سابق تیم ملی فوتبال ایران به عنوان سرمربی تیم خود دارند.  

ادامه مطلب ...

نوجوانان فوتبالیست همدانی در اردوی تیم ملی

نوجوان فوتبالیست همدانی به اردوی انتخابی تیم ملی دعوت شدند.
سرپرست گروه اعزامی تیم همدان گفت: این اردو از فردا به مدت 2 روز در آکادمی تیم های فوتبال تهران برگزار می شود.

ادامه مطلب ...

برنامه هفته بیست‌ویکم تا بیست‌وسوم لیگ برتر اعلام شد

سازمان لیگ برتر فوتبال برنامه هفته‌های بیست و یکم تا بیست و سوم را اعلام کرد. 

لیگ برتر فوتبال کشور بار دیگر و پس از سپری شدن تعطیلات طولانی نیم فصل دوم شانزدهم بهمن ماه کلید خواهد خورد.
براساس اعلام سازمان لیگ برتر تیم ها حاضر در این لیگ طبق جداول زیر با یکدیگر دیدار خواهند کرد.  

ادامه مطلب ...

داور جوان همدانی در یک قدمی لیست بین المللی فیفا

داور جوان همدانی از مرحله پایانی دوره چشم انداز داوران فوتبال زیر 25 سال آسیا با کسب نمرات مربوطه در یک قدمی لیست بین المللی فیفا قرار دارد.

پیام حیدری از جمله داوران خوش آتیه و آینده دار همدان است که با حضور در آخرین مرحله دوره چشم انداز داوران زیر 25 سال آسیا در کشور مالزی و شهر کوآلالامپور آمادگی خود را برای حضور در لیست بین المللی داوران فیفا ثابت کرد.مرحله پایانی دوره چشم انداز داوران فوتبال آسیا با برگزاری کلاس تئوری، تست داوری و قضاوت و تست آمادگی جسمانی بین المللی زیر نظر جورک کامینگ از کشور اسکاتلند، ایشی مورای از ژاپن و علی تریقی از کشور عربستان برگزار شد.

ادامه مطلب ...

عباس صوفی: دوران طلایی فوتبال همدان در راه است

رییس هیات فوتبال استان همدان از عقد تفاهم نامه ای بین هیات فوتبال استان همدان و اداره کل آموزش و پرورش برای هدفمند شدن تمامی فعالیت های فوتبالی مدارس و دانش آموزان خبر داد.  

عباس صوفی گفت: هیات فوتبال استان همدان و اداره کل آموزش و پرورش در جهت اهداف طرح ویژن آسیا و در راستای توسعه همه جانبه ورزش فوتبال و نهادینه کردن این ورزش مفرح در بین آحاد جامعه به ویژه دانش آموزان با عقد تفاهم نامه ای در پی هدفمند کردن این رشته ورزش در بین دانش آموزان شدند.

ادامه مطلب ...

عزیز محمدی: بازیهای تدارکاتی را در تهران برگزار می کنیم

هافبک میانی تیم فوتبال پاس همدان گفت: از پنجشنبه( 23 دی) یک اردوی تدارکاتی در تهران خواهیم داشت. 

مرتضی عزیز محمدی افزود: تمرینات خوبی را در همدان داشتیم اما اصلاً بازی دوستانه ای نداشته‌ایم.

ادامه مطلب ...

صوفی: انتقادهای سازنده به موفقیت پاس کمک می‌کند

رئیس هیات فوتبال همدان گفت: انتقادهای سازنده می‌تواند به موفقیت پاس کمک کند و در این راه نظرات منصفانه یکایک کارشناسان، خبرنگاران، پیشکسوتان و اهالی فوتبال بسیار مثمرثمر است.  

عباس صوفی افزود: ثبات پاس در لیگ برتر خواسته تمامی اهالی فوتبال استان همدان و مسؤولان است و می‌بایست فضایی فراهم شود تا تمامی کسانی که می‌توانند به این تیم کمک کنند، حضوری پر رنگ داشته باشند.  

ادامه مطلب ...

دنبال دروازه بان هستیم؛

محمود یاوری: با استیل آذین و کاوه بازی می کنیم  

سرمربی پاس همدان شرایط فعلی این تیم را مناسب توصیف می کند. او در گفت و گو با خبرنگار سایت گل گفت: ما روز دوشنبه هیجدهمین جلسه تمرینات بدنسازی را انجام دادیم و یک بازی درون تیمی هم بین بازیکنان برگزار شد. تا روز پنج شنبه هم استراحت می کنیم و سپس اردوی تدارکاتی در تهران خواهیم داشت.   

وی ادامه داد: دو یا سه بازی دوستانه هم انجام خواهیم داد که دیدار با استیل اذین و کاوه قطعی شده است.

ادامه مطلب ...

با عقد تفاهمنامه‌ بین آموزش و پرورش و هیئت فوتبال استان همدان؛

فعالیت‌های فوتبالی دانش‌آموزان همدانی ساماندهی می‌شود      
     
اداره کل آموزش و پرورش و هیئت فوتبال استان همدان در راستای اهداف طرح ویژن آسیا و در راستای توسعه همه جانبه ورزش فوتبال و نهادینه کردن این ورزش مفرح در بین آحاد جامعه به ویژه دانش‌آموزان با عقد تفاهمنامه‌ای در پی هدفمند کردن این رشته ورزش در بین دانش‌آموزان هستند.    
 
در این تفاهمنامه که به امضای دو طرف رسیده است دو طرف موافقت کردند، تمامی سعی و تلاش خود را با استفاده از تمامی ظرفیت‌های ممکن با برنامه‌ریزی دقیق در حوزه نرم ‌افزاری و سخت افزاری نسبت به توسعه هدفمند ورزش فوتبال در بین دانش‌آموزان به کار بندند.
ادامه مطلب ...

حضور بانوی همدانی در کلاس مربیگری B فدراسیون فوتبال

بانوی فوتبالیست همدانی در اولین مرحله کلاس مربیگری سطح B فوتبال بانوان شرکت کرد. 

 
زهره لوینی فوتبالیست و مربی همدانی به همراه 28 مربی سطح اول کشور در این کلاس که در هتل آکادمی فدراسیون فوتبال برگزار شد شرکت کرد.

ادامه مطلب ...