سرمربی پاس تا امشب مشخص می‌شود؛

عبدالحمید رمضانی: تصور جدایی یاوری را نداشتیم 

مشاور اجرایی مدیرعامل باشگاه پاس همدان تاکید کرد، مسئولان این باشگاه تصور جدایی یاوری را نداشتند و به همین خاطر گزینه خاصی را برای جانشینی وی درنظر نگرفته‌اند. 

عبدالحمید رمضانی افزود: با توجه به اینکه تصور جدایی آقای یاوری از تیم پاس همدان را نداشتیم و همچنین با درنظر گرفتن اظهارات ایشان بعد از بازی مقابل پرسپولیس، تا اندازه زیادی غافلگیر شدیم و واقعا تا به امروز صبح گزینه‌ای را برای جایگزینی این مربی مدنظر نداشتیم.

وی با اشاره به اینکه نشست شب گذشته مسئولان باشگاه پاس همدان با محمود یاوری تا ساعت یک بامداد به طول انجامیده است، افزود: ما الان در برزخ هستیم و گزینه خاصی را مدنظر نداریم. البته تصمیم گیرنده اصلی در این خصوص مدیران جدید باشگاه هستند و آنها مطابق با سیاست‌های باشگاه مربی جدید را انتخاب می‌کنند.

مشاور مدیرعامل باشگاه پاس همدان خاطرنشان کرد: الان نمی توانم از گزینه خاصی نام ببرم، چرا که اگر با این مربیان به توافق نرسیم، موضوع مذاکره با آنها لوث می شود.

رمضانی افزود: به احتمال فراوان تا امشب یا شاید هم عصر امروز سه شنبه سرمربی جدید تیم فوتبال پاس همدان مشخص خواهد شد.

وی در خاتمه تصریح کرد: باشگاه پاس همدان تمایل به ادامه همکاری با محمود یاوری داشت اما ایشان اصرار به جدایی داشت. آقای یاوری معتقد بود با رفتنش از پاس همدان به این تیم خدمت می کند به همین خاطر مسئولان باشگاه با خواست این مربی موافقت کردند.

به دنبال شکست تیم فوتبال پاس همدان مقابل پرسپولیس تهران و سقوط این تیم 21 امتیازی به انتهای جدول محمود یاوری از سمت خود در جمع سپیدپوشان همدانی انصراف داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد