در بازی‌های آینده، می‌جنگیم و امتیاز می‌گیریم؛

رضا طلائی منش: رفتن یاوری تاثیر منفی ایجاد نکرده است  

مربی تیم فوتبال پاس همدان اعتقاد دارد استعفای محمود یاوری تاثیر منفی در شرایط تیم پاس همدان ایجاد نکرده است.   

رضا طلایی منش اظهار کرد:‌در حال حاضر من به همراه آقایان گمالوویچ و اردلان تیم را هدایت می‌کنیم و در برنامه‌های تمرین هیچ خللی وارد نشده و استعفای سرمربی تیم موجب تعطیلی تمرین‌ها نشده است. انشاالله با تمرین‌های مناسب برای دیدار برابر صبای قم آماده می‌شویم.

طلایی منش ادامه داد: مسئله آمدن و رفتن یک مربی در فوتبال حرفه‌ای مسئله غریبی نیست و مسایل پیش آمده درپاس همدان و رفت و آمدهای پیاپی مربی و مدیران باشگاه هم در فوتبال ایران طبیعی است. درهر حال بازیکنان ما حرفه‌ای هستند و می‌دانند باید در هر شرایطی آمادگی خود را حفظ کنند.  

مربی تیم فوتبال پاس همدان همچنین افزود: در حال حاضر تنها چیزی که برای ما مهم است، تمرین‌های منظم و تقویت روحیه بازیکنان است. درباره سرمربی آینده تیم پاس هم هر آن چه هیات مدیره تصمیم بگیرد، می‌پذیریم.  

وی در ادامه با بیان این که در شرایط حاضر لیگ برتر،هر بازی‌ها حکم جنگ را دارند خاطرنشان کرد: در بازی‌های آینده باید بجنگیم و امتیاز بگیرم و این کار را خواهیم کرد. در بازی‌های آخر فصل بازی‌های خانگی نیز یک فرصت ویژه است که باید از آنها استفاده کرد.  

طلایی منش در ادامه با بیان این که خدا را شکر همه بازیکنان ما خوب هستند درباره وضعیت حریف تیمش در بازی آینده گفت: فیلم بازی صبا را دیده‌ایم و به خوبی آنها را آنالیز کرده‌ایم. هر بازی تفکر خودش را می‌طلبد و ما با علم به این که بازی سختی در قم پیش رو داریم پا به میدان می‌گذاریم و امیدواریم بتوانیم پیروز شویم.  

مربی تیم فوتبال پاس همدان درپایان تصریح کرد: تمرکزمان روی خوب تمرین کردن است تا بازیکنان سرحال باشند و هر کس که در آینده تیم را تحویل می‌گیرد، با تیمی سرحال و بانشاط روبرو باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد