نوروز باستانی فرخنده باد

دگرباره طبیعت نو شدن آغاز خواهد کرد و بهار جلوه گر خواهد شد. 

شکوفایی مجدد طبیعتی که جان باخته بود، نشانه ای واضح از حضور و وجود خالقی بزرگ و قدرتمند در عرصه گیتی است که تنها او می تواند به اجسام مرده، جان و روح تازه بدمد.   

انسان اگر هوشیار باشد، در این تحول طبیعت، به رستاخیز و حیات مجددش آگاه خواهد شد و تلاش خود برای رقم زدن سرنوشت بهتر را بیشتر خواهد کرد. 

ایرانیان که از دیرباز خداپرست بودند و به وجود احدیت آگاه، آغاز بهار را به عنوان مبدأ سال شماری برگزیده و «نوروز» نامش نهادند. 

نوروز بر همه ایرانیان زنده دل و بیدار مبارکباد.  

نوروز در فرهنگ ایرانیان از عهد کوروش و داریوش تا حال، جایگاه ویژه ای داشته و دارد و همه خانواده های ایرانی در آغاز بهار، گرد هم کنار سفره هفت سین نشسته، آغاز سال نو را جشن گرفته و با قرائت یا مقلب القلوب برای هم بهترینها را آرزو ها می کنند. 

پایگاه اطلاع رسانی فوتبال همدان نیز به نوبه خود آغاز سال نو را همه ایرانیان تبریک گفته و آرزوی سالی سرشار از موفقیت و دلخوشی برایشما عزیزان دارد.  

امیدواریم سال ۸۹ سال موفقیت و پیروزی ورزش ایران و همدان باشد و از همراهی صمیمانه شما عزیزان در یکسال گذشته سپاسگزاریم. 

در پناه حق همواره سلامت و بهروز باشید.

هادی رمضانی: ضعیف تر بودیم و باختیم

هادی رمضانی هافبک جهرمی تیم فوتبال پاس همدان که یکی از مردان ثابت این تیم در بازی مقابل استقلال بود، بعد از تحمل شکست برابر این تیم تهرانی گفت: نمی دانم چرا در این بازی نتوانستیم شرایط مطلوبی داشته باشیم و بازی طبیعی و همیشگی خود را ارائه دهیم .

وی افزود: آنچه که مشخص بود این بود که ما در این بازی از حریف خود ضعیف تر عمل کردیم و نتیجه را هم واگذار کردیم. حالا دیگر باید این بازی را فراموش کنیم و فقط به حریف آینده مان که مقاومت سپاسی باشد و بازی مقابل این تیم، فکر کنیم.

ادامه مطلب ...

شاه علی دوست: باید در بازی های آینده جبران کنیم

روزبه شاه علی دوست هافبک قدرتی تیم فوتبال پاس همدان در خصوص بازی تیمش مقابل استقلال تهران، گفت: قبل از بازی فکر نمی کردم که در جریان این بازی نتوانیم پا به پای حریف بدویم و بازی کنیم و موقعیت خلق کنیم.  

وی افزود: شرایط بازی به گونه ای پیش رفت که در نهایت استقلالیها بتوانند تیم پیروز این میدان باشند.

ادامه مطلب ...

سرپرست پاس همدان: استقلال بهتر از ما بازی کرد

سرپرست تیم فوتبال پاس همدان پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل استقلال تهران گفت: استقلال بهتر از ما بازی کرد در حالی که بازیکنان پاس بازی واقعی خودشان را انجام ندادند. 

مجتبی پیمبری افزود: بازیکنان پاس بازی واقعی خود را به نمایش نگذاشتند و استقلالی ها بهتر از ما بازی کردند.

ادامه مطلب ...

سوشا مکانی: تیم ما عملکرد خوبی نداشت

دروازه بان تیم فوتبال پاس همدان گفت: در طول بازی بازیکنان دچار افت تیمی شده بودند و در این بازی عملکرد خوبی نداشتند. 

سوشامکانی افزود: ما بازی سختی مقابل تیم استقلال انجام دادیم و متاسفانه بازیکنان تیم ما مانند بازی های قبل با درایت کامل به میدان نرفتند.

ادامه مطلب ...

پاس بلا فاصله پس از بازی برگشت

تیم فوتبال پاس همدان که در هفته بیست و نهم لیگ برتر میهمان استقلال تهران بود ، بلا فاصله پس از برگزاری این دیدار و قبول شکست مقابل میزبان خود ، راهی همدان شد .

سفید و سبز پوشان که با اتوبوس راهی همدان شده اند، امروز استراحت می کنند و تمرینات خود را از چهارشنبه در همدان استارت می زنند .

مرفاوی: با تحلیل رفتن پاس، فشار را زیاد کردیم و بردیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: پیروزی ما برابر پاس همدان کاملا فنی بود و به دلیل نیازمان به هر سه امتیاز مسابقه، با وارد آوردن فشار زیاد به تیم پاس در دقایق پایانی بازی به مقصودمان رسیدیم.

صمد مرفاوی در نشست خبری پس بازی تیم‌های فوتبال استقلال و پاس همدان گفت: در ابتدا می‌خواهم از تلاش بازیکنانم که در این مدت به خاطر فشردگی مسابقه‌ها تلاش زیادی کردند و خود و خانواده‌شان زحمت زیادی کشیدند، تشکر کنم. همچنین از همکارانم در تیم استقلال هم برای سعی و کوشش‌شان در این مدت تشکر می‌کنم امیدوارم بتوانیم در ادامه راه موفق باشیم.

ادامه مطلب ...

مدیرروستا: بازیکنان پاس در حد خودشان ظاهر نشدند

على اصغر مدیرروستا سرمربى تیم فوتبال پاس همدان با انتقاد از عملکرد بازیکنانش در دیدار با استقلال گفت: آنها انتظاراتم را برآورده نکردند تا ۳ امتیاز این دیدار را از دست بدهیم.  

او افزود: استقلال برعکس تیم پاس فوتبال زیبایى را به نمایش گذاشت.وى ادامه داد: تیم ما در این دیدار و خصوصا در نیمه اول به هیچ عنوان در حد و اندازه هاى پاس ظاهر نشد. من انتظاربیشترى از بازیکنانم داشتم و به امید ارائه فوتبالى زیبا و قابل قبول به تهران آمده بودیم اما عملا به این خواسته دست پیدا نکردیم. 

ادامه مطلب ...

حاشیه دیدار تیم‌های استقلال و پاس همدان

کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال پیش از دیدار تیم‌های استقلال تهران با تجلیل از خانواده‌های شهدای فوتبالیست یاد و خاطره آنان را گرامی داشت.

رابطه یاد و خاطره مهدی رضایی مجد سرگروه اسبق تیم فوتبال جوانان ایران،شهید ناصر کاظمی و شهدای فوتبالیست ایلام گرامی داشته شد.

ادامه مطلب ...

نمایش ضعیف پاس در آخرین بازی سال

مهاجمان پاس با دروازه حریف بیگانه بودند 

استفلال تهران 1 - پاس همدان صفر 

گل: فرهاد مجیدی (77) برای استقلال
ورزشگاه: آزادی
تماشاگران: حدود 10 هزار نفر
داور: یدالله جهانبازی
اخطارها: هادی رمضانی ( پاس)
استقلال تهران: محمد محمدی، پژمان منتظری، حنیف عمران زاده، امیرحسین صادقی، محسن یوسفی، حسین کاظمی، فابیو جان واریو، سیاوش اکبرپور، خسرو حیدری، فرهاد مجیدی و آرش برهانی (74- سیدمهدی سید صالحی)
سرمربی: صمد مرفاوی
پاس همدان: سوشا مکانی، مجید حیدری، ساشاکلونیکا، وریا غفوری، پوریا سیف پناهی، روزبه شاه علی دوست، یدالله اکبری، مرتضی عزیزمحمدی ( 61- آرتوریادگاریان)، هادی رمضانی (88- مقداد قباخلو)، هادی اصغری ( 70- شهبار ارکینوف)، صابر میرقربانی

سرمربی: اصغر مدیرروستا

ادامه مطلب ...

هادی اصغری: راه گلزنی به استقلال را به خوبی می دانم

مهاجم تیم فوتبال پاس همدان گفت: انگیزه های زیادی دارم تا در تهران دروازه تیم فوتبال استقلال را باز کنم زیرا راه گلزنی به این تیم را به خوبی می دانم. 

هادی اصغری افزود: بازی حساسی در مقابل تیم فوتبال استقلال و در ورزشگاه آزادی داریم و برای کسب هر سه امتیاز این بازی به مصاف آبی پوشان تهرانی می رویم، انگیزه های زیادی دارم تا در این بازی گلزنی کنم زیرا راه گشودن دروازه تیم فوتبال استقلال را به خوبی می دانم.

ادامه مطلب ...

حنیف عمران زاده: می خواهم به پاس گل بزنم

حنیف عمران زاده، مدافع تیم استقلال تهران که در این فصل توانسته چند گل برای تیمش بزند، گفت: قصد دارم به تیم سابق خود (پاس همدان) گل بزنم. 

حنیف عمران زاده گفت: زمانی که در استقلال نبودم، فکر نمی کردم که اینقدر در این تیم حاشیه داشته باشم.

ادامه مطلب ...

میرقربانی: دوست دارم سال 88 را با گلزنی تمام کنم

مهاجم تیم پاس همدان گفت:یکی از امیدهای اصلی تیمش ،گلزنی مقابل استقلال است. 

میرقربانی در مورد این بازی گفت: انگیزه های زیادی برای این بازی دارم و می خواهم با گلزنی سال را به پایان ببرم و خاطره خوبی از سال 88 داشته باشم با این که کادر فنی از عملکردم رضایت داشته اما خودم دوست دارم در این بازی گل بزنم تا جواب اعتماد مربیان را بیش از پیش بدهم.

ادامه مطلب ...

یک بازیکن پاس پیش از بازی خط می خورد

یکی از بازیکنان تیم پاس پیش از آغاز دیدار پاس و استقلال از لیست بازیکنان اعزامی خارج می شود تا 18 بازیکن منتخب جهت بازی با استقلال مشخص شوند.

تیم فوتبال پاس همدان پیش از دیدار مقابل استقلال تهران، آخرین جلسه تمرینی خود را رأس ساعت 15 دیروز در زمین شهریار تهران برگزار کرد تا امروز با آمادگی کامل مقابل حریف سرسخت خود قرار بگیرد.
ادامه مطلب ...

5 بازیکن از فهرست استقلال خط خوردند

5 بازیکن استقلال از فهرست این تیم برای بازی با پاس همدان خط خوردند. 

صمد مرفاوی پس از پایان تمرین این تیم فهرست 18 نفره را برای بازی مقابل پاس همدان معرفی کرد.

ادامه مطلب ...

اکبری : در آزادی راحت بازی می کنیم

یدالله اکبری گفت : بازی در ازادی گر چه در نگاه سطحی تا حدودی دشوار به نظر می رسد اما تیم ما در بازیهای خارج از خانه بخصوص در آزادی راحت بازی می کند.

هافبک با تجربه تیم فوتبال پاس همدان که سابقه سالها بازی در تیم استقلال تهران را داراست، در آستانه دیدار تیمش مقابل استقلال، گفت: مصاف پاس و استقلال حساسیت های خاصی برای هر دو تیم دارد. استقلال پس از تساوی رقیب سرسختش پرسپولیس بدنبال کسب پیروزی است و پاس همدان با برنامه ریزی و هدف مشخص که همدان کسب سه امتیاز است راهی تهران شده است.
ادامه مطلب ...

تماشاگران همدانی به تهران اعزام نمی‌شوند

تماشاگران و هواداران فوتبالدوست همدانی در آستانه بازی تیم پاس مقابل استقلال به تهران اعزام نمی‌شوند.

کانون هواداران باشگاه پاس به دلیل مشکلات مالی، قصد اعزام تماشاگر به تهران را ندارد.

ادامه مطلب ...

امید خورج: اجازه گل زنی را به مهاجمان استقلال نمی دهم

مدافع طراح تیم فوتبال پاس همدان گفت: بازیکنان ما با اعتماد به نفس کامل به مصاف استقلال می روند. 

امید خورج مدافع طراح تیم فوتبال پاس همدان، افزود: تیم ما توانایی برد را مقابل تیم فوتبال استقلال دارد و برای برد در این میدان تلاش می کنیم تا این حریف قدرتمند را شکست دهیم.

ادامه مطلب ...