بارقه های امید زنده شد، اما؛

پاس همچنان در قعر جدول باقی ماند 

صبای قم 1-1 پاس همدان 

تیم‌های صبای قم و پاس همدان از هفته بیست‌وششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال و از ساعت 16:15 امروز در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم در حضور حدود 200 هوادار به مصاف هم رفته و در نهایت به تساوی یک بر یک رضایت داد.

وحید علی‌‌‌‌‌آبادی در دقیقه 55 برای پاس همدان گلزنی کرد و در مقابل مرتضی کاشی از روی نقطه پنالتی در دقیقه 65 کار را برای صبای قم به تساوی کشاند.

قاسم واحدی داور این دیدار به احمد تقوی از صبا و حمید کاظمی، مرتضی عزیز محمدی از پاس همدان کارت زرد نشان داد، ضمن اینکه نادر احمدی بازیکن پاس همدان در دقیقه 63 با کارت قرمز مستقیم داور اخراج شد.

صبا و پاس با کسب این نتیجه به ترتیبب 34 و 22 امتیازی شده و در همان مکان‌های قبلی خود یعنی رتبه‌های نهم و هجدهم باقی ماندند.این بازی پاس قرار بود با هدایت اصغر مدیرروستا بازی کند اما مدیر مثل علی پروین در بازی استیل و نفت ف ترجیح داد تلفنی بازی را دنبال کند!

شرح گل :

)1-0پاس):در این دقیقه از بازی ضربه ایستگاهی پویا سیف پناهی از فاصله 30 متری با عکس العمل ناقص غلامعلی زاد دروازه بان صبا همراه شد و در برگشت وحید علی آبادی توانست از روی خط دروازه گل اول تیم میهمان را به ثمر برساند.

)1-1صبا):در دقیقه 64 بازی توپ ارسالی به پشت دفاع ، رامین رضائیان بازیکن صبای قم را در موقعیت تک به تک با دروازه بان پاس قرار داد که در این لحظه خطای نادر احمدی مدافع پاس بر روی رضائیان باعث اخراج او شده و صبا نیز صاحب یک ضربه پنالتی شد.این پنالتی توسط مرتضی کاشی به گل تساوی بخش صبا تبدیل شد.

اتفاق وی‍‍ژه: این بازی به شدت پرتنش بود . نمونه ای از اتفاقات را بخوانید و لذت ببرید:

-1 عبدالحمید رمضانی سرپرست جدید تیم پاس در نیمه دوم در یک صحنه نسبت به قضاوت داوری اعتراض کرد به طوری که با علیرضا کهوری کمک داور اول بازی به درگیری لفظی پرداخت که این امر با وساطت نماینده فدراسیون فوتبال و داور چهارم پایان یافت.

2 -تماشاگران تیم پاس در نیمه دوم علیه یکی از بازیکنان ذخیره این تیم شعارهایی سر دادند که علی سامره با نزدیک شدن به سکوها، آنان را به آرامش فراخواند.

-3 طلایی مربی تیم پاس در اواخر نیمه دوم در صحنه ای به قضاوت داور اعتراض کرد که این موضوع با اعتراض حمیدرضا فرزانه بازیکن تیم صبا همراه بود. درگیری لفظی این دو نفر باعث شد تا مربی تیم پاس از نیمکت این تیم اخراج شود.

مربی اخراجی تیم پاس نیز به رختکن نرفت بلکه در گوشه ای از زمین جدال بازیکنان این تیم مقابل صبای قم را مشاهده کرد.

-4 در پایان بازی سرپرست و دو بازیکن ذخیره تیم پاس وارد زمین شدند و به شدت به عملکرد داوران اعتراض کردند که ماموران انتظامی حاضر در ورزشگاه آنان را به داخل رختکن هدایت کردند.

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1389/12/22 ساعت 00:48

تو این 17 هفته فقط دو تا نتیجه قابل قبول گرفتیم. یکی مساوی با مس تو کرمان، یکی هم مساوی با صبا تو قم. هر دو بازی هم مسئولیت فنی با عاشوری بود.

نوروزی 1389/12/22 ساعت 10:20

به نسبت بازی های گذشته بازی قابل قبولی بود که داوری مزه برد رازهرمارمان کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد