صوفی از حمایت هاى مردم، مسئولان و رسانه ها تشکر کرد

سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان در پیامی از حمایت های همه جانبه مردم، مسئولان و رسانه ها از این تیم در این شرایط حساس تشکر کرد.

عباس صوفی در این پیام آورده است: باشگاه پاس در جایگاه متولى فوتبال استان ، در سال جاری مسیر پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشت و عدم نتیجه گیری تیم در هفته های اخیر باعث دل آزردگی هواداران عزیز شد اما اکنون که بنا به تعصب و تعهد بومی گری قبول مسوولیت این تیم را در چنین شرایطی کرده ام، شاهد یک انسجام و اتحاد بین مردم، مسئولان و رسانه ها و باشگاه پاس هستم که در این وضعیت بسیار حساس و سرنوشت ساز بى گمان این  همراهى می توان این امیدواری را بدهد که بتوانیم پاس را در لیگ برتر تثبیت کنیم، هر چند مسیر دشواری پیش روی تیم است و فرصت ناچیز.

بدون تردید در این فرصت کم باقی مانده، حفظ تیم در لیگ برتر می توان به عنوان نقطه اوج موفقیت پاس در لیگ برتر دهم باشد اما این هدف مهم نمى تواند محصول کارى انفرادى و تکروانه باشد و از همین رو  لازمه رسیدن به این هدف همگرایی و خرد جمعی عزیزان است.

وی در ادامه این پیام آورده است: بر خود لازم مى داند که در آستانه سال جدید مراتب تشکر، قدردانى و امتنان خود را نسبت به همراهان و حامیان ارجمند ابراز نماید:

۱- مهندس کرمرضا پیریایی استاندار محترم همدان و رییس هیات مدیره باشگاه که با نگاه ویژه و پیگیر و دلسوزانه خود به فوتبال استان بویژه پاس، همواره گره گشاى مشکلات این باشگاه بوده اند.

2-  دکتر حمیدرضا حاجی بابایی وزیر محترم آموزش و پرورش که تجارب ارزنده ایشان همواره نقش بسزایی در روند اجرایی تیم داشته است.

3- تدابیر ویژه و حمایت سید عبدی افتخاری مدیرکل محترم تربیت بدنى، معاونین محترم ایشان که در پیشبرد برنامه هاى باشگاه بزرگترین پشتوانه و حامى مدیریت جدید بوده اند.

4- اعضای محترم شورای تامین که نقش سازنده و موثرى را در حوزه خود ایفا نمودند .

5- پیشکسوتان و دلسوزان ورزش فوتبال که همکارى بى شائبه اى با باشگاه داشته اند .

6- رسانه هاى گروهى که با طرح نقدهاى منسجم و هدفمند کوشیدند تا از راه تحلیل ساختارى و کشف مناسبات منطقى لایه هاى درونى تیم،روش هایى را براى بهبود وضع موجود ارائه نمایند.

7- هواداران متعصب فوتبال در استان که صمیمانه در طول سال همراهى خستگى ناپذیر تیم و به ویژه در مسابقات خانگی و خارج از خانه بودند و براى تشویق اعضای تیم از دل و جان مایه گذاشتند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد