اصغری: می‌توانستیم پرسپولیس را شکست دهیم

مهاجم تیم فوتبال پاس همدان گفت: اگر کمی دقت می‌کردیم می‌توانستیم پرسپولیس را مغلوب کنیم. 

هادی اصغری در مورد تعویضش در این دیدار اظهار داشت: این نظر مربی بود. من از لحاظ بدنی بسیار آماده بودم با این حال نسبت به تعویض شدنم اعتراضی ندارم.

ادامه مطلب ...

پورحیدری می‌داند چقدر به منصوریان زمان بدهد

اولیایی: ضعف مدیریت فنی باعث باخت پاس بود

پاس همدان لیگ نهم را خوب شروع نکرده است. در همین حال برخی اعتقاد دارند زوج علیرضا منصوریان و منصور پورحیدری که در کادر فنی با یکدیگر همکاری می‌کنند تاکنون نتایج قابل قبولی برای این باشگاه رقم نزده است.

کاظم اولیایی، مدیرعامل باشگاه پاس همدان در گفت‌وگو با خبرگزاری فوتبال تصریح کرد: قبول دارم که نتایج خوبی کسب نکرده‌ایم. اما هنوز سه هفته از لیگ برتر گذشته و تا پایان لیگ نهم راه دوری باقی مانده است.  

ادامه مطلب ...

مرخصی یک روزه پور حیدری

سرپرست،مدیرفنی و خلاصه بگوئیم همه کاره تیم فوتبال پاس همدان مرخصی یک روزه گرفت و راهی تهران شد .

پورحیدری که شب گذشته همدان را جهت انجام امور شخصی اش به مقصد تهران ترک کرد ، امشب به همدان بازمی گردد و از فردادر تمرینات تیم خود حضور می یابد .

اولیایی: پورحیدری باید پاسخگوی ناکامی‌های پاس باشد

مدیرعامل باشگاه پاس همدان گفت: چون پورحیدری نفر اول کادرفنی است، باید پاسخگوی نتایج تیم باشد.  

کاظم اولیایی در مورد آخرین شرایط پاس همدان پس از شکست 2 بر یک مقابل پرسپولیس عنوان کرد: پرسپولیس، پاس را شکست نداد؛ بلکه ما با عملکردمان نتوانستیم در شهر همدان 3 امتیاز را بگیریم. در هر صورت کادر فنی تلاش خود را می‌کند تا پاس در بازی‌های بعدی موفق باشد.

ادامه مطلب ...

بازی پاس و پرسپولیس بازبینی شد

فیلم بازی پاس و پرسپولیس 24 ساعت پس از بازی بازبینی شد .

اعضای کادر فنی تیم فوتبال پاس همدان عصر جمعه 30/5/88 در واحد صمعی بصری باشگاه پاس همدان گرد هم آمدند و فیلم بازی پاس و پرسپولیس را بازبینی کردند .

پورحیدری: از کادر فنی تیم پاس همدان راضی‌ام

مسوول کادرفنی تیم فوتبال پاس همدان گفت: از عملکرد فنی تیم پاس در سه هفته‌ی گذشته راضی هستم و در برابر مدیریت باشگاه پاسخگو خواهم بود.

منصور پورحیدری پیرامون عملکرد کادرفنی تیم فوتبال پاس همدان در سه هفته‌ی ابتدایی رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: ما یک برنامه‌ی دو ساله داریم که طبق آن برنامه‌ها را پیگیری می‌کنیم و بنده هم از آن آدم‌ها نیستم که بخواهم به سرعت دست به تغییر و تحول در کادرفنی بزنم و معتقدم اگر کاری می‌خواهد انجام شود باید کاملا کارشناسی شود.

ادامه مطلب ...

تمرینات پاس از امروز استارت خورد

تمرینات تیم فوتبال پاس همدان جهت رویارویی با مس کرمان از صبح امروز آغاز شد .

پاسی ها رأس ساعت 17:45 روز گذشته به ورزشگاه قدس رفتند و ریکاوری انجام دادند تا  برای آغاز تمرینات آماده شوند .

ادامه مطلب ...

آه حسرت هواداران پاس بعد از شکست مقابل پرسپولیس

پاس به بی تدبیری خودش باخت !

علی ثقفی

هگمتانه- سرویس ورزش: با توجه به پخش زنده مسابقات تیم فوتبال پاس همدان، از این به بعد تصمیم گرفته‌ایم به جای انتشار گزارش بازی به تفسیر و تحلیل مسابقات این تیم بپردازیم، تا شاید به این وسیله ما نیز بتوانیم گامی در جهت اصلاح مشکلات فنی و پشتیبانی این تیم برداریم.

همانطور که همه اهالی فوتبال در همدان شاهد بودند، تیم پاس همدان در سومین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه خانگی با نتیجه دو بر یک مغلوب پرسپولیس تهران شد.

ادامه مطلب ...

مدیر فنی پاس همدان برخلاف منصوریان فکر می‌کند

پورحیدری: پرسپولیس همیشه پرسپولیس است

علیرضا منصوریان سرمربی پاس همدان پس از شکست مقابل سرخ‌ها تاکید کرد که پرسپولیس در ادامه رقابت‌های لیگ برتر به مشکل برمی‌خورد. اظهارنظری که دلخوری مسئولان کادر فنی پرسپولیس را به همراه داشته است.

منصور پورحیدری مدیر فنی پاس همدان تصریح کرد: «در لیگ ما فاصله تیم‌ها به لحاظ فنی با یکدیگر کم شده است و همه تیم‌ها قدرتمند هستند اما با این حال یک اصل همیشه وجود دارد. پرسپولیس، همیشه پرسپولیس است و استقلال همیشه استقلال.نباید نسبت به حریف بی‌احترامی کنیم. خود من همواره به حریف احترام گذاشته‌ام.»

ادامه مطلب ...

دفاع پرسپولیس خیلی ضعیف بود

اکبری: کاش به جای پروین، باقری کاشته می‌زد

یدالله اکبری هافبک پاس همدان معتقد است که این تیم در دیدار با پرسپولیس مستحق باخت نبود و فقط به دلیل بدشانسی 3 امتیاز را واگذار کرد.

اکبری در خصوص این بازی می‌گوید: «حق پاس باخت نبود و بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. فکر می‌کنم روی بدشانسی نتیجه را واگذار کردیم درست مثل دو بازی قبل که مستحق برد بودیم ولی بدشانسی آوردیم.»

ادامه مطلب ...

انتخاب بازیکنان پاس فقط کار منصوریان نبود

تغییر در 30 دقیقه آخر!

اگر منصوریان به شخصه برای تعویض‌ها و ترکیب تیم تصمیم می گرفت، قبول می کردم اشتباهی بوده است یا نه، ولی ترکیب تیم و تعویض‌های آن نتیجه یک تصمیم 6 نفره است و همه سعی می کنیم بهترین ها را برای بازی انتخاب کنیم.

این بخشی از مصاحبه علیرضا منصوریان پس از شکست پاس همدان مقابل پرسپولیس است. سرمربی جوان پاس که اولین سال سرمربیگری خود را تجربه می کند،به ضرس قاطع عنوان داشته او نیست که تصمیم آخر را درخصوص ترکیب و تعویض ها می گیرد و افراد دیگری نیز در تصمیمات دخیل هستند. 

ادامه مطلب ...

تشکیل جلسه آنالیز پاس همدان

دلایل شکست چه بود؟!

24 ساعت پس از شکست پاس مقابل پرسپولیس،اعضای این تیم همدانی جلسه آنالیز تشکیل دادند. پاس همدان روز گذشته در چارچوب هفته سوم رقابت های لیگ برتر مقابل پرسپولیس شکست خورد تا دومین باخت در کارنامه مربیگری علیرضا منصوریان به ثبت برسد. این شکست موجب شد که امروز تمامی اعضای این تیم در دفتر باشگاه حضور یابند و با تشکیل جلسه آنالیز دلایل شکست را بررسی کنند.
ادامه مطلب ...

پرسپولیس - پاس از نگاه کارشناس داوری

گزارشگر تلویزیونی دیدار پاس و پرسپولیس اعتقاد داشت معمولا قضاوت‌های مسعود مرادی برای پرسپولیس خوش‌یمن بوده در حالی که هوشنگ نصیرزاده کارشناس داوری چنین اعتقادی ندارد.هوشنگ نصیرزاده در این خصوص گفت: «مسعود مرادی سی‌وچهارمین قضاوت خود را برای پرسپولیس انجام می‌داد به نحو تعجب‌آوری قضاوت او از لحاظ آماری در تعداد مساوی، برد و باخت برای این تیم کاملا مساوی بوده است اما این بار برخلاف مطالباتی که هر دو تیم برای دو پنالتی برای تیم خودشان قائل هستند باید گفت که او در این مسابقه مرتکب اشتباه جدی نشد. »

ادامه مطلب ...

گزارش تصویری دیدار تیمهای پاس همدان و پرسپولیس تهران

 

برای دیدن ادامه عکسها روی ادامه مطلب کلیک نمائید .

ادامه مطلب ...

هادی اصغری مرخصی 24 ساعته گرفت و به تهران رفت

مهاجم تیم فوتبال پاس همدان که تک گل سبز پوشان را در مصاف این تیم باپرسپولیس به ثمر رساند ، پس از پایان دیدار تیمش برابر سرخپوشان پایتخت ، مرخصی 24 ساعته از پورحیدری گرفت و به تهران رفت .

هادی اصغری بلا فاصله پس از پایان بازی با اجازه سرپرست تیم پاس ، جدا از سایر بازیکنان تیم پاس همدان ، ورزشگاه شهید مفتح را ترک کرد تا در فرصت 24 ساعته ای که دارد وسایل شخصی اش را از تهران به همدان انتقال دهد .

 

منصوریان: کم تجربگی بازیکنان عامل شکست پاس بود

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: کم تجربگی بازیکنان این تیم عامل شکست در مقابل پرسپولیس تهران بود.

تیم فوتبال پاس همدان عصر پنجشنبه در چارچوب هفته سوم لیگ برتر کشور برابر میهمان خود پرسپولیس تهران با نتیجه دو بر یک شکست خورد.

ادامه مطلب ...

کرانچار: نوار ناکامی پرسپولیس با شکست پاس همدان قطع شد

سرمربی کروات پرسپولیس تهران گفت: نوار بدشانسی‌های پرسپولیس در لیگ نهم با برتری مقابل پاس همدان قطع شد.

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در هفته سوم لیگ برتر فوتبال کشور مقابل میزبان خود پاس همدان به برتری دو بر یک دست یافت.

ادامه مطلب ...

اظهارات سرپرست تیم پرسپولیس ومدیرفنی پاس

سرپرست تیم پیروزی پس از برتری این تیم مقابل پاس همدان گفت: بازیکنان ما بازی خوبی را در مقابل تیم پاس به نمایش گذاشتند و ازنتیجه بازی راضی هستم.
خوردبین افزود:روند پیروزی های تیم پرسپولیس در ادامه رقابت ها ی لیگ ادامه خواهد یافت و به نتایج خوش بین هستیم.

ادامه مطلب ...