برنامه مسابقات و اسامی داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر

برنامه مسابقات و اسامی داوران قضاوت کننده در رقابت‌های هفته‌ی بیست و چهارم لیگ برتر باشگاه‌های کشور از سوی کمیته داوران اعلام شد.

برنامه مسابقات و داوران این هفته به این شرح هستند:

ادامه مطلب ...

مدیر روستا: با حمایت هواداران صبای قم را شکست می‌دهیم

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: با حمایت هواداران این تیم، صبای قم را شکست می‌دهیم.  

علی اصغر مدیروستا افزود: تیم پاس در بازی‌های اخیر با حمایت تماشاگران توانسته نتایج خوبی کسب کند و این بار مقابل صبای قم نیز به دنبال کسب سه امتیاز هستیم.

ادامه مطلب ...

برنامه 90 حقانیت پاس را تأیید کرد

تصاویر گویای برنامه نود تضییع حق پاس همدان را مبنی بر اعلام پنالتی نادرست از سوی داور دیدار پاس و سپاهان اثبات کرد.

در دیدار پاس و سپاهان که جمعه گذشته در قالب بازیهای هفته بیست و سوم لیگ برتر برگزار شد، خداداد افشاریان در دقیقه 3 بازی یک پنالتی به سود سپاهان اعلام نمود که نمایش تصاویر دقیق این صحنه از طریق دوربین نود و اعلام کارشناس این برنامه، حق پاس بار دیگر در بازی مقابل سپاهان بدلیل اشتباه داوری تضییع شده است.

خانواده پاس همدان بیمه شدند

خانواده پاس همدان توسط باشگاه بیمه حوادث شدند.  

کلیه هواداران ، دست اندر کاران ، مسئولان ، بازیکنان و کادر فنی و کلیه کسانی که به نوعی دارای عضویت در مجموعه پاس می باشند ، در طول بازیهای این تیم بیمه حوادث شدند .

تشکر ویژه بازیکن ملی پوش پاس از هواداران

غلام نژاد: حمایت هواداران روحیه مابازیکنان را تقویت کرده است

هافبک ملی پوش تیم فوتبال پاس همدان گفت: بازیهای خوب و قابل قبول ما باعث شده حمایت هواداران از تیم پر رنگ تر شود و این حمایت منطقی تشکر ویژه از آنها را می طلبد.

مجید غلام نژاد عنوان کرد: وقتی تیمی خوب بازی می کند و نتایج خوبی بدست می آورد به همان نسبت حمایت بیشتری را از جانب هوادران دریافت می کند.خوشبختانه هواداران با شعور و منطقی تیم ما نیز با ملاحظه بازیها و نتایج مورد پسندشان در چندین هفته اخیر ، حمایت خود را از پاس همدان بیش از پیش کرده اند و با این اقدام شایسته بشدت در روحیه ما بازیکنان اثر گذار بوده اند.

ادامه مطلب ...

پاس بدون محروم و مصدوم در مقابل صبا

سفید و سبز پوشان همدانی برای دیدار هفته بیست و چهارم لیگ برتر بازیکن محروم و مصدوم ندارد.

پاس همدان در حالی در هفته بیست و چهارم لیگ برتر میزبان صبای قم می باشد که برای این بازی بازیکن محروم و مصدوم ندارد.

ادامه مطلب ...

مدیرروستا: صبا غیرقابل پیش‌بینی است

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: بازی‌های صبا قابل پیش‌بینی نیست و این کار را برای ما سخت می‌کند. 

علی اصغر مدیرروستا در خصوص دیدار تیمش برابر صبای قم اظهار داشت: مسابقات صبا قابل پیش‌بینی نیست و این کار را برای تیم ما سخت می‌کند. بازیکنان صبا در بازی‌های خود نوسان زیادی دارند؛ اما تیم ما با تکیه بر بازیکنان و سرمایه خود تلاش خواهد کرد در این دیدار پیروز شود.

ادامه مطلب ...

پاس از همدان منتقل نخواهد شد

پیمبری: نمی دانم به چه خطایی به کمیته انضباطی احضار شدم 

سرپرست تیم فوتبال پاس همدان گفت: هنوز اخطار کتبی درباره احضار به کمیته انضباطی دریافت نکردم ،با این حال خبر احضار به کمیته انضباطی را شنیده ام. 

مجتبی پیمبری افزود: از بابت احضار به کمیته انضباطی در روز چهارشنبه چهارم بهمن هیچ خبری ندارم و هنوز هم ابلاغی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به من نرسیده است.

ادامه مطلب ...

پیمبری: رضایت تماشاگران نشانه عملکرد موفق مدیریت پاس است

قائم مقام باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان گفت: رضایتمندی تماشاگران از نتایج کسب شده، نشانگر عملکرد موفق و مثبت مدیریت این باشگاه است.

مجتبی پیمبری افزود: هواداران بازوان اصلی باشگاه پاس محسوب می‌شوند و کسب رضایت آنها عامل موفقیت این باشگاه است.

ادامه مطلب ...

کربکندی: بازیکنان پاس برای هر تیمی خطرناک هستند

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: کسب 31 امتیاز و عنوان دهمی جدول لیگ نباید ما را گول بزند چرا که صبا هنوز به طور کامل امنیت از سقوط را حس نمی‌کند.

رسول کربکندی درباره آخرین وضعیت آمادگی تیم فوتبال صبای قم در آستانه بازی این هفته لیگ برتر برابر تیم پاس همدان، اظهار کرد: مشکل کمبود بازیکن همچنان در تیم صبا وجود دارد و پیش از بازی این هفته هم وضعیت نگران‌کننده‌ای پیدا کرده است. بازیکنان اصلی چون محمد همرنگ، محمد نوری و دیگو مصدوم هستند؛ ضمن این که سهراب‌ بختیاری‌زاده که محوریت خط دفاعی ما را شکل می‌داد و با بودنش نظم دفاعی حالت هماهنگ‌تری به خود می‌گرفت، هم به دلیل سه اخطاره بودن بازی با پاس را از دست داد. از زمانی که سرمربی صبا شدم در هر هفته چندین بازیکن را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم و در هیچ بازی بازیکنان به طور کامل در اختیار ما نبودند. اینها مشکلاتی است که باید در تیم حل شود.

ادامه مطلب ...

پیمبری: واقعیت‌ها را در کمیته انضباطی مطرح می‌کنم

سرپرست تیم فوتبال پاس همدان به دنبال احضار به کمیته انضباطی گفت: واقعیت‌ها را در کمیته انضباطی فدراسیون مطرح می‌کنم.

مجتبی پیمبری افزود: هراسی از حضور در کمیته انضباطی ندارم، چرا که همه گفته هایم بر اساس واقعیت بوده است سرپرست تیم فوتبال پاس همدان به دنبال اظهاراتی که علیه مدیر عامل پیشین این باشگاه و امیر قلعه نویی داشته است، به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احضار شد.

ادامه مطلب ...

باشگاه پاس خبرنگاران و هواداران را تحت پوشش بیمه قرار می‌دهد

مدیر روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان گفت: این باشگاه تمامی خبرنگاران، هواداران، کادر فنی، بازیکنان و دست اندرکاران برگزاری مسابقات خانگی را تحت پوشش بیمه قرار داد.  

علی خلف افزود: همچنین تمامی هواداران و اعضای تیم‌های میهمان نیز در زمان دیدار با تیم پاس همدان تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند.

ادامه مطلب ...

صوفی خبر داد؛ اردوی استعدادیابی تیم‌های ملی در همدان

رییس هیات فوتبال استان همدان از برگزاری اردوی استعداد یابی تیم‌های ملی جوانان و نوجوانان در استان همدان خبر داد.

عباس صوفی درخصوص برگزاری اردوی استعداد یابی تیم ملی جوانان و نوجوانان به میزبانی استان همدان گفت: با هماهنگی‌های به عمل آمده همدان در روزهای 7 و 8 بهمن ماه میزبان کادرفنی تیم ملی نوجوانان خواهد بود و از نوجوانان فوتبالیست شمال غرب و غرب کشور استعداد یابی خواهند کرد.

ادامه مطلب ...

پاس-صبا و حساسیت های ویژه آن

به طور مسلم بازی تیم های پاس همدان و صبای قم، صرف نظر از وضعیت کنونی هر دو تیم در جدول رده بندی و احتیاچ مبرم هر دو تیم به امتیازات کامل این بازی که می تواند برای دور کردن آن ها از منطقه قرمز جدول کارساز باشد، از یکسری حساسیت های وِیژه نیز برخوردار است.

کمتر کسی است که به خاطر نیاورد همین فصل گذشته بود که سردار کریم ملاحی مدیرعامل خوش سابقه و خوش فکر باشگاه پاس همدان، در همین سمت برای تیم صبای قم فعالیت می کرد و روزهای خوب و موفقی را نیز با این تیم سپری کرد.

ادامه مطلب ...

سوشا مکانی میهمان برنامه روی خط ورزش

برنامه روی خط ورزش، یک برنامه آشنا برای ورزش دوستان استان همدان است که هر دو شنبه و از حدود ساعت 8 شب از طریق امواج، میهمان منازل ورزش دوستان همدانی می باشد.

مسئولین این برنامه قصد آن دارند تا در برنامه امشب خود نیز دقایقی را به تیم پاس و اتفاقات مربوط به این تیم بپردازند.


 

ادامه مطلب ...

ملاحی: برای مدیریت باشگاه نیاز به شرط و شروط ندارم

مدیرعامل باشگاه پاس همدان گفت: از ابتدای فصل با تمام وجود در خدمت باشگاه پاس همدان بودم.

کریم ملاحی افزود: درج خبر شرط گذاشتن بنده برای باقی ماندن در مدیرعاملی باشگاه پاس همدان فقط یک شایعه است و با کمان میل حاضر به همکاری هستم و هیچ گاه برای مسئولان شرط و شروط نگذاشتم.

 

ادامه مطلب ...

سرپرست تیم فوتبال پاس همدان به کمیته انضباطی احضار می‌شود

مجتبی پیمبری، سرپرست تیم فوتبال پاس همدان به دنبال اظهاراتی که علیه مدیرعامل پیشین این باشگاه و امیر قلعه نویی داشته است، به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احضار خواهد شد.  

امیر قلعه نویی در پایان دیدار پاس همدان - سپاهان مطالبی را عنوان کرد که به مذاق مسئولان باشگاه همدانی خوش نیامده بود.  

ادامه مطلب ...

تشکر ویژه باشگاه پاس از هواداران

در حالی تیم فوتبال پاس همدان بیست و سومین بازی خود در لیگ نهم را مقابل سپاهان انجام داد که بعد از هفته ها و ماه ها شاهد استقبال گرم هواداران از بازی های این تیم بودیم.  

در همین راستا باشگاه پاس همدان با صدور بیانیه ای از حضور تماشاگران در ورزشگاه تشکر کرد. در این اطلاعیه آمده است: 

ادامه مطلب ...