اینکه من تیموریان را نخواستم دروغ محض است؛

مدیرروستا: سامره بازیکن بزرگی است ولی باید از وزنش کم کند 

سایت گل ـ علی ثقفی

اولین پیروزی پاس با بازگشت اصغر مدیرروستا جو کاملا مثبتی را در کنفرانس مطبوعاتی ایجاد کرد که مدت‌ها در همدان از آن خبری نبود.  

مدیرروستا که با روحیه در جمع خبرنگاران حاضر شده بود، حرف‌هایش را با تشکر از هواداران پاس آغاز کرد و گفت:« بازیکنان تیم در ابتدای بازی استرس زیادی داشتند اما به مرور با شرایط بازی خو گرفتند و من از آنها تشکر می‌کنم چیزی که امروز توجه مرا جلب کرد توپ‌گیری تیم بود و اینکه آنها در این زمینه خیلی خوب عمل کردند و من خوشحالم که در آخر بازی به حق خودمان رسیدیم این برد باعث خواهد شد که استرس ما کمتر بشود.»

مدیرروستا درباره برنامه‌های بعدی تیمش گفت:« من مدتی بازیکنانم را به تعطیلات می‌فرستم و سپس با یک بدنسازی کوتاه مدت و سبک خودمان را آماده بازی‌های بعدی خواهیم کرد.»  

او به خصوص به بازی تیمش مقابل شاهین بوشهر اشاره کرد و گفت:«‌بازی ما و شاهین یک بازی 6 امتیازی است و ما حتما برای گرفتن امتیاز به بوشهر سفر خواهیم کرد، البته همه بازی‌های ما اهمیت دارد اما اهمیت این بازی طور دیگری است.»

مدیرروستا سپس در پاسخ به سوالی در مورد شرایط تیم بعد از بازگشت گفت:« من به این تیم امیدوارم و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا سقوط کنیم.» او در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان خوبی برای تیم جذبی کرده یا نه، گفت:« من ابتدای فصل در هر پست سه گزینه به مدیران تیم دادم که خب هیچ کدام از گزینه‌های اول جذب تیم نشدند اما به هر حال با گزینه‌های دیگر کار را شروع کردیم و در ابتدای فصل هم بسیار خوب نمایش دادیم اما مصدومیت سامان صفا باعث شد که تیم در سراشیبی بیفتد و متأسفانه جانشین صفا هم نتوانست به خوبی وظایف خودش را انجام بدهد.»‌

از مدیرروستا سوال شد که نظرش در مورد علی سامره چیست؟ او پاسخ داد:«‌ درباره اینکه می‌پرسید اگر من در نیم فصل بودم سامره را می‌گرفتم یا نه پاسخی ندارم،‌ اما سامره بازیکن بزرگی است ولی آماده نیست. او باید وزن خودش را کم کند و برای تیم مثمرالثمرتر ظاهر شود.»

یک سوال جالب دیگر از مدیرروستا در مورد آندرانیک تیموریان بود، به او گفته شد که مدیران سابق تیم اعلام کرده‌اند که آنها با آندرانیک تیموریان به توافق رسیده بودند اما مدیرروستا این بازیکن را نخواست. مدیرروستا در پاسخ به این سوال گفت:«‌این دروغ محض است. مگر می‌شود یک تیم در ایران بتواند آندو را به خدمت بگیرد و مربی‌اش پاسخ منفی بدهد.»

  

 

این مطلب را در سایت بین المللی گل مشاهده نمائید.

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد 1389/12/29 ساعت 11:32 http://www.agahi37.com

سلام
پیشاپیش سال نو بر شما مبارک باد
عضویت در سایت ما =ارسال آگهی رایگان نامحدود-آگهی ویژه ستاره دار با کمترین قیمت برای ۳ ماه


سایتها-ورزشی

گر تو سبزی, سبزم / گر تو شادی , شادم

وطنم , ایرانم

عید آن روز مبارک بادم / که تو آبادی و من آزادم !

"پیشاپیش , نوروز سبز و شاد و پیروز....

هر تیمی بتونه آندو رو بگیره براش سوده

خیلی ها خواستن آندو رو بگیرن

ولی تراکتور خونه آندوئه

فکر نکنم فصل بعد هم بره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد