تیترها و سوژه ها (شماره دو)

در این بخش جدبد قصد داریم با زبان طنز و با رعایت احترام به بررسی تیترها، سوژه ها و نقل قول های اهالی فوتبال همدان بپردازیم.  

امیدواریم که این بخش مورد توجه و پسند شما بازدیدکنندگان گرامی قرار بگیرد و افراد مورد خطاب در موارد طرح شده نیز جنبه خود را در برابر موارد منتشره بالا ببرند. 

نظرات و پیشنهادات شما موثر و راه گشا خواهد بود.

برای مشاهده این شماره به بخش ادامه مطلب مراجعه نمائید.

ادامه مطلب ...

عمران زاده مدارک ارائه کرد تا به پاس جریمه ندهد

حنیف عمران زاده از سوی باشگاه پاس همدان محکوم به پرداخت 40 میلیون تومان شده است تا خسارت جدایی از تیم و عدم پرداخت مالیات خود را بدهد. حنیف عمران زاده پس از دریافت خبر راهی فدراسیون فوتبال شد تا با مجتبی شریفی دیدار کند و اعتراض خود را به وی اعلام نماید.

گفتنی است، بنابه اعلام مسئولان فدراسیون این بازیکن به شورای استیناف اعتراض کرده تا هرچه سریعتر به وضعیت وی رسیدگی شود.

ادامه مطلب ...

صفی زاده رئیس گروه مشاوران جوان تربیت بدنی همدان شد

در حکمی از سوی مدیرکل تربیت بدنی استان علیرضا صفی زاده به عنوان رئیس گروه مشاوران جوان اداره کل منصوب شد.

در این حکم آمده است؛ "با عنایت به پشتکار ،سوابق ورزشی و فرهنگی جنابعالی به موجب این حکم به سمت رئیس گروه مشاوران جوان اداره کل تربیت بدنی استان منصوب می شوید.

ادامه مطلب ...

فیلم حواشی و درگیری لیدرهای پاس در پایان دیدار با استیل آذین

فایل ویدئویی حاشیه های دیدار تیم های پاس همدان و استیل آذین که شامل درگیری لفظی و فیزیکی لیدرهای پاس می باشد، جهت اطلاع و مشاهده بازدید کنندگان گرامی ارائه شده است. 

جهت مشاهده فیلم مورد نظر طبق دستورالعمل ذیل عمل نمائید.

ادامه مطلب ...

شاه‌علی‌دوست: تجریه یاوری به کمک پاس می آید

هافبک تیم فوتبال پاس همدان گفت: یاوری شناخت خیلی زیادی از مسابقات لیگ برتر دارد و این تجربه به کمک پاس می آید. 

روزبه شاه علی دوست افزود: تیم فوتبال پاس همدان تا آغاز تعطیلات نیم فصل 2 بازی خواهد داشت که در هفته نوزدهم در همدان با استیل آذین و در هفته بیستم در قزوین با پیکان است که با تلاش دو چندان سعی در کسب 6 امتیاز ممکن برای رسیدن به جایگاه خوبی در جدول هستیم.

ادامه مطلب ...

اختصاصی؛ گزارش تصویری دیدار تیمهای پاس همدان و استیل آذین

گزارش تصویری اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی فوتبال همدان جهت اطلاع و بازدید مراجعه کنندگان محترم در سایت قرار داده شده است. 

برای دیدن تصاویر روی ادامه مطلب کلیک نمائید.

ادامه مطلب ...

مدارک پاسی‌ها تعدادی کاغذ پاره است؛

عمران زاده: رای محکومیتم را قبول ندارم 

مدافع پیشین تیم فوتبال پاس گفت: دوبار برای رسیدگی به پرونده ام به کمیته انضباطی رفتم اما مسئولان پاس نیامدند. 

حنیف عمران زاده پس از اعلام رای شکایت باشگاه پاس همدان از وی و محکومیت به پرداخت 40 میلیون تومان به این باشگاه، گفت: دو بار در جلسه کمیته انضباطی شرکت کردم تا به وضعیت این پرونده رسیدگی شود اما در هر دو نوبت پاسی ها نیامدند  و مدارکی هم که در دست دارند تنها چند کاغذ پاره است.

ادامه مطلب ...

کارت مربیگری پاس را گرفته ام، اما با صبا تسویه نکرده ام

یاوری: امیدوارم پاس همدان از جمع شش تیم آخر جدا شود

علی ثقفی 

خبرگزرای فارس: سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: امیدوارم با تمریناتی که انجام می دهیم شرایطی فراهم شود که از جمع شش تیم انتهایی جدول خارج شویم.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمود یاوری عصر دیروز پس از تساوی تیمش در برابر تیم فوتبال استیل آذین در جمع خبرنگاران افزود: در نیمه اول بازی بهتری را ارائه کردیم و اگر همدان روند را ادامه داده بودیم، می توانستیم برنده مسابقه باشیم.

ادامه مطلب ...

سرمربی استیل آذین پس از تساوی در برابر پاس

خاکپور: برای القاء تفکراتم به زمان احتیاج دارم

علی ثقفی 

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال استیل آذین تهران گفت: از آنجایی که به تازگی به عنوان سرمربی استیل آذین برگزیده شده ام، برای القاء تفکراتم در تیم به زمان احتیاج دارم.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمد خاکپور عصر دیروز پس از تساوی تیمش در برابر تیم فوتبال پاس همدان در جمع خبرنگاران افزود: بازی خوب و تاکتیکی را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم و از بازیکنانم به خاطر تلاشی که داشتند در زمین حریف به یک نتیجه تساوی دست پیدا کنند ممنونم.

ادامه مطلب ...

حاشیه های دیدار تیم های فوتبال پاس همدان و استیل آذین تهران؛

از درگیری لیدرها تا فرهنگ سازی های معاونت فرهنگی پاس

علی ثقفی 

خبرگزاری فارس: دیدار تیم های فوتبال پاس همدان و استیل آذین تهران با حاشیه های زیادی همراه بود که درگیری لیدرها با یکدیگر و فرهنگ سازی های معاونت فرهنگی باشگاه پاس از جمله مهمترین آنها بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، در خاتمه دیدار تیم های فوتبال پاس همدان و استیل اذین تهران که عصر دیروز در ورزشگاه شهدای قدس همدان با تساوی دو تیم خاتمه یافت، یکی از لیدرهای پاس با لیدر سابق باشگاه که از حامیان سرسخت مدیر روستا، سرمربی پیشین این تیم بود، درگیری فیزیکی شدیدی پیدا کردند.

ادامه مطلب ...

تساوی پاس در سرمای همدان

تک گل سیاوش اکبرپور به منزله کسب یک امتیاز با ارزش در زمین پاس بود که با محمود یاوری هم نتوانست نتیجه خوبی بگیرد. البته استیل آذین کماکان تیم آخر جدول رده‌بندی و پاس هم با 20 امتیاز موقعیت شکننده‌ای در جدول دارد.

علی ثقفی-سایت گل  

پاس همدان 1-1 استیل آذین تهران  

گل‌ها: عابدی‌نژاد(14) برای پاس، اکبرپور(30) برای استیل آذین

ورزشگاه: قدس همدان  

تماشاگر: 1000نفر

داور: شاهین حاج‌بابایی

اخطار: سیف‌پناهی، خیرخواه، کلونیجا(پاس)، برجلو، عشوری‌زاد(استیل آذین)

ادامه مطلب ...

یک پست ارسالی فقط به احترام استاندار؛

پایگاه اطلاع رسانی فوتبال همدان همچنان تعطیل است 

شب گذشته به دعوت استاندار همدان و رئیس هیئت مدیره باشگاه پاس به همراه جمعی از همکاران ورزشی نویس، در نشستی صمیمی حاضر و از رهنمودهای ایشان بهره‌مند شدیم. 

با توجه به انتظار بالاترین مقام باشگاه پاس همدان از مدعوین در راستای حمایت از تیم و ایجاد بستر مناسب برای بارورتر شدن پتانسیل های موجود در باشگاه، مصاحبه اختصاصی با ایشان که در پست قبلی ارائه شده،‌ جهت بازدید مراجعین به احترام دعوت ایشان استثناً و برخلاف گفته قبلی در خروجی این پایگاه قرار گرفت. 

ادامه مطلب ...

عزم رئیس هیئت مدیره باشگاه پاس در حمایت از پاس؛

پیریایی: همه پاس را برای همدان می‌خواهیم 

علی ثقفی 

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره باشگاه پاس همدان در دیدار صمیمی با ورزشی‌نویسان همدانی گفت: همه ما پاس را برای همدان می‌خواهیم تا موقعیتی به موقعیت‌های پاس اضافه شود و یک ظرفیت جدید برای مردم همدان ایجاد شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، نشست صمیمی کرم‌رضا پیریایی با ورزشی‌نویسان استان همدان شنبه شب در مهمانسرای استانداری همدان برگزار شد.

ادامه مطلب ...

پایگاه اطلاع رسانی فوتبال همدان تا اطلاع ثانوی تعطیل است

پیمبری باید رسماً از مردم همدان عذرخواهی کند 

همه ساله و در ایام محرم از روز تاسوعا تا سوم عاشورا و به احترام شهادت سیدالشهداء این سایت تعطیل می شود، اما امسال و با توجه به شرایط و جو حاکم بر فوتبال همدان از امروز (اول محرم) پایگاه اطلاع رسانی فوتبال همدان تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

در مرحله دوم، به سبب اعمال سیاست های نامشخص هیئت مدیره باشگاه پاس همدان در برنامه ریزی و تعین سیاستهای کلان این باشگاه که موجب سردرگمی اصحاب رسانه شده و در اعتراض به توهین ها و جوسازی های قائم مقام و سرپرست باشگاه پاس همدان بر علیه همدان و مردم این شهر، در راستای حفظ رسالت خبرنگاری، پرهیز از درگیر شدن در حاشیه ها و غوطه ور شدن در فضای آلوده و ابری این روزهای آسمان فوتبال همدان، تا مساعد شدن اوضاع و شفاف شدن شرایط، این پایگاه تعطیل است.

ادامه مطلب ...

استعفای ملاحی و پیمبری پذیرفته نشد؛

مدیر روستا کناره گیری کرد 

هیات مدیره باشگاه پاس همدان با استعفای ملاحی و پیمبری، مدیرعامل و سرپرست این باشگاه مخالفت کرد.

گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پس از شکست مقابل استقلال تهران کریم ملاحی و پیمبری از سمت خود استعفا دادند. اصغر مدیر روستا هم پس از استعفای این دو دوشنبه کناره‌گیری‌اش را اعلام کرد.

ادامه مطلب ...

فرا رسیدن محرم؛ ماه پیروزی خون بر شمشیر تسلیت باد

باز محرم شد و دلها شکست 

از غم زینب دل زهرا شکست 

باز محرم شد و لب تشنه شد 

از عطش خاک کمرها شکست 

آب در این تشنگی از خود گذشت 

دجله به خون شد دل صحرا شکست 

ادامه مطلب ...

قباخلو: چهار امتیاز از فصل پیش جلوتریم

مهاجم تیم فوتبال پاس همدان گفت: اعتقاد دارم بازی های خوبی را از خود به نمایش گذاشته ایم و هم اکنون هم نسبت به لیگ قبل چهار امتیاز بیشتر کسب کرده ایم.

مقداد قباخلو افزود: تیم ما از بازیکنان جوانی سود می برد که هفته به هفته هماهنگ تر می شوند . فکر می کنم اگر هواداران صبر داشته باشند، پاس متفاوت تری در نیم فصل دوم خواهند دید.

ادامه مطلب ...

تیترها و سوژه ها (شماره یک)

در این بخش جدبد قصد داریم با زبان طنز و با رعایت احترام به بررسی تیترها، سوژه ها و نقل قول های اهالی فوتبال همدان بپردازیم.  

امیدواریم که این بخش مورد توجه و پسند شما بازدیدکنندگان گرامی قرار بگیرد و افراد مورد خطاب در موارد طرح شده نیز جنبه خود را در برابر موارد منتشره بالا ببرند. 

نظرات و پیشنهادات شما موثر و راه گشا خواهد بود.

برای مشاهده این شماره به بخش ادامه مطلب مراجعه نمائید.

ادامه مطلب ...