به روزهای آینده امیدوارم؛

یاوری: کاش داور مثل من اصفهانی نبود

علی ثقفی

خبرگزاری فارس: سرمربی پاس همدان گفت: کاش داور مسابقه مثل من اصفهانی نبود تا مجبور نباشد برای نشان دادن عدم جانبگرایی به ضرر ما سوت بزند.

محمود یاوری در کنفرانس خبری پس از دیدار تیمش در برابر تراکتورسازی تبریز در جمع خبرنگاران افزود: از اولین روزی که مرحله اول تا سوم بدنسازی را آغاز کردیم، برای تیم تغریف کردیم که باید شرایط را تغییر دهیم.

وی ادامه داد: در همین راستا و با همین هدف گام به این مسابقه گذاشتیم و در طول 90 دقیقه هم خوب جنگیدیم، به استثنای گلهای زیادی که بچه ها می توانستند بزنند و نزدند.

سرمربی پاس همدان با ابراز امیدواری در خصوص روزهای آینده، تصریح کرد: روی گلزنی بازیکنان زیاد کار کرده بودم و در حال حاضر 4 مهاجم خوب داریم که از آماده ترین ها در زمین استفاده خواهیم کرد.

وی در پاسخ به خبرنگار فارس در خصوص شایعات پیش از بازی، مبنی بر اختلاف او با ملاحی در خصوص انتخاب ترکیب خط دفاعی، اذعان داشت: ساشا کلونیجا و مجید حیدری، هر دو از مدافعان ساکن و کند تیم هستند که حضور آنها در کنار هم به سود تیم نیست و ملاحی نیز به هیچ عنوان در کار فنی تیم دخالت نمی کند.

یاوری افزود: محمد ابراهیم خسروی در تمرینات بسیار خوب ظاهر شده بود و چون از سرعت خوبی نیز برخوردار است، مکمل خوبی برای مجید حیدری بود.

سرمربی پاس همدان با اشاره به نیمکت نشینی ساشا و همت عابدی نژاد، اظهار داشت: ساشا روی گل دریافتی در دیدار برابر پیکان مقصر بود و همت هم به علت آمادگی بالای نادر احمدی نیکت نشین شده بود.

وی با انتقاد از عملکرد داور مسابقه، خاطر نشان کرد: کاش من اصفهانی نبودم یا داور اصفهانی نبود که بخواهد برای اثبات عدم حمایتش از تیم تحت هدایت من، به ضرر ما سوت بزند. هر چقدر هم که به او اعتراض کردم بی فایده بود و او از آن بیدهایی نبود که به باد من بلرزد. 

 

این خبر را در خبرگزاری فارس مشاهده نمائید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد