امیر محبی: من و تراکتورسازی از هم دلخوری نداریم

امیر محبی دو فصل با پیراهن تراکتورسازی توپ زد و انصافاً شرایط خوبی در این تیم داشت اما این بازیکن در پایان فصل نهم به خاطر یک سری درگیری‌ها به پاس همدان پیوست. 

در آستانه دیدار پاس همدان و تراکتورسازی تبریز، دقایقی با این مهاجم به گفتگو پرداختیم که در زیر می خوانید: 

محبی به پایگاه اطلاع رسانی فوتبال همدان، گفت: اوضاع خودم و تیمم عالی استو فکر می کنم با توجه به میزان آمادگی دو تیم، بازی جذابی پیش رو باشد. 

وی ادامه داد: هر دو تیم به سه امتیاز این بازی نیاز مبرم دارند، از این رو سعی می کنیم حتماً بازی خانگی با تراکتور سازی را با پیروزی سپری کنیم. 

مهاجم سابق تراکتورسازان تاکید کرد: من فعلاً بازیکن پاس هستم و به این تیم تعهد دارم اما این مساله موجب نمی شود که لطف هواداران تراکتورسازی را فراموش کنم. 

وی افزود: امیدوارم من هم توانسته باشم لطف‌شان را جبران کرده باشم. 

امیر محبی سپس به بحث جدائی‌اش از تراکتور سازی پرداخت و تصریح کرد: ‌این جدا شدن ‌ها همیشه در فوتبال و برای بازیکنان مختلف وجود داشته و کسی نباید در فوتبال حرفه‌ای منتظر مساله‌ای غیر از این باشئد. 

وی یادآور شد: بالاخره کادر فنی تشخیص داد که من در تراکتور نمانم و من هم تشخیص  دادم به پاس بروم و قرار نیست به خاطر یک جا‌به‌جایی ساده با هم قهر کنیم. 

مهاجم پاس همدان در خاتمه گفت: در مقطعی کمی دلخوری داشتم ولی حالا مطمئنم دلخوری‌ام به اتمام رسیده و نه من از آنها ناراحتم و نه آنها از من! چنین مسائلی به مرور زمان حل می‌شود. 

نظرات 1 + ارسال نظر
amir_azari 1389/11/14 ساعت 22:59

امیر جان ما هم بازیهای خوب تو رو تو تراکتور از یاد نمی بریم و همیشه دوست داریم و برات ارزوی موفقیت داریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد