علیدوستی: یاوری می‌تواند تیم قدرتمندی از پاس برابر ما قرار دهد

سرمربی تیم فوتبال پیکان قزوین گفت: با وجود مشکلات و شرایط کنونی، روند نتیجه‌گیری پیکان در مدت حضورم می‌توانست بهتر باشد.

حمید علیدوستی درباره شرایط تیم فوتبال پیکان در آستانه بازی فردا (پنج‌شنبه) برابر پاس همدان، اظهار کرد: ما سعی کردیم در فرصت کوتاه بین هفته نوزدهم و بیستم، آمادگی بازیکنان را حفظ کنیم. مهلت کمی داشتیم و بیشتر سعی کردیم روی پوشش دادن به نقاط ضعف و اشتباهات بازی قبل متمرکز شویم.

وی با اشاره به شکست اخیر تیمش برابر شاهین گفت: در آن مسابقه اشتباهاتی داشتیم که نمی‌خواهم آنها را باز کنم، اما نکته بارز آن تلاش کم بازیکنان ما در نیمه دوم بود که نتوانستند از تک‌گل‌شان محافظت کنند. این اشتباهات هم فردی بود، هم گروهی. با بازیکنان صحبت کردیم و در تمرین‌ها سعی بر رفع آنها داشتیم.

علیدوستی با اشاره به مسابقه با پاس، گفت: بازی سختی خواهد بود. محمود یاوری مربی بزرگی است که به تازگی هدایت پاس را برعهده گرفته و به احتمال فراوان با تیم قدرتمندی روبرو خواهیم بود. ما باید بتوانیم شکست در بازی قبل را جبران کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که در آنالیز پاس، آیا این تیم نسبت به دوران سرمربیگری اصغر مدیرروستا، تغییراتی داشته، گفت: هر مربی تفکرات خود را دارد و یاوری هم می‌تواند تاثیرهای خود را روی این تیم داشته باشد. فرصت برای اعمال تغییرات و القای تفکرات فنی برای او کم بوده، اما این شرایط برای من هم در پیکان وجود داشت. من و مربیانی که چنین شرایطی داریم تنها در تعطیلات لیگ می‌توانیم برنامه‌های اصلی‌مان را اجرا کنیم. پیکان دو بازیکن خارجی جدید گرفته که اصلا نمی‌تواند در بازی‌های رسمی به آنها میدان دهد.

سرمربی پیکان در پاسخ به این سوال که آیا از نتایج این تیم در مدت حضورتان راضی هستید، گفت: ما روند فنی خوبی داشتیم. در نتیجه‌گیری هم بد نبودیم، اما می‌توانستیم بهتر باشیم. انتظار من در نتیجه‌گیری حتی با وجود مشکلات و شرایط کنونی، بیشتر بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد