رحمان رضایی: به سه امتیاز بازی با پاس به شدت نیاز داریم

کاپیتان تیم فوتبال پیکان قزوین گفت: به جای این که تیم‌های تهرانی به شهرستان منتقل شوند باید در همان شهرها کارهای پایه‌ای انجام شود.

رحمان رضایی اظهار کرد: به نظر من انتقال تیم‌های تهرانی به شهرستان‌های اصلا درست نیست و این کار در فوتبال دنیا سابقه ندارد باید کار تیم‌داری در شهرستان‌ها را ریشه‌ای انجام داد.

وی ادامه داد: من به مردم شهرهایی که در لیگ برتر تیم ندارند ولی دوست دارند در آن شرکت کنند احترام می‌گذارم اما برای رسیدن به این مقصود باید از پایه شروع کنند. تنها در این صورت است که یک تیم شهرستانی می‌تواند در آن شهر پایگاه مردمی داشته باشد.

رضایی همچنین افزود: از آنجایی که همه تیم‌های ما دولتی هستند دولت می‌تواند در شهرستانهایی که قصد حضور در دنیای فوتبال را دارند هزینه کند و کارخانه یا شرکت تولیدی تاسیس کند و به این ترتیب از یک تیم شهرستانی حمایت مالی کند تا به مرور زمان در طول چند سال آن تیم بین مردم آن شهر جا بیفتد و بتواند تماشاگران زیادی را با خود به ورزشگاه بکشاند. در این صورت اگر به لیگ برتر هم صعود کند به جذابیت لیگ خواهد افزود.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال در ادامه با بیان این که برای اداره یک تیم باید شرایط زیادی فراهم باشد، تصریح کرد: وقتی یک تیم را یک شبه به شهرستانی منتقل می‌کنیم که در آنجا شرایط لازم از بازیکنان و کادر فنی گرفته تا مدیریت آماده نیست به تیم ضربه وارد می‌شود. مثلا بازیکنانی هستند که همسران شاغل دارند و به دلیل داشتن فرزندان کوچک نمی‌توانند محل زندگی خود را از شهری به شهری دیگر تغییر دهند و این گونه انتقال تیم‌ها به شهرستان برای این افراد مشکل آفرین می‌شود.

رضایی با اشاره به نزدیک بودن جام ملت‌های آسیا در رابطه با وضعیت تیم ملی گفت: باید تلاش شود تا از همه امکانات موجود تیم ملی برای موفقیت در مسابقات جام ملت‌های آسیا استفاده شود. امیدوارم تیم ملی ایران در این فرصت کمی که در اختیار دارد شرایطی را فراهم کند که پس از سال‌ها بتواند مردم ایران را به آرزویشان که قهرمانی دوباره در آسیاست برساند.

وی همچنین درباره عملکرد تیم پیکان قزوین اظهار کرد: منطقی نیست که بگویم چون چند بازی که نباخته‌ایم پس حالا که یک بار باختیم اشکال ندارد اما به هر حال این گونه نتایج در فوتبال پیش می‌آید. خوب بازی نکردیم و باختیم. تیم در حال شکل گرفتن است و به کار بیشتری نیاز دارد. من هم مشکلی ندارم و با سایر بازیکنان هماهنگ شده‌ام ولی با این حال سعی می‌کنم این هماهنگی را روز به روز بیشتر کنم.

رحمان رضایی در رابطه با بازی برابر پاس همدان گفت: بازی بسیار سختی است و این تیم با آمدن محمود یاوری انگیزه بیشتری پیدا کرده است و یاوری هم سرمربی بسیار باتجربه‌ای است اما چون در خانه بازی می‌کنیم و به سه امتیاز این بازی هم به شدت نیاز داریم باید این تیم را شکست دهیم.

بازیکن سابق تیم پرسپولیس تهران درباره عملکرد چند هفته اخیر تیم سابقش هم گفت: پرسپولیس وضعیت خوبی ندارد، شرایطی که برای این تیم به وجود آمده است نشانه این است که تیم در دوران افت شدیدی به سر می‌برد و اعضای تیم باید سعی کنند تا شرایط را به وضع مطلوب بازگردانند.

وی در پایان با بیان این که نمی‌توانم درباره تصمیم دایی مبنی بر بازگشت به پرسپولیس قضاوت کنم، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم بین دایی و سرپرست باشگاه پرسپولیس چه صحبت‌هایی رد و بدل شد که او تصمیم به بازگشت گرفت ولی باید بگویم در حال حاضر فقط برخی از مشکلات پرسپولیس فنی است و در بوجود آمدن این شرایط بد همه اجزای تیم مقصر هستند.

نظرات 1 + ارسال نظر
منعم 1389/10/02 ساعت 11:00

جالبه ! همه متخصص تشخیص نقل وانتقالات شده اند . ولی حرف آن است که رحمان گفته . مشکل این است بازیکنان می خواهند درتهران بازی کنند چون در آنجا برای خیلی کارها دستشان بازاست وراحت هستند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد