آنقدر پول دارند که اتوبوس اختصاصی هم خریدند

عباس صوفی: از ابتدا می‌دانستیم پاس با مشکل مواجه می‌شود

رئیس هیات فوتبال همدان گفت: کادر فنی‌ پاس در جذب بازیکن ضعیف عمل کرد و از همان ابتدا می‌دانستیم تیم به مشکل برمی‌خورد. 

عباس صوفی در مورد نتایج ضعیف کسب شده توسط پاس همدان اظهار داشت: ظاهراً باید کادر فنی و هیات مدیره سریعاً وارد عمل شوند، چون اعتقاد دارم پاس تیم بزرگی است و نباید اینگونه با هویت آن بازی شود.

وی تأکید کرد: مراجع بالاتر استان کمک‌های لازم را انجام دادند و تیم هیچ مشکلی مالی ندارد، متأسفانه کادر فنی در جذب بازیکن خوب عمل نکرده و دلایل کسب این نتایج ضعیف باید هرچه زودتر بررسی شود.
صوفی افزود: وظیفه هیات مدیره است تا به صورت تخصصی مشکلات تیم را بررسی کند؛ مطمئن باشید ما نیز پیگیر هستیم و وظیفه داریم مشکلات را هرچه زودتر برطرف کنیم و عقیده دارم که باید هرچه زودتر به کادر فنی تذکر لازم را بدهند تا آنها ملزم شوند روند نتیجه گیری را بهتر کنند، چرا که در صورت گذشت زمان رسیدن به پله‌های بالای جدول سخت‌تر می‌شود.
رئیس هیات فوتبال همدان در مورد علت‌های ضعف نتیجه‌گیری پاس در لیگ برتر گفت: بازیکنان با تجربه ای از دست دادیم و متأسفانه بازیکنانی جانشین‌ آنها شده‌اند که تجربه حضور در لیگ برتر را ندارند و مشکل اساسی ما همین مورد است. به طور مثال در بحث دروازه‌بان دوم باید بهتر عمل شود، چون این دروازه‌بان تجربه لازم را ندارد.
وی تصریح کرد: هیات مدیره و مقامات استان تمام سعی و تلاش خود را کرده و پاس مشکل داخلی ندارد و هرچه است به کادر فنی مربوط می‌شود. مطمئن باشید مسئولان و مردم تأکید دارند تا این تیم ریشه‌دار به جایگاه و شخصیت اصلی‌اش بازگردد.
صوفی با اشاره به اینکه کریم ملاحی مدیرعامل پاس همدان نیز مسئول است و باید پاسخگو باشد، افزود: کادر مدیریتی همراه با کادر فنی نسبت به عدم نتیجه‌گیری پاس باید حساس باشند و جواب لازم را بدهند. مراتب نگرانی را به هیات مدیره اعلام کردیم، البته آنها این مسائل را بررسی می‌کنند، اما در هر صورت کادر فنی، تیم مدیریتی و سرپرستی باید جواب مردم را بدهند.
وی ادامه داد:‌ عملکرد خوبی نیست که پس از 5 بازی پاس یک امتیاز می‌‌گیرد و همچنان دوستان می‌گویند جایگاه بدی نداریم. اگر بازخواستی هم باشد باید هیات مدیره بازخواست کند.
رئیس هیات فوتبال همدان با اشاره به اینکه مردم همدان سؤال می‌کنند چه اتفاقی می‌خواهد برای تیم بزرگ پاس بیفتد، در پاسخ به این سؤال که بازیکنان پاس پس از دیدار با ملوان عنوان کردند تا به امروز یک ریال هم نگرفتند، گفت: ما بودجه لازم را برای پاس تأمین کردیم و آنها رقم خوبی دریافت کردند. پاسی‌ها مشکل مالی نداشتند که هیچ؛ برای تیم اتوبوس اختصاصی بالای 200 میلیون تومان هم خریداری کردند و باید تا امروز بخشی از این پول را به بازیکنان تیم پرداخت می‌کردند و هیات مدیره در این مورد هم باید نظارت کند.
صوفی تأکید کرد: به نظر من کادر فنی واقعاً مشکل دارد و سؤال من این است که به جای بازیکنان باتجربه مانند یدالله اکبری، سوشا مکانی و ... چه بازیکنانی جذب شدند؟ تنها یک عده بازیکن جوان در تیم هستند و اینکه شما بخواهید صددرصد یک تیم را جوان کنید و در یک لیگ حرفه‌ای شرکت کنید به مشکل برمی‌خورید. در جذب بازیکن، پاس ضعیف عمل کرد و ما از همان ابتدا می‌دانستیم تیم به مشکل برمی‌خورد.
رئیس هیئت فوتبال همدان تصریح کرد: سعید لطفی را مصدوم جذب کردند و وقتی دیدند کارایی لازم را ندارد با او تسویه کردند.
وی خاطرنشان ساخت: اجازه نمی‌دهیم با شخصیت و جایگاه پاس بازی شود و با کسی هم تعارف نداریم، البته درصدد تقویت این تیم هستیم، نظر هیات مدیره این است و هر کسی نسبت به پاس کم کاری کند باید پاسخگوی مردم همدان باشد.
صوفی با اعلام اینکه هیات مدیره حساس است و با کسی تعارف ندارد، تأکید کرد: حمایت لازم از کادرفنی در حال حاضر هم صورت می‌گیرد به شرطی که پاس نتیجه لازم را بگیرد.
وی عنوان کرد: دوستان در هیات مدیره هم نگران نتایج هستند و دوست ندارند پاس اینگونه نتیجه بگیرد و اگر تا به حال هم حرفی نزده‌اند به این دلیل است که می‌خواهند تیم وارد حاشیه نشود، چون دوستان قول داده بودند در بحث نتیجه‌گیری موفق عمل کنند.  

پایگاه اطلاع رسانی فوتبال همدان: با تائید گفته های صوفی، ما هم به نوبه خود خیلی زود تر و پیش از اینکه این مسائل هویدا شود مشکلات موجود را گوشزد کردیم اما گوش شنوایی نبود و سایت باشگاه پاس (تیم اخلاق مدار و با تربیت لیگ) با اصطلاح "حاشیه سازان مجنون" ما را مورد خطاب قرار داد. 

چهار بازی سخت تا پایان نیم فصل باقی مانده که با این رویکرد کسب بیش از 5 امتیاز از این دیدار ها بسیار بعید به نظر می رسد.

نظرات 3 + ارسال نظر
حسن رضایی 1389/08/08 ساعت 00:59

باریکلا صوفی
خوشمان آمد

هوادار 1389/08/10 ساعت 18:29

صوفی هم که سوتی داد فکر کرد بوی کباب می اید اما ندانست که بو مال داغ کردن است

امیر 1389/08/10 ساعت 23:30

ماشاا... به این جسارت خدا وکیلی حرفهای درستی زده متهی کو گوش شنوا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد