پس از تساوی در برابر پاس همدان؛

پور غلامی: امیدوارم داور در مورد پنالتی اشتباه نکرده باشد

علی ثقفی 

خبرگزاری فارس: سرمری تیم ملوان بندر انزلی گفت: باید فیلم بازی را ببینم و امیدوارم که داور در خصوص صحنه اعلام پنالتی اشتباه نکرده باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، فرهاد پور غلامی در کنفرانس خبری پس از دیدار تیمهای فوتبال پاس همدان و ملوان بندر انزلی در جمع خبرنگاران گفت: بازی آسانی نبود و ما در فاصله 19 روز 5 مسابقه برگزار کردیم که چهار بازی در خارج از خانه بود.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی افزود: ما بازی را با روش 3-3-4 آغاز کردیم و وقتی دیدیم پاسی ها دارند روی دروازه ما فشار می آورند به 3-4-3 تغییر روش دادیم که از آن لحظه دیگر نتوانستند روی دروازه ما موقعیتی را خلق کنند.

وی ادامه داد: غیر از پانزده دقیقه ابتدایی بازی که پاسی ها روی دروازه ما هجوم می آوردند، ملوان تیم برتر میدان بود و ما تغییر تاکتیک، بازی را در دست گرفتیم. می دانستیم که دروازه بان پاس روی توپ های از راه دور مشکل دارد و از همین طریق موفق به گلزنی در برابر این تیم شدیم.

پور غلامی ابراز داشت: باید فیلم بازی را با دقت ببینم. ممکن است داور در خصوص صحنه اعلام پنالتی اشتباه کرده باشد.

سرمربی ملوان خاطر نشان کرد: ما از فشردگی مسابقات آسیب دیدیم و پنج بازیکن اصلی خود به نام های مهرداد اولادی، مهدی دغاغله، محسن مسلمان، هادی تامینی و بابک پور غلامی را به دلیل محرومیت، همراهی تیم ملی امید و مصدومیت به همراه نداشتیم که اگر از این نفرات برخوردار بودیم، پاس را بیشتر اذیت می کردیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد