توقف ذوب فلزات بهار در جام حذفی؛

نماینده همدان شکست ناباورانه حذف شد
تیم فوتبال ذوب فلزات شهرستان بهار در دیدار جام حذفی کشور برابر شهرداری بندرعباس شکست را پذیرفت. 
به گزارش روابط عمومی هیئت فوتبال همدان، از سری مسابقات جام حذفی کشور روز گذشته یک دیدار در ورزشگاه جوانان شهرستان بهار بین دو تیم ذوب فلزات بهار و شهرداری بندرعباس برگزار شد که در پایان نماینده همدان برابر نماینده بندر عباس شکست خورد.

در این دیدار که نزدیک به یک هزار تماشاگر بهاری از آن دیدن کردند ابتدا شهرداری بندرعباس توسط علی مطوری در دقیقه 33 به گل دست یافت.
سپس این تیم بهار بود که توانست بازی را در دست بگیرد و بار‌ها دروازه شهرداری‌چی‌ها را تهدید کند و در ادامه همین حملات، در دقیقه سی‌ام نیمه دوم، سانتر کرنر بر روی دروازه تیم میهمان با شوت سرضرب مهدی مظاهری همراه بود که گل تساوی را برای بهاری‌ها در بر داشت تا شادی و امید به ورزشگاه جوانان بهار باز گردد.
در ادامه بازی پر برخورد دو تیم در میانه زمین ادامه داشت و هر دو تیم برای حفظ گل زده و نفوذ به دروازه حریف تلاش می‌کردند اما این نماینده همدان بود که توانست از بی‌احتیاطی مدافع بندرعباس کمال استفاده را برده و با برخورد توپ در دقیقه 88 به دست مدافع شهرداری صاحب یک ضربه پنالتی شود که این ضربه توسط رسول جوادی گل برتری را برای ذوب فلزات بهار دربر داشت.
پس از به ثمر رسیدن گل دوم برای نماینده همدان این نماینده بندرعباس بود که با فشار بر روی دروازه ذوب از هر فرصتی برای رسیدن به گل تساوی استفاده می‌کرد و هر بار در دفاع محکم ذوب گرفتار شده و توب برگشت داده می‌شد تا اینکه در دقیقه سوم وقت‌های اضافی و در حالی که تماشاچیان سرود پیروزی سر می‌دادند و از ورزشگاه خارج می‌شدند امیر خلیفه اصل مهاجم با تجربه بندرعباس در دقیقه 3+90 در میان غفلت مدافعان گل تساوی تیمش را به ثمر رساند تا بازی به وقت اضافه کشیده شود.
در وقت اضافه اول در حالی که تیم ذوب فلزات بهار در شوک دریافت گل تساوی در ثانیه‌های پایانی وقت معمول بازی بود گل سوم را در دقیقه 109 روی ضربه خلیفه اصل دریافت کرد تا تیم پیروز این دیدار در میان ناباوری تماشاچیان بهاری نماینده استان همدان نباشد.
از این دیدار حدود یک هزار تماشاچی دیدن کردند.
عباس صوفی رئیس هیئت فوتبال استان همدان و اعضای این هیئت بازی را از نزدیک تماشا کردند. معاون ورزش قهرمانی اداره کل تربیت بدنی همدان و رئیس تربیت بدنی شهرستان بهار نیز از میهمانان ویژه این دیدار بودند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد