بانوان فوتبالیست ‌همدان جشن صعود به لیگ برتر گرفتند

تیم فوتبال بانوان تالار وحدت همدان که فصل جاری در رقابت های لیگ دسته یک کشور حضور داشت به لیگ برتر فوتبال بانوان کشور صعود کرد.

تیم فوتبال بانوان تالار وحدت همدان با برتری 2 بر یک برابر تربیت کردستان توانست ضمن رسیدن به دیدار فینال دسته یک کشور صعود به لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه های کشور را جشن بگیرد.

تالار وحدت همدان در این دور از رقابت‌ها ابتدا برابر نماینده سیرجان شکست را پذیرفت و راه را برای صعود بسیار دشوارتر دید اما با پیروزی در هر دو دیدار رفت و برگشت برابر تربیت بدنی اراک امید های خود را برای صعود پر رنگ تر کرد.

بانوان فوتبالیست همدانی در مرحله نیمه نهایی توانستند با پیروزی 2 بر یک در یک بازی بسیار حساس و نفس گیر برابر نماینده کردستان جواز حضور در لیگ برتر را کسب کنند.

در دیدار نیمه نهایی برابر تربیت کردستان سمیرا لوینی و اعظم خالق وردی در دقایق 35 و 45گل های نماینده همدان را به ثمر رساندند و حریف کردستانی تنها در دقیقه 65 توانست یکی از گل های خورده را جبران کرد.

بانوان فوتبالیست همدانی که صعود خود به جمع لیگ برتری ها را جشن می گیرند پنج شنبه هفته جاری در ارومیه دیدار فینال این رقابت ها را برابر کوثر سیرجان برگزار خواهند کرد.

نظرات 1 + ارسال نظر
شایان 1389/07/08 ساعت 02:11

ممنون از لطفت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد