سایت رسمی یا روزنامه ؟

مرجع اطلاع رسانی باشگاه پاس شکل یک سایت رسمی را ندارد

 

سایت رسمی باشگاه پاس همدان، پس از تغییرات اعمال شده در روابط عمومی باشگاه، دچار تغییراتی شد که از نظر خبر رسانی اوضاع قدری بهتر از قبل شد اما برخی از مصاحبه ها و خبرهای منتشره در حد یک سایت رسمی نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فوتبال همدان، از زمان تغییر روابط عمومی پاس تا کنون، شاهد بروز تر شدن اخبار در سایت رسمی این باشگاه هستیم اما بعضاً مشاهده میشود، اخباری روی سایت قرار می گیرد که انتشار آن در یک سایت رسمی که مرجع اطلاع رسانی یک منبع خبرساز است، درست نیست.

از وظایف سایت رسمی یک نهاد، انتشار اخبار داخلی آن است؛ به نحوی که اخبار مورد نیاز مخاطبان را تولید نموده و در اختیار بازدیدکنندگان قرار دهد.

متاسفانه در برخی از اخبار منتشره توسط سایت رسمی باشگاه، مصاحبه هایی از سوی مدیران استانی مرتبط و غیر مرتبط با فوتبال منتشر می شود که در گفته های آنان جز تعریف و تمجید از باشگاه، فعالیتهای آن و عملکرد مدیریت باشگاه، چیزی مشاهده نمی شود.

ضمن تائید گفته های مدیران در مصاحبه های منتشره و در نظر گرفتن احترام برای آنها، این روش روزنامه ای در یک سایت رسمی به هیچ وجه قابل تائید نیست و درست نیست که برای بروز کردن سایت و پر کردن روزانه آن، متولیان امر به هر روش و طریقی متوصل شده و این پایگاه را از حالت یک منبع خبری اینترنتی (سایت رسمی) خارج نمایند.

از طرفی در تمامی مصاحبه های منتشره از بازیکنان، یک بخش ثابت دیده می شود که آن هم تعریف و تمجید از مسئولین پاس است؛ اخیراً با اضافه شدن پاس نوین به مجموعه کاری باشگاه پاس، هر روز شاهد انتشار مصاحبه های بازیکنان این تیم نیز در سایت رسمی باشگاه پاس هستیم که همگی مراتب تقدیر و تشکر خود را از مقامات باشگاه اعلام کرده اند.

این کار در صورتی که یک مورد باشد و صرفاً بزرگ یا کاپیتان تیم با انجام مصاحبه ای این موضوع را اعلام کند ایرادی ندارد، اما اینکه اخبار منتشره یکی در میان شامل این قبیل مصاحبه ها با تیتر های تشکر آمیز باشد، در سایتی که به خود باشگاه متعلق است چندان پسندیده نیست و از دید بازدید کننده به نوعی خود ستایی قلمداد می شود.

چون سایت مرجع رسمی باشگاه پاس است، نوشته های آن ایده ها و نظرات مدیریت باشگاه تلقی می شود. در حالی که با شناختی که از شخصیت ملاحی داریم وی هرگز، چنین حرکاتی که حمل بر خود ستایی یا تعریف و تمجید بیش از حد باشد را نمی پسندد و در مقابل از تعریف و انتقاد بجا و سازنده استقبال می کند.

امیدواریم مسئولین امر با توجه به مساله اشاره شده، ترتیبی اتخاذ نمایند که متولیان، سایت رسمی باشگاه پاس را مانند یک سایت خبری رسمی بار گذاری نمایند و موجب ایجاد سوء برداشت از سوی بازدید کنندگان نشوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد