پیمبری: عملکرد تیم پاس قابل قیاس با سال قبل نیست

سرپرست تیم فوتبال پاس همدان گفت: تیم فوتبال پاس همدان این فصل نتایج بهتری را نسبت به سال قبل کسب کرده است و عملکرد قابل قیاس با سال قبل نیست. 

مجتبی پیمبری افزود: امسال تیم فوتبال پاس پیشرفت قابل ملاحظه ای در لیگ دهم داشت که کمتر مورد ارزیابی قرار گرفت و آن هم قرار گرفتن در ربته های بالای جدول است در صورتی که در سال قبل و در هفته دهم در انتهای جدول لیگ نهم قرار داشتیم.

وی در ادامه گفت: امسال با توجه به هزینه های کمی که باشگاه پاس نسبت به سال قبل داشت در هفته دهم لیگ نهم 5 امتیاز داشت اما در این فصل با این شرایط با 9 بازی 15 امتیاز و در رده چهارم جدول قرار دارد.

پیمبری تصریح کرد:بدست آوردن این رتبه خود در جدول لیگ برتر نتیجه برنامه ریزی صحیح و اصولی باشگاه و در ضمن مدیریت کریم ملاحی است البته در کنار مدیریت خوب زحمات زیاد مدیر روستا سرمربی تیم فوتبال پاس و جنگندگی و پر تلاش بازی کردن نفرات جوان این تیم نیز قابل تقدیر است.

وی در ادامه گفت: تیم فوتبال پاس در آینده و در مسابقات لیگ برتر بهتر از این ظاهر خواهد شد و با حمایت تماشاگران خود در همدان سعی می کنیم در لیگ دهم رتبه قابل توجهی را کسب کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد