صوفی: برای استعدادیابی فوتبال غرب کشور برنامه ویژه‌ای داریم

نشست هم اندیشی روسا و دبیران هیات فوتبال شهرستان های استان همدان با حضور رییس هیات فوتبال استان همدان برگزار شد. 

رییس هیات فوتبال استان همدان با تاکید بر بررسی شفاف مسائل موجود در فوتبال استان تصریح کرد: با برگزاری این گونه نشست ها فارغ از هر گونه آمار و اطلاعاتی که کمیته های مختلف هیات استان و هیات های شهرستان دارند به بررسی مشکلات و پیدا کردن راه حل برای مرتفع کردن آنها می پردازیم و برنامه ریزی های کلان فوتبال استان را تدوین می کنیم.

عباس صوفی خاطر نشان کرد: ارتباط نزدیک و دو سویه هیات های شهرستان با استان می تواند در روند پیشرفت فوتبال و دست یابی به اهداف کلان موثر باشد و این ارتباط تنها از طریق پیگیری های مسئولین مربوطه میسر می شود و در این مسیر روسای هیات هایی که توان فعالیت را ندارد را کنار می گذاریم.
وی با اعلام اینکه همدان به عنوان پایگاه استعداد یابی غرب کشور معرفی شده است افزود: با توجه به امکانات موجود در استان و افزایش فضای ورزشی در مناطق مختلف شهری و همچنین ساخت آکادمی فوتبال شهید حاج بابایی مریانج به این مهم دست یافتیم و باید از این فرصت مناسب برای ارتقاء جایگاه فوتبال و استحکام زیر ساخت های فوتبال استان کمال استفاده را ببریم.
صوفی یاد آور شد: با توجه به رویکرد استاندار ورزش دوست و حمایت ها و توجه ویژه به فوتبال، برنامه ای تنطیم شده است تا با فرمانداران شهرستان ها جلساتی ترتیب داده شود و به بررسی مسائل و مشکلات فوتبال در همه شهرستان ها پرداخته شود.
وی ادامه داد: هیات های فوتبال شهرستان ها طبق برنامه ریزی صورت گرفته برای رویکرد توجه به فوتبال پایه و استعداد یابی در استان از این به بعد می بایست با معرفی یک مربی استعداد یاب به استان زمینه را برای رشد و توسعه فوتبال فراهم کنند که انجام این پروژه نیازمند همکاری همه شهرستان ها است.
صوفی اذعان داشت: با توجه به رویکرد و چشم انداز بلند مدت هیات فوتبال استان، داشتن امتیاز پایگاه استعداد یابی در غرب کشور و معرفی شدن همدان به عنوان استان معین در اجرای طرح آسیا ویژن در گیلان می تواند، رشد نرم افزاری فوتبال و برنامه ریزی های انجام گرفته را نشان دهد که قطعا در آینده ای نزدیک شاهد اثرات مثبت آن خواهیم بود.
وی تصریح کرد: با برنامه ریزی انجام شده در سال جاری قصد داریم برنامه ریزی های هیات های شهرستان ها را بر اساس برنامه ریزی ویژن و با توجه به برنامه زمانبندی و تعهدات طرح آسیا ویژن بر اساس سال میلادی انجام دهیم و شهرستان های دیگر را در مسیر هدفمندتر شدن فعالیت ها قرار دهیم.
وی در خصوص برنامه های در دست اقدام برای شهرستان ها و باشگاه ها افزود: در آینده نزدیک مسابقات بزرگ فوتسال کنگره سرداران، امیران و هشت هزار شهید استان را خواهیم داشت که در سطح استان انجام خواهد شد و پس از آن نیز برنامه بازدید روسای هیات ها و مدیران باشگاه های لیگ برتری استان از یکی از باشگاه های خارج از کشور را خواهیم داشت که می تواند در تغییر در روند فکری بسیاری از مدیران باشگاه ها و افزایش انگیزه باشگاه داری مدیریت آنها مثمر ثمر واقع شود.به گزارش ایسکانیوز در این نشست روسای شهرستان های ملایر، نهاوند، تویسرکان، بهار، کبودرآهنگ،جوکار و مریانج به ایراد سخنانی پرداختند و دیگر هیات های شهرستان ها نیز دید گاه های خود را در مورد این مسائل بیان داشتند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد