در نخستین همایش علمی، تخصصی خبرنگاران استان همدان؛

خبرگزاری فارس در همدان 2 رتبه برتر گزارش‌نویسی را کسب کرد 

در نخستین همایش علمی، تخصصی خبرنگاران استان همدان خبرنگاران خبرگزاری فارس رتبه اول و دوم گزارش‌نویسی را به خود اختصاص دادند. 

سه‌شنبه شب در این همایش، معصومه علیزاده و علی ثقفی هر دو از خبرگزاری فارس به ترتیب رتبه اول و دوم بخش بخش آزاد "گزارش‌نویسی " را کسب کردند، همچنین محبوبه نوروزی از روزنامه همشهری رتبه سوم این بخش را به دست آورد.

علی سیاوشی از روزنامه جمهوری‌ اسلامی حائز رتبه برتر بخش خبر شد و پروین قادری‌دانشمند از خبرگزاری مهر و خانم غیاثوند از خبرگزاری شبستان به ترتیب رتبه دوم و سوم را کسب کردند.
در بخش خاطرات پریسا صفری از روزنامه همدان‌پیام رتبه اول را به دست آورد همچنین در بخش عکس کسی نتوانست رتبه نخست را کسب کند و مرضیه بختیاری از خبرگزاری ایرنا رتبه دوم را به دست آورد و میثم ناصر‌نژاد از روز‌نامه هگمتانه و فاطمه شعبانی‌جو از باشگاه خبرنگاران جوان مشترکاً سوم شدند.
در این مراسم که با حضور مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و همچنین رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی و جمعی از مسئولان از برگزیدگان فراخوان چهار بخش، داوران فراخوان و خبرنگارن پنهان تقدیر شد.
تعبیر از خبرنگاران پنهان مسئولان روابط عمومی ادارات بود که بر این اساس احسنی، روابط ‌عمومی جمعیت هلال ‌احمر، ‌سبزی، روابط ‌عمومی نمایشگاه بین‌المللی و چاروسایی، روابط‌ عمومی تربیت‌ بدنی تقدیر شدند.
نخستین همایش علمی و تخصی خبر‌نگاران‌ در چهار بخش خاطره،‌ گزارش، خبر و عکس‌ با همکاری شرکت توزیع برق استان سازمان صنایع و معادن استان و شرکت صنایع‌ غذایی سحر برگزار شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد