علی آبادی: اگر گل می زدم از بهترین شدنم لذت بیشتری می بردم

هافبک پاس همدان گفت: اگر توپی که به تیرک زدم گل می شد، رضایت بیشتری از خودم داشتم و از بهترین شدم نهایت لذت را می بردم.

وحید علی آبادی که در جریان دیدار پاس و پیکان از سوی باشگاه بعنوان بهترین بازیکن میدان شناخته شد، عنوان کرد: خوشحالم که با بازی خوبم باعث رضایت کادر و همشهریانم شده ام اما ای کاش توپی که به تیرک زده بودم گل می شد تا شادی و رضایت همه تکمیل شود.

وی در خصوص بازی اظهار داشت: جنگنده بازی کردیم و حق خود را که کسب سه امتیاز بازی بود گرفتیم.

هافبک همدانی سفید و سبز پوشان در خاتمه تأکید کرد : به هواداران قول می دهم در بازیهای بعدی اگر موقعیت گلزنی داشتم با دقت بیشتری عمل کنم و بتوانم برای تیمم گلزنی کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد