استاندار همدان تعیین تکلیف می‌کند؛

اصرار تبریزی‌ها برای حضور سردار ملاحی در تراکتور 
میثم ناصرن‍ژاد 

هگمتانه – سرویس ورزش: به‌رغم اینکه مسؤولان ارشد استان آذربایجان شرقی به دنبال این هستند که سردار ملاحی مدیرعامل باشگاه پاس همدان دوباره به عنوان مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی مشغول به کار شود، این خواسته آنها منوط به موافقت هیأت مدیره باشگاه پاس است. 

هم اکنون مانعی به نام هیأت مدیره پاس معادلات طرفین این ماجرا را در شرایطی مبهم قرار داده است.

اوضاع نابسامان تیم تراکتورسازی و نگرانی هواداران از این تیم پرطرفدار باعث ایجاد حاشیه‌های فراوان در تبریز شده و حتی منجر به دلهره مسؤولان ارشد این استان شده است تا جایی که مجموعه استان آذربایجان شرقی اعم از نمایندگان مجلس، استاندار و هیأت مدیره باشگاه تراکتورسازی به اتفاق خواهان حضور سردار ملاحی در این تیم هستند.
اشراف و تسلط کامل سردار ملاحی به شرایط و فضای فوتبال تبریز به خصوص تراکتورسازی با توجه به سوابقی که در این تیم داشته است، باعث شده تا وی نیز به اصرار تبریزی‌ها فکر کند؛ هر چند موافقت اصولی با این انتقال به مهندس پیریایی استاندار همدان بستگی دارد.
سردار روز گذشته راهی تهران شد تا این گمانه زنی پیش بیاید که سردار برای مذاکره با مسؤولان تیم تراکتورسازی رهسپار پایتخت شده است.
سردار ملاحی چندان بی میل نیست که راهی تراکتورسازی تبریز شود و اوضاع نابسامان این تیم را بهبود بخشد.
از سوی دیگر سردار ملاحی تأکید داشته که چون به همدانی تعهد دارد، جدایی از این تیم را منوط به موافقت هیأت مدیره به خصوص استاندار همدان می‌داند و به هیچ وجه راضی نیست که برخلاف میل مجموعه هیأت مدیره باشگاه پاس عمل کند.
حالا همه نگاه‌ها به شخص استاندار همدان است؛ چرا که وی باید تعیین تکلیف کند و موافقت یا مخالفت خود را با این جدایی اعلام کند.
در این بین، این روزها سید مجتبی پیمبری به عنوان جانشین مدیرعامل فعلی باشگاه پاس مطرح است و حتی گفته می‌شود قائم مقام سردار ملاحی که اصلیتی همدانی دارد، مورد وثوق و احترام هیأت مدیره بوده و اعضا به اتفاق موافق مدیرعاملی وی هستند.
البته این در صورتی است که سردار ملاحی رهسپار تراکتورسازی شود و در این صورت است که پیمبری گزینه اصلی برای مدیرعاملی جدید باشگاه پاس محسوب خواهد شد.
پیمبری که از سوابق ارزنده در سطح فوتبال حرفه‌ای برخوردار بوده و بیش از 17 سال در رأس تیمداری فعالیت داشته، قطع یقین گزینه‌ای مناسب برای جانشینی احتمالی سردار ملاحی محسوب می‌شود.
البته هنوزهیچ منبع موثقی قطعی شدن این تغییر و تحولات را تأیید نکرده، اما بادها خبر از این تغییرات می‌دهند!

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1389/04/02 ساعت 14:13

با سلام
حتما به گوش آقای ملاحی برسانید که تیم تنها برای آقای پیریایی نیست پس مردم همدان چه میشوند شما باید نسبت به مردم هم احساس مسئولیت نمایید


ما عاشقان تیم پاس به هیچ وجه راضی به جدا شدن سردار نمیشیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد