خیرخواه: تراکتورسازی تعلل کرد و با پاس به توافق رسیدم

مهاجم جدید تیم فوتبال پاس همدان گفت: وقتی با تعلل تراکتورسازی برای تمدید قرارداد روبرو شدم، با پاس به توافق رسیدم. 

فرهاد خیرخواه درباره حضورش در تیم پاس همدان اظهار داشت: وقتی باشگاه تراکتورسازی برای تمدید قرارداد حرکتی نکرد، من هم تصمیم گرفتم به پیشنهاداتم فکر کنم. در این بین وضعیت پاس را برای خودم مناسب دیدم.

وی افزود: وضعیت تراکتور را به لحاظ مالی و شرایط دیگر برای خودم مناسب ندیدم. به همین دلیل هم صبر کردن را جایز ندیدم.
خیرخواه تصریح کرد: چون اصغر مدیرروستا خود مهاجم بوده است، پاس را انتخاب کردم تا پیشرفت بهتری در کارم داشته باشم.

نظرات 1 + ارسال نظر
حسین 1389/03/19 ساعت 09:55 http://www.akslar.com

سلام دوست گرامی هر روز به وبلاگ شما سر میزنم واقعا حرف نداره خسته نباشید میگم به شما و ارزوی موفقیت دارم برای شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد