‪ AFC‬کارگاه بین‌المللی داوری فوتبال در همدان برگزار می کند

رییس کمیته داوران هیات فوتبال همدان گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا (‪ (AFC‬کارگاه بین‌المللی داوری در این شهر برگزار می‌کند.

فرج الله یثربی افزود: این کلاس داوری بین‌المللی از پنجشنبه هفته جاری با حضور ‪ ۱۸‬داور از کشورهای ایران، بنگلادش، هندوستان، مالدیو، نپال، پاکستان، سوریه و افغانستان دایر می‌شود.

وی که سرپرستی این کارگاه ‪ ۱۱‬روزه را برعهده دارد، اضافه کرد: مسعود عنایت از ایران و حامد محمد از عربستان مدرسان این کارگاه داوری بین المللی هستند.

یثربی اظهار داشت: داوران شرکت‌کننده در این کارگاه به زبان انگلیسی مسلط بوده و در پایان دوره نیز ملزم به شرکت در آزمون تئوری و عملی هستند.

وی یادآور شد: تمامی داوران شرکت‌کننده در این کارگاه تخصصی، آموزشی وظیفه قضاوت مسابقات فوتبال زیر ‪ ۱۴‬ساله‌های جنوب غرب آسیا به میزبانی استان همدان را برعهده خواهند داشت.

رییس کمیته داوران هیات فوتبال همدان افزود: دو نفر از داوران برتر کارگاه بین‌المللی داوری در جهت استفاده در مسابقات مهم آسیایی به ‪AFC‬ معرفی می‌شوند.

وی خاطر نشان کرد: چهار داور ایرانی به نام‌های پیام حیدری از همدان، محمد جلیلوند از سمنان، مرتضی اعظمی از مرکزی و امیر خسروی از تهران سهمیه حضور در این کارگاه بین‌المللی داوری را کسب کرده اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد