عباس صوفی: فوتبال همدان را به آسیا بشناسانید

رییس هیأت فوتبال استان همدان گفت: باید فوتبال همدان را به آسیا شناساند.
عباس صوفی درآیین گشایش کلاس های آموزشی مسابقات بین المللی فوتبال زیر 14 سال جنوب آسیا، اظهار داشت: فوتبال یکی از چندین رشته ورزشی است که انسانها ابتدا برای ورزش و تفریح به آن روی آوردند، اما این رشته ورزشی به مرور جای خود را باز کرد و امروز تنها یک رشته ورزشی محسوب نمی شود بلکه امروز فوتبال به زبان مشترک تمام ملل و اقوام با هر نوع قومیت و ملیت تبدیل شده است .

صوفی تاکید کرد: ورزش فوتبال وسیله ای شده برای شناخت فرهنگ و سنت کشورها و به یک دستاورد مهم برای اطلاع رسانی در بخش های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی تبدیل شده است .
وی با اشاره به این که ورزش فوتبال در شهر همدان قدمتی یکصد ساله دارد، افزود:این ورزش از دیر باز مورد علاقه مردم همدان بوده و رفته رفته جای خود را در بین مردم به ویژه نوجوانان و جوانان پیدا کرده است و امروز همه با حساسیت، وضعیت فوتبال شهر را دنبال می کنند .
صوفی تصریح کرد: داشتن یک تیم، در لیگ حرفه ای کشور و چندین تیم در رده های مختلف کشوری گواه این علا قه مندی است.
وی افزود: در کنار این موارد، اعطای امتیاز ویژن آسیا از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، مهر تاییدی به قابلیت های فوتبال استان است.
رییس هیأت فوتبال استان همدان با بیان این مطلب که  طرح آسیا ویژن در راستای چشم انداز زیبا و هدفمند آن، نقطه عطفی در تاریخ  ورزش همدان شد، گفت: در کنار این مهم، نام گذاری همدان از سوی دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا "الکسی سوسی" به عنوان شهر فوتبال پس از بازدید از شهر همدان در سال 2009 و اقدامات صورت گرفته توسط هیات فوتبال استان و باشگاه ها به ویژه در رده های پایه همه و همه گواه ترقی و رشد فوتبال استان در سال های اخیر است.
صوفی تصریح کرد: دست اندر کاران فوتبال استان، با تکیه بر ظرفیت خوب استان با نیت توسعه فوتبال و تعامل با سایر کشور ها قصد دارند پا را فراتر از مرزهای ایران گذاشته و فوتبال همدان را به آسیا بشناسانند و اخذ میزبانی فوتبال زیر14 سال جنوب آسیا در کنار سایر اقدامات انجام شده ،خود گواه این موضوع است.
وی در پایان گفت: امیدواریم با ارتباط تنگاتنگ هیات فوتبال استان، فدراسیون فوتبال، اداره کل تربیت بدنی و  کنفدراسیون فوتبال آسیا در تحقق این مهم موفق باشیم و از حضور میهمانان عزیز به ویژه جناب دکتر شمیل کمیل ،پورنعمت و شما عزیزانی که از کشورهای هندوستان، سریلانکا، بنگلادش، پاکستان، افغانستان، نپال  و مالدیو ودوستان خوب ایرانیم که به همدان سفر کرده اید کمال تشکر و امتنان را دارم و امیدوارم در همدان به شما خوش بگذرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد