کلاس های آموزشی مسابقات جنوب آسیا گشایش یافت

کلاس های آموزشی مسابقات بین المللی فوتبال زیر 14 سال جنوب آسیا دقایقی پیش با حضور نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا گشایش یافت.
شمیل کمیل نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا در این مراسم اظهار داشت: در حال حاضر، فوتبال آسیا (AFC) به کیفیت مربیان بیشتر از کمیت توجه دارد.
کمیل افزود: تعداد زیادی به عنوان مربی مشغول به کار هستند اما کیفیت کار برای AFC مهم است، چرا که بدون حضور مربیان کارآمد بازیکنان خوبی نخواهیم داشت.

وی گفت: براساس ویژگی هایی که AFC در نظر گرفته است سن مربیان حاضر در کلاس ها، باید زیر 30 سال بوده و همه آنها به زبان انگلیسی نیز مسلط باشند که این شرایط نشان می دهد کیفیت برای کنفدراسیون فوتبال آسیا اهمیت دارد.
کمیل بااشاره به اینکه AFC تربیت مربیان مجرب را از سال 2007 در برنامه کاری خود دارد، اظهار داشت: سالانه برای حدود 100 مربی برنامه داریم که آموزش دوره درجه C آغاز شده و باید به سمت درجه B، A، دیپلم و حرفه ای برویم.
وی ادامه داد: دو سال پیش AFC برنامه آموزش حرفه ای مربیان را در دستور کار قرار داد و نام آن را پروژه ای برای آینده گذاشت که تا امروز حدود 200 مربی از سراسر آسیا در این کلاس ها شرکت کرده اند.
گفتنی است: کلاس های آموزشی مسابقات بین المللی فوتبال زیر 14 سال جنوب آسیا، با حضور 7 کشور هندوستان، پاکستان، سریلانکا، نپال، مالدیو، افغانستان، بنگلادش و با میزبانی هیأت فوتبال استان همدان در دو بخش آموزش مربیان و داوران برگزار می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد