برگزاری مسابقات بین المللی جنوب آسیا را به فال نیک می گیریم

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان گفت: برگزاری مسابقات بین المللی فوتبال زیر 14 سال جنوب آسیا را به فال نیک می گیریم. 

علی‌اکبر فامیل کریمی عصر دیروز در نشستی با دکتر شمیل کمیل،نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا و مسئول برگزاری مسابقات آسیایی اظهار داشت: استان همدان پتانسیل های زیادی برای برگزاری رویدادهای مهم دارد و می تواند این مسابقات را به نحو مطلوبی برگزار کند.

فامیل کریمی افزود: این برای چندمین بار است که شمیل کمیل به همدان می آید و قطعا با زیر ساخت های فوتبال استان آشنایی دارد، اما این تمام امکانات ما نیست و بعد از بازدیدهای نخست از همدان، امروز زیر ساخت های برخی پروژه ها نظیر ورزشگاه 15 هزار نفری شهید مفتح به پایان رسیده و امکانات بسیار بهتری در مجموعه ورزش استان فراهم شده است.
وی یاد آور شد: توانایی فراهم ساختن شرایط میزبانی یکی از مهمترین موارد برای برگزاری این مسابقات است و استان همدان قطعا استانداردها و معیارهای لازم برای میزبانی را داشته است که از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا نمره قبولی را دریافت کرده و این نشان از پتانسیل های بالای این استان برای میزبانی های بزرگ است.
فامیل کریمی خاطر نشان کرد: این کار تازه ای برای نخستین بار نیست و همدان پروژه های بزرگی را به انجام رسانده و این بار تنها شکل آن تغییر کرده و در قالب یک رویداد ورزشی بزرگ، برگزار خواهد شد که در بخش اطلاع رسانی باید به نحو مطلوبی عمل کنیم و برنامه ویژه ای برای آن داشته باشیم تا این مسابقات بین المللی را به بهترین شکل به اطلاع همه مردم و رسانه ها برسانیم.
دکتر شمیل کمیل نیز در این نشست تصریح کرد: مرحله اول اعلام آمادگی میزبانی همدان از طریق فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران انجام شد و کنفدراسیون فوتبال آسیا(AFC) نیز خیلی سریع پذیرفت به طوری که تا کنون تصمیمی با این سرعت گرفته نشده بود.
وی ادامه داد: دلیل واضح این انتخاب این بود که همدان در طرح آسیا ویژن حضور داشته است و قابلیت این را دارد که چنین میزبانی را به خوبی انجام دهد.
وی خاطر نشان کرد: درست است که ما از این رویداد به یک جشنواره یاد می کنیم اما این یک پروژه بسیار حیاتی و بزرگ است، چون فعالیت ها و رویداد هایی در کنار آن انجام می شود و از کلاس های مربیگری و داوری و برگزاری کلاس آموزش و یادگیری از طریق اینترنت (S2S ) تا برگزاری مسابقات زیر 14 سال باید در یک مسیر حرفه ای سازماندهی شود و مهمترین برنامه و هدف AFCاین است که به کیفیت بیش از کمیت توجه داشته باشد.
رییس هیات فوتبال استان همدان نیز در ادامه روند اجرایی برای برگزاری مسابقات را تشریح کرد و در خصوص نحوه حضور تماشاچیان به همراه خانواده در ورزشگاه و برنامه های انجام گرفته برای حضور پر شور مردم در استادیوم قدس و محل برگزاری مسابقات آسیایی یاد کرد.
عباس صوفی خاطر نشان کرد: 10 کمیته از ماه های گذشته فعالیت های خود را برای برگزاری هر چه بهتر این رویداد مهم ورزشی آغاز کرده اند و هم اکنون نیز کارها طبق برنامه انجام میگیرد.
در این نشست احمد رستنده، مدیرکل امور اجتماعی استانداری، حسنی محتشم رییس سازمان آموزش و پرورش استان، عیوقیان، معاون ورزش قهرمانی اداره کل تربیت بدنی استان، اعضای آموزش و پرورش و اعضای هیات فوتبال استان همدان حضور داشتند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد