مدیرروستا: شانس مقاومت و راه آهن براى سقوط بیشتر از ماست

على اصغر مدیرروستا سرمربى تیم فوتبال پاس همدان گفت: شکست غیر منتظره اى را مقابل سایپا پذیرا شدیم. ما براى پیروزى وارد زمین مسابقه شدیم اما نتوانستیم به هدفمان دست یابیم. 

وى اظهارداشت: بعد از گل اولى که از سایپا دریافت کردیم، شیرازه تیم از هم پاشید واسترس باعث شد نتوانیم در حملات موفق عمل کنیم و در طول ۹۰ دقیقه بارها توپهایمان را از داخل محوطه جریمه نتوانستیم تبدیل به گل کنیم. 

او ادامه داد: تا دقیقه ۴۰ با ۳ گل عقب بودیم البته نباید از بازى خوب سایپا هم به سادگى عبور کنیم؛ این تیم خیلى خوب بازى کرد اما اکثر دقایق بازى در اختیار ما بود. 

سرمربى پاس افزود: بازى با تراکتورسازى درهمدان برگزار مى شود و حسن این بازى در میزبان بودن ماست. اگر بازى در تبریز برگزار مى شد کمى برایمان سخت بود اما با توجه به اینکه در همدان انجام مى شود و اینکه شرایط جدول طورى است که براى تراکتورسازى حساسیتى ندارد، مى تواند به نفع ما تمام شود. 

سرمربى پاس افزود: فعلا تمرینات تعطیل است اما با شروع تمرینات با صحبتهایى که با بازیکنان انجام خواهیم داد، استرس را از آنها دور مى کنیم؛ البته من فکر نمى کنم پاس همدان سقوط کند، زیرا شرایط راه آهن و مقاومت از تیم ما بدتر است اگر خدا کمک کند در لیگ برتر مى مانیم. 

مدیرروستا در خصوص شایعه مذاکره با چند تیم لیگ برترى خاطرنشان ساخت: هنوز با هیچ تیمى مذاکره نکردم، زیرا همه تمرکزم روى بازى آخر پاس است؛ بنابراین اخبارى که شنیدید شایعه است و بعد از بازى آخر در این خصوص تصمیمم را مى گیرم.

نظرات 2 + ارسال نظر

دوست عزیز سلام وبلاگ بسیار زیبا و عالی داری واقعا لذت بردم . من از وبلاگ نویس هایی مثل شما خیلی خوشم میاد. اگر خواستی منم یه وبلاگ درب و داغون دارم. یه سر بزن . اگر هم خوشت اومد به اسم وبلاگم لینکم کن.ممنونم http://www.dancersite.mihanblog.com

آیسودا 1389/02/20 ساعت 23:56 http://www.irpersian.com

سلام
خیلی وبلاگ خوبی داری
اگه دوست داری امارت بالا بره بیا و سایتت را در موتور جستجوی ما ثبت کن!
برای اینکار کافیه سایت خودت را جستجو کنی آدرسشو! به همین راحتی!البته به مثال زیر توجه کن و کپیش کن و فقط آدرس سایت مارا عوض کن و بعد جستجو!!!



مثلا:
Site:www.irpersian.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد