رئیس هیئت فوتبال همدان:

تماشای فستیوال زیر 14 سال جنوب آسیا رایگان است

علی ثقفی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال همدان گفت: تماشای مسابقات فستیوال زیر 14 سال جنوب آسیا برای عموم رایگان است.

عباس صوفی روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ورزشی فارس در همدان، گفت: افتتاحییه مسابقات فستیوال زیر 14 سال آسیا 29 اردیبهشت ما با شرکت 8 تیم در همدان آغاز می شود.

وی ادامه داد: تیمها به زودی وارد همدان شده و میهمانان و تیمهای شرکت کننده در هتلهای آزادی و باباطاهر همدان اسکان خواهند یافت.

صوفی با اشاره به اهمیت بالای میزبانی این مسابقات، اظهار داشت:‌ زمین تمرین برای تیمها پیش بینی شده که تیم ایران از زمین بانک صادرات استفاده خواهد کرد اما محل برگزاری مسابقات به سبب نزدیکی به مرکز شهر، ورزشگاه شهدای قدس خواهد بود.

رئیس هیئت فوتبال با اشاره به انتخاب همدان به عنوان مرکز آکادمی فوتبال غرب کشور،‌ تصریح کرد: ورزشگاه دو هزار نفری شهیدحاجی بابایی مریانج به عناون پایلوت برای این کار انتخاب شده که استانهای همدان، کرمانشاه، کردستان، ایلام و لرستان تحت پوشش این طرح قرار خواهند گرفت.

صوفی با اعلام اینکه سایت رسمی AFC در صفحه اصلی خود بخشی را به همدان اختصاص داده، گفت: علاقمندان می توانند از طریق سایت رسمی هیئت فوتبال همدان، پیگیر نتایج رقابتهای زیر 14 سال جنوب آسیا باشند.

عباس صوفی در خاتمه تاکید کرد: پروژه آُسیا ویژن در همدان نوپاست و هنوز به طور کامل شکل نگرفته است. در آینده شاهد رشد بیشتر فوتبال در همدان خواهیم بود.

مسابقات فستیوال زیر 14 سال آسیا 29 اردیبهشت ما با شرکت 8 تیم در همدان برگزار می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد