هیجان فوتبالی به محلات همدان بازگشت

استارات هفته نخست از دومین دوره لیگ فوتبال محلات با شرکت 50 تیم در پنج زمین خاکی شهر همدان زده شد.
با وجود نگرانی‌ها مبنی بر بارش باران، رقابت های صبح به خوبی اجرا شد و تنها مشکل تیم ها، ضعف داوری در برخی مسابقات بود.

با این وجود، تمامی زمین های برگزاری این رقابت‌ها از صبح مملو از تماشاگرانی بود که برای تشویق محله خود حضور یافتند.
محمد کریمی پیر فوتبال محلات همدان که سال‌ها برای رونق این رشته ورزشی در محلات سطح شهر زحمت خالصانه کشیده است، با حضور مستمر در تمامی مسابقات، بر چگونگی برگزاری رقابت ها، تیم های شرکت کننده، امکانات و زمین نظارت کرد.
وی همچنین به تیم های شرکت کننده نوید داد؛ به زودی ست کامل ورزشی به تمامی تیم‌ها از سوی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهدای شهرداری اهدا شود.
وی که مسؤولیت اجرایی این مسابقات را نیز بر عهده دارد، با ابراز خرسندی از سطح کیفی مسابقات گفت: امیدواریم در آینده ای نزدیک با شناسایی استعدادهای نخبه شاهد درخشش آنها در سطح باشگاهی باشیم.
در مهمترین رقابت های انجام شده، تیم شهید نعمتی مقابل شهید خضریان یک بر صفر پیروز شد. پرسپولس خضر با همین نتیجه از وحدت پرسی گاز شکست خورد. آرمان فقیره در یک بازی پر گل 6 - 4 سپاهان دیزج را برد، تیم برق مقابل پیشکسوتان آریا، تن به شکست یک بر صفر داد و تیم بنیاد نیز با یک گل از سد امید صدر گذشت.
در این دوره از مسابقات تیم‌ها در قالب 10 گروه پنج تیمی در پنج زمین خاکی فوتبال شهر همدان رقابت خواهند کرد. نتایج کامل هفته نخست این مسابقات فردا یکشنبه منتشر می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد