دبیر هیئت فوتبال همدان: تماشاگر نما ها منصف باشند

علی ثقفی

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت فوتبال استان همدان گفت: تماشاگر نما ها در شعارهایی که سر می دهند، انصاف را رعایت کنند.

مهدی بوجاریان در گفتگو با خبرنگار ورزشی فارس در همدان، افزود: سه سال است که از انتقال پاس  به همدان می گذرد و هیئت فوتبال در تمام این مدت نهایت همکاری را پاس داشته و با آمادگی کامل قبل از برگزاری، حین مسابقات و پس از اتمام دیدار های تیم فوتبال پاس، تدرکات لازم در زمینه داوران، ناظرین، آمبولانس و مواردی از این قبیل را هماهنگ نموده، اما بعضی وقتها اتفاقاتی به وقوع می پیوندد که انسان متعجب می شود.

وی با تقبیح شعارهای تماشاگر نما ها در دیدار تیمهای پاس همدان و ملوان انزلی که از هیئت فوتبال درخواست می کردند که پاس را رها کند، گفت: از هشت ماه پیش که دبیر هیئت شدم، وقت زندگی و خانواده را رها نموده و تمام وقت در خدمت هیئت فوتبال هستم. برای برگزاری هر چه بهتر دیدار تیمهای پاس همدان و ملوان بندرانزلی چه قبل از بازی و چه در بین دو نیمه خیلی تلاش کردیم اما شرایط جوی مانع از انجام یک مسابقه خوب شد. متاسفانه در پایان باری برخی از تماشاگران به صورت خط گرفته شعار هایی را بر علیه هیئت فوتبال استان سر دادند که اصلاً منصفانه نبود.

بوجاریان با اشاره به ارتباط خوب و تعامل موجود بین اداره تربیت بدنی، هیئت فوتبال و باشگاه پاس، اظهار داشت: این مثلث تفاهم و دوستی باید پابرجا بماند و شرایط فعلی پاس همدان به گونه ای است که همگی باید دست به دست هم بدهیم و پاس را حمایت کنیم تا در هفته های باقی مانده موفق باشد.

بوجاریان در خاتمه تاکید کرد: ما برای موفقیت ورزش استان و کشور تلاش می کنیم و همه باشگاههای استان نظیر تالار وحدت، شهرداری، بهزیستی، پاس و استقلال برای ما محترم هستند و باید به شکلی برنامه ریزی کنیم که پاسخگوی همه باشگاهها باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد