افتخاری: انحلال تیم شهرداری ظلم به فوتبال دوستان همدانی است

مدیرکل تربیت بدنی استان همدان با انتقاد از انحلال تیم شهرداری همدان، اتخاذ این تصمیم را ظلمی بزرگ به فوتبال دوستان همدانی عنوان کرد.

سید عبدی افتخاری افزود: شهرداری تنها نماینده فوتبال همدان در لیگ دسته دوم کشور است و تصمیم گیری شورای اسلامی شهر مبنی بر عدم حمایت از این تیم، فوتبال همدان را متضرر می‌کند.

وی اضافه کرد: شورای شهر پرداختن به ورزش محلات را دلیل انحلال تیم فوتبال شهرداری اعلام کرده اما این شرایط حتی به فوتبال محلات نیز آسیب می‌زند.

افتخاری اظهار داشت: تمامی بازیکنان فوتبال محلات به دنبال ورود به ورزش حرفه‌ای هستند و باشگاه شهرداری می‌توانست از استعدادهای محلات در لیگ دسته دوم کمک بگیرد.

وی گفت: هم اکنون نهادهای شهرداری بسیاری از استان‌های کشور درصدد تیم داری در لیگ‌های کشوری هستند و در همدان به جای توسعه ورزش حرفه‌ای زمینه حذف آن را فراهم می‌کنند.

مدیرکل تربیت بدنی همدان اضافه کرد: هویت فوتبال همدان داشتن نمایندگان حرفه‌ای در لیگ‌های کشور است و حذف و انحلال تیم‌ها به طور حتم باعث دلسردی اهالی فوتبال این استان می‌شود.

افتخاری بیان داشت: مسوولان شهرداری همدان سال گذشته نیز تصمیم بر انحلال تیم والیبال این باشگاه از لیگ برتر کشور گرفتند که باعث رفتن بازیکنان مستعد و بومی این استان به دیگر تیم‌های کشور شد.

مدیرکل تربیت بدنی استان همدان تصریح کرد: اعضای شورای اسلامی شهر باید در تصمیم خود تجدید نظر کرده و زمینه فعالیت این تیم را در لیگ دسته دوم کشور فراهم سازند.

وی افزود: در صورت حضور تیم شهرداری در لیگ دسته دوم کشور، اداره کل تربیت بدنی همدان نیز آمادگی حمایت از این را دارد.

افتخاری بیان داشت: حذف ورزش حرفه‌ای فقط باعث بی‌انگیزگی جوانان در راستای رسیدن به عنوان‌های قهرمانی می‌شود.

وی با مثبت ارزیابی کردن توسعه ورزش محلات از سوی شورای شهر همدان گفت: بازیکنان فوتبال محلات امیدوار به حضور در میادین معتبر هستند و تیم شهرداری می‌توانست میعادگاه قهرمانی آنها در مسیر ورزش حرفه‌ای باشد.

رییس شورای اسامی شهر همدان هفته گذشته اعلام کرده بود که به لحاظ مخارج سنگین تیم داری و اولویت تیم‌های محلات برای برخورداری از حمایت مالی شهرداری ، تیم فوتبال شهرداری همدان در لیک دسته دوم کشور را منحل می‌کند

نظرات 1 + ارسال نظر

آفرین به این همت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد