غلامنژاد: دلم برای بازی کردن در همدان تنگ شده

هافبک ملی پوش تیم فوتبال پاس همدان هفته های مدیدیست به دلیل آسیب دیدگی در ترکیب تیم پاس قرار نگرفته و احتمال حضور وی در سه بازی انتهائی این تیم نیز نزدیک به صفر است. 

مجید غلامنژاد در این خصوص گفت: من هم این روزها و این هفته ها همراه با هم بازیانم در پاس روند این تیم را دنبال می کنم، با پیروزی های این تیم شاد و با شکست های این تیم اندوهگین می شوم .  

غلامنژاد ادامه داد: من هم برای پاس دلم شور می زند و امیدوارم که تیمی را که دو سال با خاطرات خوش در آن بازی کردم در روزهای انتهای لیگ شاد ببینم. 

هافبک تیم پاس افزود: باور کنید دلم برای بازی کردن در پاس و همدان تنگ شده و اصلا دوست نداشتم که انتهای لیگ را به دلیل آسیب دیدگی از دست بدهم.  

غلامنژاد درخاتمه اظهار داشت: البته من دلم گواهی می دهد که پاس قطعا در لیگ خواهد ماند و از این بابت کوچکترین مشکلی تیم پاس را تهدید نمی کند. البته به شرطی که بازیکنان هم سنگ تمام گذاشته و با انرژی مضاعفی در این سه بازی باقیمانده به میدان بروند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد