حضور و حمایت هواداران الزامی تر از هر زمان دیگر

به حساس ترین روزهای لیگ برتر نزدیک شدیم. روزهائی که برای تیم های حاضر در این رقابت ها مثل روز قیامت است و قرار است نتیجه یکسال زحمات، فراز و فرود ها و خلاصه همه عملکرد خود را ببینند.  

روزهائی که قرار است تیم قهرمان، تیم هائی که قرار است از راه لیگ به لیگ قهرمانان آسیا برسند و همچنین قبولی و ردی تیم هائی که در انتهای جدول قرار دارند مشخص شود و مسافران لیگ یک هم خود را بشناسند.

شواهد و قرائن موجود در انتهای جدول نشان می دهد که به احتمال قریب به یقین دو تیم ابومسلم و استقلال اهواز شانس چندانی برای بقا در لیگ دهم نداشته باشند.  

هرچند که هنوز هم روی کاغذ می توان برای این دو تیم شانس قائل بود اما واقعیت این است که شانس آن ها در عمل نزدیک به صفر است. 

با این شرایط هنوز نمی توان با اطمینان از سومین تیم سقوط کننده حرف زد چرا که فشردگی امتیازات و بازی ها در انتهای جدول آنقدر زیاد هست که بتوان گفت روی کاغد شش تیم احتمال سقوط دارند و این در حالیست که تنها سه هفته و 9 امتیاز تا پایان راه پر پیچ خم لیگ فرسایشی ایران وجود دارد.

تیم فوتبال پاس همدان هم که هم اینک با 36 امتیاز رده سیزدهم جدول رده بندی را در اختیار دارد، از جمله تیم هائی است که باید خود را برای کسب حد اکثر امتیازات ممکن از بازی های باقی مانده اش آماده کند چرا که در این زمان بیش از هر زمان دیگری به تک تک این امتیازات باقی مانده نیاز دارد.

کادر فنی جوان و با درایت تیم فوتبال پاس نیز با درک این موضوع این روزها با تمرکز و دقت فراوانی در حال آماده کردن تیم جوانشان برای انجام این سه هفته پایانی هستند. مدیریت باشگاه نیز کماکان با تدبیر و هوشمندی خاص و با حمایت همه جانبه از کادر فنی و تیم پاس سعی در آن دارد تا بهترین شرایط را برای کسب بهترین نتایج در این سه هفته پایانی فراهم نماید و در این راه کوشش های بی شائبه و شبانه روزی سردار ملاحی مدیرعامل با تجربه و سرهنگ پیمبری قائم مقام انرژیک این باشگاه به هیچ وجه قابل کتمان نیست. 

بازیکنان نیز که با شرایط موجود آشنائی کافی دارند می کوشند تا توان بدنی خود و توان انگیزشی شان را در نقطه اوج نگاه دارند. شکست ناباورانه مقابل فولاد هم درس خوبی به شاگردان مدیر روستا داده تا هیچگاه و تا زمانی که داور سوت پایان مسابقه را به صدا در نیاورده دست از کوشش بر ندارند.

نیروهای استانی هم که به خوبی از شرایط موجود آگاهی دارند با وسواس و دقت فراوان سعی در ایجاد شرایط خوب برای پاس می نمایند تا این تیم با کمترین دغدغه های موجود هفته های پایانی اش را به انتها رساند.  

رسانه های استان همدان نیز چو گذشته و مثل همیشه آستین ها را بالا زده اند تا با بهترین پوشش خبری و ارائه بهترین سرویس های رسانه ای نقش تاثیر گذار خود را در بهبود شرایط تیم پاس ایفا نمایند  و در این میان می ماند تنها هواداران پرشمار و تاثیر گذار تیم پاس که قطع به یقین نقش آن ها می تواند در این بازی ها و به ویژه دو بازی خانگی پاس مقابل ملوان انزلی و تراکتور سازی تبریز بسیار تعیین کننده باشد.

هوادار که بدون شک و تردید یار دوازدهم تیم خودش است و نقش او این روزها در پازل فوتبال بسیار تعیین کننده می باشد می تواند محرکی موثر برای تیم پاس در بازی های خانگی و عامل روانی بازدارنده برای رقبای این تیم باشد.  

به هرحال کسب دو پیروزی از دو بازی خانگی و اضافه شدن حداقل 6 امتیاز به مجموع 36 امتیاز موجود و عبور از مرز 40 امتیاز بدون نگاه کردن به نتایج دیگر رقبا می تواند به خودی خود ضامن بقای پاس در لیگ برتر باشد و محقق شدن این امر به هیچ وجه دور از دسترس نیست.

خلاصه کلام اینکه این روزها تیم فوتبال پاس همدان بیش از هر زمان دیگری به حضور هواداران خود در بازی های خانگی نیاز مند است و چفت شدن یار دوازدهم پاس در کنار یازده بازیکن این تیم در مستطیل سبز، می تواند رقم زننده روزهای خوش پایانی لیگ برای سفید و سبز پوشان دیار هگمتانه باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد