ابوالحسنی: دوست دارم در اهواز هم پاس گل بدهم

امید ابوالحسنی هافبک جوان و ملی پوش تیم فوتبال پاس همدان که روزهای خوبی را با این تیم سپری می کند، در خصوص آخرین وضعیت خودش و تیمش، گفت: خدا را شکر هم من و هم سایر بازیکنان تیم در شرایط خیلی خوبی به سر می بریم و به کسب امتیاز و حتی پیروزی بر فولاد در اهواز امید بسیاری داریم.

ابوالحسنی در این گفت و گو ابتدا به آخرین بازی پاس که برابر مقاومت سپاسی بود اشاره کرد و گفت: در آن بازی که تیم برتر میدان ما بودیم و حقمان حتی پیروزی با تفاضل بیشتر از دو گل هم بود. من هم خودم خیلی خوشحال شدم که در این پیروزی سهمی هرچند کوچک داشتم.

وی ادامه داد: راستش را بخواهید شاید بعضی ها بگویند که در هر دو صحنه ای که من به شهباز پاس گل دادم خودم هم در موقعیت گل زنی بودم اما به دو دلیل آن پاس ها را به شهباز دادم؛ اول آنکه احساس کردم شهباز هم در موقعیت بهتری قرار دارد و ریسکش برای ضربه زدن بسیار کمتر است و دوم اینکه اگه راستش را بخواهید من از دادن پاس گل بیشتر لذت می برم تا گل زدن!

ملی پوش تیم امید پاس همچنین در ادامه گفت: دوست دارم در اهواز هم بتوانم برای مهاجمان پاس گل بدهم. وی درخصوص نتیجه این بازی همچنین گفت: فوتبال که غیر قابل پیش بینی است، اما به نظر من گرمای اهواز و آب و هوای شرجی آن اصلی ترین رقیب ما است و اگر بتوانیم از عهده آب و هوای اهواز بر بیائیم، غلبه بر فولاد اهواز چندان هم دور از دسترس ما نخواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد