خورج : مقابل فولاد اسلامی ایفا کننده مهم ترین نقش است

امید خورج در دیدار تیمش مقابل استقلال بدلیل مصدومیت جزئی از روی نیمکت بازی را دنبال کرد و دیدار مقابل مقاومت شهید سپاسی بازی مؤثری برای تیمش به نمایش گذاشت.

وی در خصوص دیدار بعدی تیمش مقابل فولاد خوزستان، گفت: حساسیت بازی با فولاد بسیار بالاست چرا که امتیاز این بازی برای تیم ما بسیار تعیین کننده و مهم است البته تنها بازیکنی که در تیم ما نقش اساسی و تعیین کننده دارد اسلامی است که پس از مدت ها دوری از چهارچوب در این دیدار سنگر بان است.

خورج تأکید کرد: مهدی اسلامی دروازه بان مطمئن و قابل اعتمادی است اما در این بازی حساس که همه نگاهها به سمت اوست باید ما بازیکنان با تجربه نهایت تلاشمان را بکنیم که او به لحاظ روحی تحت فشار قرار نگیرد و با بازی خوبش مقابل فولاد تا پایان لیگ سنگربان اول ما شود.

امید خورج با اشاره به این که فولادی ها برای این دیدار با استرس بیشتری نسبت به ما پاسی ها وارد میدان می شوند خاطر نشان کرد: فولاد شرایط بدی دارد چرا که خطر سقوط را بیشتر احساس می کند و در رتبه پایین تری نسبت به پاس قرار دارد.

کاپیتان با اخلاق سفید و سبز پوشان درخاتمه عنوان کرد: کسب امتیاز مهم ترین هدف ما در مصاف با فولاد است از این رو ما بازیکنان هم قسم شده ایم که تحت هیچ شرایطی اهواز را دست خال ترک نکنیم. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد