شاه علی دوست: افتخار می کنم که برای پاس دروازه بانی هم کردم

روزبه شاه علی دوست در این فصل برای پاس در پست های زیادی بازی کرده بود، از جمله هافبک میانی، مدافع میانی و مدافع کناری و....  

در دیداری که پاسی ها مقابل تیم مقاومت سپاسی انجام دادند، روزبه شاه علی دوست در غیاب وریا غفوری، مجید غلامنژاد و همت عابدی نژاد که در این فصل عمدتا در این پست برای پاسی ها به میدان رفته بودند،‌ در پست دفاع راست بازی کرد و انصافا بازی خوبی را نیز انجام داد. 

این بازی ادامه داشت تا زمانی که سوشا مکانی در دقیقه 85 با حکم داور از زمین مسابقه اخراج شد و از آنجائی که تیم پاس هر سه تعویض خود را هم انجام داده بود، شاه علی دوست به ناچار پیراهن دروازه بانی بر تن کرد و دستکش به دست و در نقش یک دروازه بان در میدان حاضر شد.

روزبه شاه علی دوست در این خصوص، گفت: در درجه اول خوشحال از این هستم که این بازی حساس را با پیروزی پشت سر گذاشتیم و در روزی که هر سه امتیاز بازی را می خواستیم موفق به کسب آن شدیم اما اینکه در این بازی دروازه بان هم شدم برای من باعث افتخار است. دوست دارم که همیشه در هر پستی که باشد برای پاس مفید باشم.  

شاه علی دوست اضافه کرد: حالا که دیگر حاشیه امنیت در جدول رده بندی پیدا کرده ایم امیدوارم که در بازی های آینده بتوانیم نتایج بهتری بگیریم و در رده های بهتری از جدول بایستیم.

نظرات 1 + ارسال نظر
مهناز 1389/01/17 ساعت 14:00 http://axactor.mihanblog.com

سلام.ماشا الله بابا چه کردی با وبت[دست][دست][دست][دست]

کارت داسته بابا.مطالب وبت خیلی عالیه.[گل][گل][گل][گل][گل]

امیدوارم تو کارت پاینده باشی.[گل][گل][گل][گل]

اسم من مهناز. ممنون میشم که به وبلاگ منم سری بزنی.

این ادرسشه:http://axactor.mihanblog.com

[نیشخند][نیشخند][نیشخند][نیشخند]

دعوتت میکنم که عضو گروه یاهوی بزرگم بشی.

این گروه رو با هدف برقراری ارتباط میان یه جمعیت بزرگ برای تبادل اطلاعات

و اشنایی بین هم برای فعالیت های گسترده ایجاد کردم.

بهت توصیه میکنم حتمآ عضو شی.[نیشخند][نیشخند][نیشخند][نیشخند]

فقط مونده تبادل لینک کنیم.منو با اسم

زیباترین عکسهای بازیگران ایرانی لینک کن.

[گریه][گریه][گریه][گریه]

منم لینکت میکنم.[خونسرد][خونسرد][خونسرد][خونسرد]

گلم منتظرم ها.زود بیا


………..|”"”"”"”"”"”"”"” ” “”"”"”"”|\|_
………..|…….اینم وسیله ....….|||”|”"\___
………..|________________ _ |||_|___|)
………..!(@)’(@)”"”"**!(@ )(@)***!(@)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد